T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 15.9.2005 21:12

Kalič píše:Nevíte kdy bude zprovozděn cvičný vůz T3.P
Podle mě ted už bude někde v lakovně. Naposledy měl vyříznuté místo na transparent. No počkej na nedělu

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 15.9.2005 20:55

Nevíte kdy bude zprovozděn cvičný vůz T3.P

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 13.9.2005 20:14

Hlavně je u některých RPček tak tvrdý pedál,že ho prostě nebudu mít sešláplý 100m v jedné úrovni.Mám jen jedno koleno.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 13.9.2005 15:43

tramvajak píše:
radek31 píše:no ono je hezké, že je jedno, jak dlouho má sešlápnuto, ale na pěší zóně musíme jet 20 km/h a pokud je to rovinka tak to i na ten nejmenší nášlap zrychluje - takže buď by musel porušit předpisy, nebo holt vždycky počká až mu to spadne třeba na 18 a pak trochu našlápne
S progressem není problém jet na jeden nášlap třeba dvě minuty rychlostí 5 km/h bez toho, aby tramvaj zrychlovala. Pokud nemáš málo magnesia a netřepe se ti noha, tak to jde. :)
když jedeš po rovince na těch 120 A, tak ti to rozhodně neudrží stejnou nízkou rychlost, ale pomalinku to bude zrychlovat - navíc pískat stejným tónem delší dobu je dost opruz, takže nevidím důvod proč by se na pěší zóně nedalo jet s několika nášlapy, tramvaji to je jedno

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 13.9.2005 15:10

radek31 píše:no ono je hezké, že je jedno, jak dlouho má sešlápnuto, ale na pěší zóně musíme jet 20 km/h a pokud je to rovinka tak to i na ten nejmenší nášlap zrychluje - takže buď by musel porušit předpisy, nebo holt vždycky počká až mu to spadne třeba na 18 a pak trochu našlápne
S progressem není problém jet na jeden nášlap třeba dvě minuty rychlostí 5 km/h bez toho, aby tramvaj zrychlovala. Pokud nemáš málo magnesia a netřepe se ti noha, tak to jde. :)

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 13.9.2005 7:47

no ono je hezké, že je jedno, jak dlouho má sešlápnuto, ale na pěší zóně musíme jet 20 km/h a pokud je to rovinka tak to i na ten nejmenší nášlap zrychluje - takže buď by musel porušit předpisy, nebo holt vždycky počká až mu to spadne třeba na 18 a pak trochu našlápne

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 13.9.2005 1:33

7059074 píše:Včera jsem zažil zajímavou situaci. Na Palmovce vyjíždělo jedno kobylisské R.P na 12 z výstupní zastávky stylem, že se pan řidič rozjel a pak už jel zvukově stylem: písk----------------------------písk----------------písk----------------------písk... A celou tu rovinku až k oblouku projel jako se zrychlovačem pod velmi dlouhou a velmi pomalou OR.
Jak moc je to náročné pro výzbroj?
No, výzbroji je to vcelku jedno (a Progressu tuplem), ale cestující úpí, takže někdo by ostatně mohl řidiči vysvětlit, že když má tyristorku, tak je jedno, jak dlouho má pedál sešlápnutý v jedné poloze.

7059074

Příspěvek od 7059074 » 12.9.2005 20:05

Včera jsem zažil zajímavou situaci. Na Palmovce vyjíždělo jedno kobylisské R.P na 12 z výstupní zastávky stylem, že se pan řidič rozjel a pak už jel zvukově stylem: písk----------------------------písk----------------písk----------------------písk... A celou tu rovinku až k oblouku projel jako se zrychlovačem pod velmi dlouhou a velmi pomalou OR.
Jak moc je to náročné pro výzbroj?

MOp

Příspěvek od MOp » 12.8.2005 14:12

fricoolinek2 píše:To jsem napsal já.
8454+8455, 8456+8457 se ti zda malo? pripadne rpv 8169, ale to vyjelo jiz na konci cervna.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 12.8.2005 14:06

Uváděj se i teď o prázdninách do provozu nový erpéčka ?

Třeba nějaká 8458 ???

6529
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 17.1.2004 21:57

Příspěvek od 6529 » 07.7.2005 6:21

fricoolinek2 píše:Kolik času uběhne od poslední jízdy s cestujícími původní, klasické T3 do první jízdy s cestujícími ale jíž vozem T3 R.P ????
Samotná rekonstrukce trvá zhruba půl roku,takže asi něco přes,když připočteme bourání původního a zkušební jízdy už "nového" vozu.Např.vůz 6635 byl přivezen do ÚDDP v červenci 2004 a jako 8435 byl v KO koncem ledna letošního roku.Nebo 6750-cca konec 11.2004 ÚDDP...3.6.2005 zkuš.jízda 8452.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 07.7.2005 2:36

Kolik času uběhne od poslední jízdy s cestujícími původní, klasické T3 do první jízdy s cestujícími ale jíž vozem T3 R.P ????

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 28.6.2005 20:14

Zadni sou stejny, mozna se domluvime, az tady budou likvidovat nejakej sluzebak

MOp

Příspěvek od MOp » 28.6.2005 20:14

Petr píše:
PvvS píše:No pokud mi vyjde podkrovi, je mozny ze budu shanet predni dvere z T2 :)
O ty bych měl také zájem...
no nejprve bych doporucoval zprovoznit ty cocky :-D

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 28.6.2005 20:13

PvvS píše:No pokud mi vyjde podkrovi, je mozny ze budu shanet predni dvere z T2 :)
O ty bych měl také zájem...

Odpovědět