Hnusnej nátěr, zastrčené místo a výmluvy na délku, že se nevejde do stanice - nejlepší předpoklady na co nejmenší počet wan v Praze, a o to předpokládám někomu jde. RT6ky taky město nechtělo, proto je cpali na 18ku, aby se ukázalo, že dva hnané podvozky je např. na Chotkovy sady málo...no, dojezdila z jiných příčin, ale ten někdo byl určitě rád. Holt máme tu SUPERTRAMVAJ nejlepší na světě - 14T, která stojí jen asi 6x tolik, tak co se s*át s wanama..Mapl píše:No - ten nátěr je absolutně úděsnej. Nic horšího jsem neviděl. Ta liberecká je proti tomu skvostná kráska.
Přijde mi, že se vracíme do takových 70. let...
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
demon píše:Jestli nebude chyba, že v tom hledáš logiku. Někteří VP DPP wanu v Praze od začátku nechtěli, tak jí teď aspoň uklidí na linku, kde nebude moc na očích. A po pravdě ono se taky neni čim chlubit...
No - ten nátěr je absolutně úděsnej. Nic horšího jsem neviděl. Ta liberecká je proti tomu skvostná kráska.
Přijde mi, že se vracíme do takových 70. let...
Pravda pravdoucí - a s tím chlubením - vězeňskej nátěr na kráse tomu vozu nedodá, ježíš, to bude hnusdemon píše:Jestli nebude chyba, že v tom hledáš logiku. Někteří VP DPP wanu v Praze od začátku nechtěli, tak jí teď aspoň uklidí na linku, kde nebude moc na očích. A po pravdě ono se taky neni čim chlubit...
jako Kobyliskej vím ,že r.p mají pokračovat dál vany mají být letos dvě a příští rok pětBeňour píše:Jsem celkem zvědavý, kdo se v počtech T3R-P "trefí", někdo psal, že skončí až budou plné Kobylisy, někdo zase až nezbydou žádné T3..... T3R-PV už se dělat nebudou (to je asi fakt) a místo toho měli být jen 2 T3R-PLF a špatné skříně na šrot a nejen v tisku se píše a říká, že příští rok jich bude 5 ks....Na dni otevřených dveří jsem se pár lidí ptal ( i nějakého šéfa) a dostal jsem tak rozdílné info, že snad nevědí ani tam co bude a kdy to bude...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Jestli nebude chyba, že v tom hledáš logiku. Někteří VP DPP wanu v Praze od začátku nechtěli, tak jí teď aspoň uklidí na linku, kde nebude moc na očích. A po pravdě ono se taky neni čim chlubit...Mapl píše:Může mi někdo logicky vysvětlit, proč jí DP zařadil právě do této vozovny nebo mojí teorii vyvrátit?!! Děkuji.
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Možná už se to tu propíralo (pak se omlouvám), ale rád bych citoval uživatele Archibalda:
Že má jít Wana do Vokovic vím již nějaký ten týden, ale právě on mi řekl, že pravděpodobně bude jezdit jenom na dvojce, proč?? Do souprav jí DP poslat nemůže, byla by "poněkud delší" , a tak by někde nestačily nástupní ostrůvky nebo by se vysktyly problémy s tím související...
Na 25 by mohla, to ano, ale tam je zase problém s některými potkávacími místy (wana se v předpisech = KT). 6, jak mi řekl, jezdily Vokovice pouze přes letní prázdniny, takže nám zbývá ta dvojka.
Může mi někdo logicky vysvětlit, proč jí DP zařadil právě do této vozovny nebo mojí teorii vyvrátit?!! Děkuji.
Že má jít Wana do Vokovic vím již nějaký ten týden, ale právě on mi řekl, že pravděpodobně bude jezdit jenom na dvojce, proč?? Do souprav jí DP poslat nemůže, byla by "poněkud delší" , a tak by někde nestačily nástupní ostrůvky nebo by se vysktyly problémy s tím související...
Na 25 by mohla, to ano, ale tam je zase problém s některými potkávacími místy (wana se v předpisech = KT). 6, jak mi řekl, jezdily Vokovice pouze přes letní prázdniny, takže nám zbývá ta dvojka.
Může mi někdo logicky vysvětlit, proč jí DP zařadil právě do této vozovny nebo mojí teorii vyvrátit?!! Děkuji.
rekonstrukce vleků B4D-NF
Je vidět že některé podniky v bývalé DDR si dokáží s některými vozy poradit a prodloužit jim životnost o pár let.Např Lipsko B4D-NF,Leolinery(Vlastní stavba)KT4D-NF Gera,Cottbus,Brandeburg.Mě to příjde že rekonstrukce jsou vtipné a za minimální finanční prostředky.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Na druhou stranu zase v Polsku to měly Konstaly 105N běžně, zatímco při rekonstrukcích se většinou jedny z těch dveří zrušily, takže s tím asi spokojení nebyli.jara píše:a zde je bok s dveřma. Je to velice pěkný nápad a urychluje se tím nástup a výstup z dopr.prostředků
Jinak se mi ten vlek celkem líbí, jenom ty rozlamovací dveře v NP části, a navíc ještě dvoje těsně vedle sebe, to je docela pěst na oko...
Jsem celkem zvědavý, kdo se v počtech T3R-P "trefí", někdo psal, že skončí až budou plné Kobylisy, někdo zase až nezbydou žádné T3..... T3R-PV už se dělat nebudou (to je asi fakt) a místo toho měli být jen 2 T3R-PLF a špatné skříně na šrot a nejen v tisku se píše a říká, že příští rok jich bude 5 ks....Na dni otevřených dveří jsem se pár lidí ptal ( i nějakého šéfa) a dostal jsem tak rozdílné info, že snad nevědí ani tam co bude a kdy to bude...