T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 12.8.2006 10:26

I.am.good píše:Proč s magnetama? CO s tím má APEX společného?? Signál od magnetů sice jde samozřejmě jde do černé skříňky, ale co by děla v OISu?? :D
No podle toho co se říkalo je to teda 2 roky stará info tak to chtěli aby bylo jak zkontrolovat magnety, protože dnes nemá řidič jak všech 8 magnetů na soupravě zkontrolovat, že skutečně fungují (pouze podle rány, když spadnou či poklesu palubního napětí, ale furt si nemůže být jistý že spadly všechny) a tak to měl kontrolovat apex. Ale je možný že to bylo jen zbožní přání papalášů či hudba budoucnosti.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 12.8.2006 5:49

DavidD píše:No a nemůže to konečně být to propojení Apexu s magnetama? Už asi před 2 lety se říkalo, že se na Apex propojí kontrola magnetu, ale furt se nic neděje, tak možná je to konečně ono :shock:
Proč s magnetama? CO s tím má APEX společného?? Signál od magnetů sice jde samozřejmě jde do černé skříňky, ale co by děla v OISu?? :D

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 11.8.2006 22:18

tramvajak píše:Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc. :smt102
No a nemůže to konečně být to propojení Apexu s magnetama? Už asi před 2 lety se říkalo, že se na Apex propojí kontrola magnetu, ale furt se nic neděje, tak možná je to konečně ono :shock:

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 11.8.2006 22:10

9001 píše:6554?? Snad 8300.
Čekal jsem, kdo se ozve :-W

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 11.8.2006 22:02

tramvajak píše:Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc. :smt102
6554?? Snad 8300.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 11.8.2006 21:58

Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc. :smt102

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 11.8.2006 10:02

Tak to je zajímavé-8497 už jezdí a přitom ještě není v seznamu vozů Kobylis... :roll: :roll:

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 10.8.2006 23:13

I.am.good píše:Třeba se to tu už ví, ale pražské wany budou typy
T3RPLF
No typove oznaceni je stejne tak trochu jedno...klasicke VarCB3 se oznacuji T3R.PV/T3R.EV podle vyzbroje Progress/Europulse a wany podle nasledujiciho schematu:
1) Bud je do standartniho oznaceni vlozeno pismeno "N" jako "nizkopodlazni" a vysledkem je T3RN.PV/T3RN.EV
2) Nebo je zameneno pismeno "V" oznacujici kastli VarCB3 za "LF" oznacujici kastli VarCB3LF a vyjde T3R.PLF/T3R.ELF...
V Liberci se rozhodli pro verzi 2, v Ostrave pro verzi 1 a v Brne pujde zrejme take o verzi 1...

jaluh
Uživatel
Příspěvky: 354
Registrován: 29.4.2006 20:34
Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaluh » 10.8.2006 20:44

Na lince 12 spatřena dvojce T3R.P 8496+8497.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 10.8.2006 20:00

To je teda hodně nepovedené.
Kdyby to aspon vypadalo jako ,když se někdy v 70 letech pokoušeli o nový nátěr. Vlastně dnes k vidění na vyhlídkových a cvičných vozech

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 10.8.2006 19:25

9001 píše:To je vtip nebo realita???
Takhle jsem to pochopil z popisu. Příští týden bych měl vidět studii, tak pak mohu upřesnit.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 10.8.2006 19:23

To je vtip nebo realita???

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 10.8.2006 19:02

Velice se omlouvám autorovi tohoto obrázku, ale zapůjčil jsem si ho pouze pro demonstraci laku na T3RPLF. Ještě jednou má omluva.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 10.8.2006 18:45

Jedna z prvních jízd 8500 - zatím bez podvozků :D

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 10.8.2006 18:39

Třeba se to tu už ví, ale pražské wany budou typy
T3RPLF

Odpovědět