T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 17.5.2006 23:47

Brno má asi zásadu "každý vůz jiný"... ale investovalo dost třeba do Kotasích čel. Běžný kaštan asi sotva rozezná kotasovinu od bulwy.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 17.5.2006 23:44

No trebas se stane zazrak jako v Brne. Tady se taky nejak zvlast neinvestovalo do T3R.P , ale wany budou az na dvere FULL verze

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2383
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 17.5.2006 23:40

ač veliký zastánce rozsáhlejších modernizací vozů T3 a v mnoha ohledech kritik současné podoby modernizací v DPP se tentokrát snad i budu muset zastat sockawany. argumenty zde:

-DPP už se prostě vydal cestou sockamodernizací a nepředpokládám, že by mělo cenu tento postup nějak výrazně měnit (kromě ruč. řadiče, pantografu, počtu sedaček)
-wany bude možno spřahovat se současnými T3RPV a T3RP
-představa, jak po praze jezdí pár "ostravských wan" na linkách 2,6,15 apod., protože jinam nemohou + jak projíždějí nájezdové km přes celou prahu z jediné vozovny, kde jsou deponovány, se mi doopravdy nelíbí
-dlouhé zkoušky, nevhodné linky k nasazení etc.

prostě DPP se teď musí koncentrovat na 14T, ať si o nich myslíme cokoli, ostatní změny ve voz.parku (tudíž i modernizace na wany) musí běžet bez problémů, jako teď T3RP, prostě "tiše" a plynule. taky není dobré vytvářet další a další typy, proto wana jednotná s T3RP(V) bude lepší než á la ostrava.

P.S. z toho plyne, že kdyby po praze nyní jezdilo řekněme 250 T3RP a 25 T3RPV v provedení á la 8205 a DPP se rozhod pro sockawanu v provedení, o němž tu je řeč, byl bych zásadně proti. bohužel to však není ten případ, ale to už je doopravdy passé.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 17.5.2006 23:16

no proti laminatum nic nemam . Sou o hodne hygienictejsi jak potahy

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 17.5.2006 23:11

syverin píše:Ovšem pak se majitel Favorita směje taky, když Mercedesu upadne výfuk a stojí to, co celý Favorit :)
A k tomu musí týden čekat než mu náhradní součást přivezou přímo od výrobce z Německa.

Neplánuje náhodou pražský dopravní podnik rovněž do wan namontovat původní laminátové bobky (sedačky) a otevřenou kabinu řidiče :smt119 ? Laminátové sedačky by se daly celkem snadno zdůvodnit nutnosti omezit vytváření odpadů v rámci podniku a otevřená kabina přispívá k omezení končené hmotnosti vozu a tím i nižší spotřebě.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 17.5.2006 22:49

Martins píše:Trochu mi to přípomíná rozhovor, kdy řidič mercedesu řiká sousedovi, který vlastní Škodu Favorita, že může být rád, že mu to auto vůbec jezdí, když přece nic víc vlastně nepotřebuje. A soused jen závistivě kouká a drží peprná slůvka mezi zuby.

Jo, jinak málem bych zapomněl, dneska se na d-3 proháněla nová šplouchající waní sestřička - T3RN.EV 1317 :smt033
Ovšem pak se majitel Favorita směje taky, když Mercedesu upadne výfuk a stojí to, co celý Favorit :)

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 17.5.2006 22:31

Ostravák píše:No to máš asi pravdu, ale i socky jsou lepší než nic.
Trochu mi to přípomíná rozhovor, kdy řidič mercedesu řiká sousedovi, který vlastní Škodu Favorita, že může být rád, že mu to auto vůbec jezdí, když přece nic víc vlastně nepotřebuje. A soused jen závistivě kouká a drží peprná slůvka mezi zuby.

Jo, jinak málem bych zapomněl, dneska se na d-3 proháněla nová šplouchající waní sestřička - T3RN.EV 1317 :smt033
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 17.5.2006 22:06

manil píše:V Plzni jsou v modernizacích na T3R.P(V) ruční řadiče, stejně jako všude jinde (vyjma Brna) bez mrtvoly.
Plzenske Progressy T3P ktere byly modernizovany v Ostrave v DPO-Inekon nemaji rucky ale pedaly a to na zadost ridicu...

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 17.5.2006 21:28

8681 píše:no je alePražští šotouši si o tomhle nejspíš mohou jenom nechat zdát, že tohle někdy vyjede do pražských ulic :roll:
my se budem asi muset spokojit se sockami :evil:
No to máš asi pravdu, ale i socky jsou lepší než nic.

Uživatelský avatar
8681
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od 8681 » 17.5.2006 21:25

Ostravák píše:No není to krása?
no je alePražští šotouši si o tomhle nejspíš mohou jenom nechat zdát, že tohle někdy vyjede do pražských ulic :roll:
my se budem asi muset spokojit se sockami :evil:

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 17.5.2006 21:13

No není to krása?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 17.5.2006 20:35

I.am.good píše:Chlapi, uděláme petici - že chceme prodat ty 60ti megový brusy a místo toho chceme waničky :) Akorát teda nevím, co tu všichni máte proti designu T3, i v dnešní době je to líbivé, prostě arch. Kardaus skutečně navrhl nadčasový design. A pakliže by teda toto bylo odsouzeno skutečně už k zániku, tak bych se přikláněl k arch. Kotasovi, viz vůz 8205 - nádherná tramvaj.
Stím designem souhlasím, ale aby se prodaly brusy a pokračovala s wanama, tak by musely mít design minimálně od Ferrari. To by byly titulky v novinách...

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 17.5.2006 20:25

Chlapi, uděláme petici - že chceme prodat ty 60ti megový brusy a místo toho chceme waničky :) Akorát teda nevím, co tu všichni máte proti designu T3, i v dnešní době je to líbivé, prostě arch. Kardaus skutečně navrhl nadčasový design. A pakliže by teda toto bylo odsouzeno skutečně už k zániku, tak bych se přikláněl k arch. Kotasovi, viz vůz 8205 - nádherná tramvaj.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 17.5.2006 19:38

izzy píše:no a snad uz dojde i na rucni radic pac nohy sou ostudou Prahy stejne tak jako Plzne...
V Plzni jsou v modernizacích na T3R.P(V) ruční řadiče, stejně jako všude jinde (vyjma Brna) bez mrtvoly.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 17.5.2006 15:22

Radek píše:Jak to víš? Jenom odhad, nebo to máš potvrzeno?
To je přeci jasné, ne?

:D

Odpovědět