T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Oranžové tyče se mi nelíbí, jsou moc řvavé. Ale je to jen můj vkus.
Nerez je čistě designerský záměr, vedle nevýraznosti to také v ruce víc klouže a v zimě víc studí. Jediný plus snad je, že holý kov je mírně antimikrobiální. Ale toho se dá dosáhnou i u lakovaného povrchu, pokud by se tedy DP plácl přes kapsu a příslušný nátěr pořídil.
Nerez je čistě designerský záměr, vedle nevýraznosti to také v ruce víc klouže a v zimě víc studí. Jediný plus snad je, že holý kov je mírně antimikrobiální. Ale toho se dá dosáhnou i u lakovaného povrchu, pokud by se tedy DP plácl přes kapsu a příslušný nátěr pořídil.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Vzpomínám si, jak byly před několika lety žluté / oranžové (v T6) tyče zdůvodňovány tím, že to musí být kvůli co největšímu barevnému kontrastu s okolím. Že by se změnily normy? Nerezové tyče proti bílému stropu a šedivému pásu kolem oken tolik nevyniknou.P_V píše:Škoda že tyče nejsou žluté, jako doposud všude v T3 reko. Interiér to oživuje, takhle je to moc šedé. Navíc to podle mě i přispívá k bezpečnosti, když je dobře vidět, za co se chytit.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ale pánové, oni Vám to sprejeři stejně barevně upraví. Jinak souhlas s P_V, že tyče by měly být z bezpečnostních důvodů žluté.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Je hezké vědět, že člověk pracuje ve firmě, kde znakem pokroku je výměna světlých dveří za šedivé. To má člověk hned takový teplý, eee... pardon: hřejivý pocit.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jednotnost je ubíjející, rozmanitost je motorem pokroku.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
ta nejednotnost v nátěru i provedení interiéru (tyče, sedačky...) je u pražských tramvají donebevolající.... aktuálně se dělají reko T3, KT8, 14T a dodávají 15T. všechny mají odlišný nátěr (zjednodušeně: červenokrémový, červenobílošedý, červnenočernostříbrný, červenobíložlutý) a na 4 typy vozů jsou 3 typy sedaček. ufffff.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Je to designově sladěné (samozřejmě Kotas) s ostatními dveřmi, jsou použity kvalitnější materiály.
Fakt to není žádná tapeta a nikdy ani nebyla.
Fakt to není žádná tapeta a nikdy ani nebyla.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Teď jen nevím: je ten interiér samodomo nebo design by Kotas za dalších 80 hadrů
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Škoda že tyče nejsou žluté, jako doposud všude v T3 reko. Interiér to oživuje, takhle je to moc šedé. Navíc to podle mě i přispívá k bezpečnosti, když je dobře vidět, za co se chytit.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ono si to sedne První 4 R.PV taky byly co kus to originál
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
"Nová" wana...
Musím říct, že ty šedé dveře do kabiny jsem nepochopil. Došla tapeta a jiná nebyla...dveře byly natřeny do tmavě šedé podoby...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 13.4.2018 10:51, celkem upraveno 1 x.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Že by nějakej autobus u DP sloužil bez opravy (a je jedno jak jí říkáme) 20 let, to se dá s úspěchem naprosto vyloučit.fricoolinek2 píše:Pro ilustraci - U DPP slouží Citybusy z roku 1998. Bez (i) střední opravy.
Prostě předpokládám, že nová tramvaj je složená z lepších komponentů. Které mají lepší antikorozní úpravu atp. atp.
I přestože bude nová tramvaj složená z lepších komponentů (což se mimochodem dá rovněž vyloučit), určitě nevydrží neomezeně dlouho.
Současných 240 tisíc kilometrů je prostě víc než dost a velká část komponent tak velkej proběh prostě nevydrží.
8285 byla v polovině tohoto týdne stále v dílnách. (Edit: A stále tam je.)
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8285 byla dnes odpoledne na zkušebce
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
K 28.2. je v okně do dílen psaná stále v ÚDu. 24.2. byla viděna na zkušebce a pak se zase schovala do ústraní
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nevíte, kde je teď 8285? V seznamu je psaná u nás v maštali, ale tam jsem ji dosud neviděl...