T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 29.1.2006 0:18

Tak musim dát za pravdu, že zakrytovaná byla a nebo ji zadělali později už si to fakt nevybavuju jak vypadala, ale dneska se mi donesla zpráva že 8475 je opravdu zakrytovaná tč. na 10.koleji v KO.

Uživatelský avatar
Jan
Uživatel
Příspěvky: 100
Registrován: 03.2.2004 16:01
Bydliště: Hodkovičky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan » 23.1.2006 20:03

Pepa píše:8475 to určitě nebyla tu jsem dneska viděl na Kubáni v cca 8:30 a zakrytovaná nebyla :wink:
To by mě zajímalo, co to bylo. Bylo to kolem 10:00 na černém koni. Dost mě to zarazilo.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 23.1.2006 19:28

8475 to určitě nebyla tu jsem dneska viděl na Kubáni v cca 8:30 a zakrytovaná nebyla :wink:

MOp

Re: 8474

Příspěvek od MOp » 23.1.2006 19:09

Jan píše:Dnes byla 8474 na zkušební jízdě do Modřan. Měla zakrytovaná kola, tak jako 8151. Číslo začínalo na 84__ na 100%.
to spis 8475 nebo lepe 8174. vuz 8474 je jiz predan v kobylisich.. http://prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyo ... 74-001.jpg

Uživatelský avatar
Jan
Uživatel
Příspěvky: 100
Registrován: 03.2.2004 16:01
Bydliště: Hodkovičky
Kontaktovat uživatele:

8474

Příspěvek od Jan » 23.1.2006 19:04

Dnes byla 8474 na zkušební jízdě do Modřan. Měla zakrytovaná kola, tak jako 8151. Číslo začínalo na 84__ na 100%.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 21.1.2006 18:02

8474 je již v KO a má roletku, pokusim se zítra dodat foto.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 20.1.2006 14:03

Fořtík píše:No nevím, ale lze předpokládat, že je to vetřelec - digitál mezi analogy. :lol: Ale vzhledem k tomu, že se mají analogy digitalizovat, tak to není žádný hendikep.
8300 je sériová modernizace na typ T3R.P, od zbytku pankráckých tramvají se liší pouze lištou na síťce náporového větrání (na vozech tušim 8468 a výš). Použita je opět klasická digitální TV Progress a číslo 8300 má jen z toho důvodu, že mu bylo slíbeno už v roce 2000. Spojovat jej lze s jakýmkoliv T3R.P bez ohledu na analogovou či digitální Progress, zkrátka od ostatních jej odlišuje skutečně jen ta lišta a minulost. Při použití dvojice s kombinovanou výzbrojí se stane jen to, že digitál se plynuleji rozjede (ofšem stále hraje velkou roli řidič, dobrá věc je tlačítko ČB). Jinak se neděje nic. O digitalizaci analogů si můžeš nechat zdát, původně se plánovalo umístění těchto Progressek do reko KT, ale tam jsou, jak známo, již také digitální. Analogové výzbroje by tak neměly využití, což je pochopitelně kravina.
Tímto považuji diskuzi o odlišnostech vozu 8300 za uzavřenou.
Btw. Už jsem ho ve vozovně hledal, ale nenašel, dokonce ani v depu nevědí, že by už byl přidělen. Že by b***el, nebo reklamace? A nebo snad kachna? :lol:

DavidD

Příspěvek od DavidD » 19.1.2006 20:44

Phabbey píše:Když je 8300 digitál, bude možné jej spřahovat s analogovou 8301 (tuším, že mj. proto dostala toto číslo, alespoň se tu něco podobného říkalo)?
Myslím, že otázka spřahování analog-digitál už se tu řešila, ale snad mi odpustíte tu trošku lenosti :) :oops:
Jo, daj se spřahovat spolu. Jen to trochu víc hází než normálně ale jede to.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 19.1.2006 17:57

Když je 8300 digitál, bude možné jej spřahovat s analogovou 8301 (tuším, že mj. proto dostala toto číslo, alespoň se tu něco podobného říkalo)?
Myslím, že otázka spřahování analog-digitál už se tu řešila, ale snad mi odpustíte tu trošku lenosti :) :oops:

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 19.1.2006 16:13

6432 píše:Liší se nějak 8300 od ostatních T3R.P když se lišil 6554 od ostatních T3? :?:
No nevím, ale lze předpokládat, že je to vetřelec - digitál mezi analogy. :lol: Ale vzhledem k tomu, že se mají analogy digitalizovat, tak to není žádný hendikep.

Pozn. red.
analogy: 8211-8245, 8301-8322
digitály: 8323 a výš + pravděpodobně 8300

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 19.1.2006 15:57

Liší se nějak 8300 od ostatních T3R.P když se lišil 6554 od ostatních T3? :?:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 16.1.2006 21:49

8300 byla v pátek na jízdárně v ÚD

Quakeman

Příspěvek od Quakeman » 13.1.2006 23:12

U T6A5 sa používajú ventilátory na chladenie pulzných meničov a podĺa série vozov je ventilátor poháńaný DC alebo AC motorom.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 13.1.2006 18:28

No právě - Progress určitě MG nemá, takže když tyristorka vydává jiný zvuk, tak v ní možná MG zůstal.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 13.1.2006 17:52

Motogenerátor na IGBT výzbroji??? To je pěkná šílenost... Jestli něco takového na těch Progressech bylo, tak to mohl být jiný typ staťáku, než se obvykle používá, pak je to bzučení jiné. Na některých vozech se může ventilace vypnout až po daleko delší době..

Odpovědět