T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 09.10.2006 19:26

Mapl píše:No - ten nátěr je absolutně úděsnej. Nic horšího jsem neviděl. Ta liberecká je proti tomu skvostná kráska.
Přijde mi, že se vracíme do takových 70. let... :evil:
Hnusnej nátěr, zastrčené místo a výmluvy na délku, že se nevejde do stanice - nejlepší předpoklady na co nejmenší počet wan v Praze, a o to předpokládám někomu jde. RT6ky taky město nechtělo, proto je cpali na 18ku, aby se ukázalo, že dva hnané podvozky je např. na Chotkovy sady málo...no, dojezdila z jiných příčin, ale ten někdo byl určitě rád. Holt máme tu SUPERTRAMVAJ nejlepší na světě - 14T, která stojí jen asi 6x tolik, tak co se s*át s wanama.. :(

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 09.10.2006 19:25

demon píše:Jestli nebude chyba, že v tom hledáš logiku. Někteří VP DPP wanu v Praze od začátku nechtěli, tak jí teď aspoň uklidí na linku, kde nebude moc na očích. A po pravdě ono se taky neni čim chlubit... :cry:
taktak, hodí se to akorát na noční linky a právě na dvojku :lol: :roll:

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 09.10.2006 19:22

demon píše:Jestli nebude chyba, že v tom hledáš logiku. Někteří VP DPP wanu v Praze od začátku nechtěli, tak jí teď aspoň uklidí na linku, kde nebude moc na očích. A po pravdě ono se taky neni čim chlubit... :cry:

No - ten nátěr je absolutně úděsnej. Nic horšího jsem neviděl. Ta liberecká je proti tomu skvostná kráska.
Přijde mi, že se vracíme do takových 70. let... :evil:

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 09.10.2006 19:17

demon píše:Jestli nebude chyba, že v tom hledáš logiku. Někteří VP DPP wanu v Praze od začátku nechtěli, tak jí teď aspoň uklidí na linku, kde nebude moc na očích. A po pravdě ono se taky neni čim chlubit... :cry:
Pravda pravdoucí - a s tím chlubením - vězeňskej nátěr na kráse tomu vozu nedodá, ježíš, to bude hnus :?

Petris
Uživatel
Příspěvky: 19
Registrován: 10.9.2006 18:08
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od Petris » 09.10.2006 17:56

Beňour píše:Jsem celkem zvědavý, kdo se v počtech T3R-P "trefí", někdo psal, že skončí až budou plné Kobylisy, někdo zase až nezbydou žádné T3..... T3R-PV už se dělat nebudou (to je asi fakt) a místo toho měli být jen 2 T3R-PLF a špatné skříně na šrot a nejen v tisku se píše a říká, že příští rok jich bude 5 ks....Na dni otevřených dveří jsem se pár lidí ptal ( i nějakého šéfa) a dostal jsem tak rozdílné info, že snad nevědí ani tam co bude a kdy to bude...
Z:idea: jako Kobyliskej vím ,že r.p mají pokračovat dál vany mají být letos dvě a příští rok pět

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 09.10.2006 17:38

Mapl píše:Může mi někdo logicky vysvětlit, proč jí DP zařadil právě do této vozovny nebo mojí teorii vyvrátit?!! Děkuji. :lol:
Jestli nebude chyba, že v tom hledáš logiku. Někteří VP DPP wanu v Praze od začátku nechtěli, tak jí teď aspoň uklidí na linku, kde nebude moc na očích. A po pravdě ono se taky neni čim chlubit... :cry:

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 09.10.2006 17:21

Možná už se to tu propíralo (pak se omlouvám), ale rád bych citoval uživatele Archibalda:
Že má jít Wana do Vokovic vím již nějaký ten týden, ale právě on mi řekl, že pravděpodobně bude jezdit jenom na dvojce, proč?? Do souprav jí DP poslat nemůže, byla by "poněkud delší" :lol: , a tak by někde nestačily nástupní ostrůvky nebo by se vysktyly problémy s tím související...
Na 25 by mohla, to ano, ale tam je zase problém s některými potkávacími místy (wana se v předpisech = KT). 6, jak mi řekl, jezdily Vokovice pouze přes letní prázdniny, takže nám zbývá ta dvojka.
Může mi někdo logicky vysvětlit, proč jí DP zařadil právě do této vozovny nebo mojí teorii vyvrátit?!! Děkuji. :lol:

DPmPET

rekonstrukce vleků B4D-NF

Příspěvek od DPmPET » 09.10.2006 10:17

Je vidět že některé podniky v bývalé DDR si dokáží s některými vozy poradit a prodloužit jim životnost o pár let.Např Lipsko B4D-NF,Leolinery(Vlastní stavba)KT4D-NF Gera,Cottbus,Brandeburg.Mě to příjde že rekonstrukce jsou vtipné a za minimální finanční prostředky. 8-)

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 09.10.2006 2:50

jara píše:a zde je bok s dveřma. Je to velice pěkný nápad a urychluje se tím nástup a výstup z dopr.prostředků
Na druhou stranu zase v Polsku to měly Konstaly 105N běžně, zatímco při rekonstrukcích se většinou jedny z těch dveří zrušily, takže s tím asi spokojení nebyli.
Jinak se mi ten vlek celkem líbí, jenom ty rozlamovací dveře v NP části, a navíc ještě dvoje těsně vedle sebe, to je docela pěst na oko...

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 09.10.2006 1:20

Beňour píše:Jsem celkem zvědavý, kdo se v počtech T3R-P "trefí"...
Já mám informace o tom,že T3R.P. budou rekonstruovány do doby,než bude hotová první T3R.PLF! A T3R.PV. již končí číslem 8185!

Beňour

Příspěvek od Beňour » 09.10.2006 0:19

Jsem celkem zvědavý, kdo se v počtech T3R-P "trefí", někdo psal, že skončí až budou plné Kobylisy, někdo zase až nezbydou žádné T3..... T3R-PV už se dělat nebudou (to je asi fakt) a místo toho měli být jen 2 T3R-PLF a špatné skříně na šrot a nejen v tisku se píše a říká, že příští rok jich bude 5 ks....Na dni otevřených dveří jsem se pár lidí ptal ( i nějakého šéfa) a dostal jsem tak rozdílné info, že snad nevědí ani tam co bude a kdy to bude...

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 08.10.2006 23:48

Tak jsem zjistil,že rekonstrukce T3R.P. končí číslem 8545!Ale T3 je ještě dost,to už půjdou na šrot nebo jako "papírová rekonstrukce" na T3R.PV?

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 08.10.2006 22:09

Karotka píše:Ta lipská "B4NF" je novostavba, nebo překopaná původní kastle? Mně to připadá jako překopávka, protože zůstala i původní délka a i obliny střechy jsou "čisté".
prekopavka

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 08.10.2006 22:07

Ta lipská "B4NF" je novostavba, nebo překopaná původní kastle? Mně to připadá jako překopávka, protože zůstala i původní délka a i obliny střechy jsou "čisté".

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 08.10.2006 21:56

Videl sem vizualizaco wany v podobnym provedeni
Moje prace (original sem nedostal do ruky na dostatecne dlouhou dobu)
Obrázek

Odpovědět