T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Lednička T3R.P. No fan, no fun.
https://www.facebook.com/groups/1803847 ... 707479504/
https://www.facebook.com/groups/1803847 ... 707479504/
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Osobně bych ho jako vůz poměrně čerstvě po PO taky mnohem radši viděl vepředu, ale vedle vysvětlení, že to jsou prostě Kobylisy, ještě zbývá možnost, že je tam nějaký problém nebránící provozu, ale znemožňující aby ten vůz byl řazen jako čelní...
Mnohem víc jsem zvědav jak se na vršičku postaví k situaci, že budou mít s klimatizacemi vozy s lichými čísly, doteď řazené téměř výhradně jako zadní.
Mnohem víc jsem zvědav jak se na vršičku postaví k situaci, že budou mít s klimatizacemi vozy s lichými čísly, doteď řazené téměř výhradně jako zadní.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Měl bych dotaz na úrovni Ondřeje Matěje Všímavého nebo Bořivoje Hrubeše: Proč jezdí klimoška 8512 jako zadní vůz A včil do mě, že v zimě je to jedno.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Měl by tam být ve zkušebním provozu automatický sčítací systém Vebasol (potažmo HDL Automation), stejně jako asi na dalších 3 vozech. V plánu je osadit 50 vozů 15T jako doplněk/náhradu přepravních průzkumů. Monitor k tomu netřeba.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jedná se o sčítače cestujících. Jsou ve vozech 8554, 9273 a 9274 (v každém voze jiný typ sčítače). DPP mi k tomu napsal, že "systém je zatím zkušebně osazen na 4 různých typech vozů od různých dodavatelů v rámci zkušebního provozu", ale čtvrtý vůz jsme zatím nenašli a to už jsou sčítače nainstalovány od konce května.
Viz též:
https://www.facebook.com/MobilniTabla/p ... 4243579360
a
https://www.facebook.com/MobilniTabla/p ... 5657527219
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Pane Démone (či někdo znalý), drobný dotaz.
Dnes jsem jel do práce strašidelnickou soupravou vedenou vozem 8554. Nade dveřmi měla malé kamerky / počítací čidla - bylo na tom něco jako aluma technology (neudržel jsem). Uvažuje se o jejich instalaci či jak si tuto skutečnost mám vysvětlit. V kabině žádný monitor nevidno.
Děkuji M.
Dnes jsem jel do práce strašidelnickou soupravou vedenou vozem 8554. Nade dveřmi měla malé kamerky / počítací čidla - bylo na tom něco jako aluma technology (neudržel jsem). Uvažuje se o jejich instalaci či jak si tuto skutečnost mám vysvětlit. V kabině žádný monitor nevidno.
Děkuji M.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Frcoušku, plzeňské K3 nejsou na prodej, ale můžeš si koupit Astru
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Taky se má konvertovat analog Progress na digitál. Na přendání, ev. konverzi je vypsána zakázka.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No jasně, vždyť je tam přes tunu rozdíl ve hmotě. Pokud vím, tak je jiná KB, trochu jiný typ motorů (ale jen úprava, základ je původní) a kotoučové brzdy místo čelisťových, to jsi kdysi zmiňoval. Naopak se asi vytěží panel/stanoviště řidiče, řadiče/pedály, preferoval bych kvůli univerzálnosti i dveře, okna, klapky, sesle, zkrátka interiér, dále PP + OIS, spřáhla, podvozky...na něco jsem zapomněl? Držák na vlaječky
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Progress zůstane, ale vzhledem k umístění na střeše místo pod vozem musí do jiných kontajnerů, kabeláž tak musí být úplně nová. Montáž klimatizace znamená i nutnost nového staťáku, upravený budou i motory a brzdy.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jak se dělá toto nemenění kabeláže? Domnívám se, že kabelový svazek je po vytažení zralý na vyhození, neb je odrbaný o různé hrany. Nebo že se kabelové svazky instalují neúplné, některé konektory se nalisují až po zatažení, a tím pádem je to nerozebiratelné.
A jak se dělá to přendání výzbroje do wany? Před časem tu někdo psal, že progress pod podlahu má jiný tvar beden (včetně krytí proti vodě) než progress na střechu.
A jak se dělá to přendání výzbroje do wany? Před časem tu někdo psal, že progress pod podlahu má jiný tvar beden (včetně krytí proti vodě) než progress na střechu.