Jasně a také trolejbusovým čelem !!KT8D5 píše:Myslíš s tím ,,krásným'' proužkovanm nátěrem okolo dveří ?
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wana T3R
Re: Wana T3R
Myslíš s tím ,,krásným'' proužkovanm nátěrem okolo dveří ?demon píše:No ta výzbroj na zadku... Ale přestaň snít, někde tady její podoba už je.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wana T3R
No ta výzbroj na zadku... Ale přestaň snít, někde tady její podoba už je.KT8D5 píše:A co tohle ?
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Ano, ale mám dojem, že takové věci se měly řešit už před deseti lety. Do Nuslí jezdily jeden čas np kachny na 24, ovšem negarantované. No a teď máme na 24 tyristorky a alstomy, takže opravdu smůla. V kombinaci s vyhláškou dr. Ratha o tom, že sanitka na pacienta nesmí čekat (infuse trvá cca 20 minut), jsou z toho pětihodinové čekací časy na odvoz domů. Hlavně, že se v Praze vyhodily prachy oknem na projekty kolem olympiády a jiné veledůležitosti... ;-(Mapl píše:Tak to jo. Může sice ject 291 na Karlák, ale pak bude mít nejspíš problém.... :wink: Smůla, ale časem by i do Nuslí měli poslat NP tramvaj. Až jich bude víc...
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
No, bydlí poblíž zastávky Svatoplukova, tj. pod Nuselákem. Na to, kam jezdí, se budu muset přeptat, ale mám dojem, že je to neurologická klinika v Kateřinské.Mapl píše:Tak mi napiš, kudy přesně sestřenka jezdí a do jaký nemocnice chodí, pls.
Edit: Teď nevím, buď je to Svatoplukova, nebo Ostrčilovo náměstí - nevím, kam to má blíž. Ale ono je to víceméně jedno.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Rychlost oprav a její kvalita jsou dvě odlišné věci
...ale ne u nás, kde peníze na celý úsek nejsou a část z těch získaných se použije na vedlješí výdaje. Pak trvá moc dlouho, než se celá trať zrekonstruje, že by to voliči nemuseli vystát. Aby se zvýšila rychlost oprav, snížila by se kvalita.Mapl píše:To by bylo dobré...
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Nojo, jenže to se člověk na takový np autobus musí také nějak dostat. A když se nedostaneš do tramvaje v Nuslích, je Ti np bus na Karláku platný jak vaně brzda :-(Mapl píše:... ke každý nemocnici jezdí aspoň jeden, dva nízkopodlažní autobusy, ale fakt ke všem středně velkým a velkým v Praze, takže ty taky stačej a k těm velkejm ještě invalidní autobusy.
Takže proto aby si babka která nevyleze ty dva schody ... tak zrušíš tramvaje třeba i na několika kilometrech tratě
Ano. A nemusí to být jenom babka.
Také by se například daly výluky dělat tak, že by se opravoval celý vyloučený úsek naráz a pořádně a ne stylem "tu 5 metrů, tam 5 metrů a za chvíli znova".
...který teď stejně musí vylézt...
A já myslel, že právě proto, aby lidi nemuseli lézt do schodů, se ty nízkopodlažní tramvaje kupují... Na tom se zkrátka neshodneme, jak jsem psal, pro někoho je důležitější využití nízkopodlažnosti, pro někoho obousměrnosti. Zatímco NP vidím jako prospěch cestujících, obousměrnost spíš "jen" ulehčuje práci DP.
a pošleš tam autobusy který budou narvaný.
Zase - nemusí to tak být. To, jak to dnes většinou vypadá, je čistě problém organizace. Zkrátka by více lidí v DP muselo dělat práci, za kterou jsou placení, pořádně.
Garance = slib. Já svoje sliby taky myslím vážně. Pokud bude dostatečná rezerva pro výluky, tudíž nenastane situace, o které se tu přeme, nemám s tím problém. Ale zase by mi bylo líto těch pořadí, která by garantována být mohla, a kvůli "skrblení" výlukových kátéček by nebyla.
Ad reko KT8 na jednosměrné: ano, já bych to klidně přežil. Stejně jako třeba obousměrné varianty 14/15T. Ale to je opravdu na jinou diskuzi. Ostatně už tak jsme dost mimo téma
Tímto se omlouvám adminům za plevelení v T3R.P, pokud najdete nějaké lepší místo, klidně to tam šoupněte
Ano. A nemusí to být jenom babka.
Také by se například daly výluky dělat tak, že by se opravoval celý vyloučený úsek naráz a pořádně a ne stylem "tu 5 metrů, tam 5 metrů a za chvíli znova".
...který teď stejně musí vylézt...
A já myslel, že právě proto, aby lidi nemuseli lézt do schodů, se ty nízkopodlažní tramvaje kupují... Na tom se zkrátka neshodneme, jak jsem psal, pro někoho je důležitější využití nízkopodlažnosti, pro někoho obousměrnosti. Zatímco NP vidím jako prospěch cestujících, obousměrnost spíš "jen" ulehčuje práci DP.
a pošleš tam autobusy který budou narvaný.
Zase - nemusí to tak být. To, jak to dnes většinou vypadá, je čistě problém organizace. Zkrátka by více lidí v DP muselo dělat práci, za kterou jsou placení, pořádně.
Garance = slib. Já svoje sliby taky myslím vážně. Pokud bude dostatečná rezerva pro výluky, tudíž nenastane situace, o které se tu přeme, nemám s tím problém. Ale zase by mi bylo líto těch pořadí, která by garantována být mohla, a kvůli "skrblení" výlukových kátéček by nebyla.
Ad reko KT8 na jednosměrné: ano, já bych to klidně přežil. Stejně jako třeba obousměrné varianty 14/15T. Ale to je opravdu na jinou diskuzi. Ostatně už tak jsme dost mimo téma
Tímto se omlouvám adminům za plevelení v T3R.P, pokud najdete nějaké lepší místo, klidně to tam šoupněte