T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 20.5.2006 18:33

Opravdu netuším proč se vlek 301 nezapřahuje za wany. Možná je to způsobeno tím, že je nějaká chyba v komunikaci mezi vozy (infopanely atd.) Proto taky dosud nejezdí soupravy wan, i když jak to tak vypadá už by snad neměl být problém s jejich nasazením. První plánované nasazení souprav wan se očekává 3.6.2006, kdy by se měly kvůli íkendu pro postižené děti nasadit na lince 5 do Zátiší. Je však možné, že kvůli problémům se spojováním dojde k nasazení KT8D5R.N1 a vozů TRIO.
Ještě k vlekům. Spíše se mi však zdá, že se opravdu čeká na dodávku 302, aby pak vznikla sladěná souprava. V Ostravě se opravdu dbá na to, aby vozy v soupravě hezky vypadaly. Nepočítám paskvily jako 789+745 a 782+742

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 20.5.2006 17:58

slimman píše:Myslím, že fakt nejde o to, že by měl vlek skla v gumě. "Pevná" asi jako že za žádnou jinou tram ho zatím nezapojili. :wink:
Prodávám jak jsem koupil, mi to také připadá jako dost divný argument, ale neslyšel jsem zatím jiný. Ale je také pravda, že v Ostravě neradi mění vozy v soupravách.
:?

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 20.5.2006 14:33

Proxy píše:Jak to myslíš: pevná souprava? Vždyt bulwa 1301 jezdí o víkendu i samostatně?
Podle mne je čekání na na vleky s lepenými skly zbytečné a vlek 301 by se měl spřáhnou s některou ze současných wan.
:idea:
Myslím, že fakt nejde o to, že by měl vlek skla v gumě. "Pevná" asi jako že za žádnou jinou tram ho zatím nezapojili. :wink:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 20.5.2006 14:17

izzy píše:Vlek jezdi v Ostrave predevsim s jedinou jejich klasickou Europulskou T3R.EV 1301...k wanam se vleky dovyrobi ale uz s lepenymi skly...ale neni argument ze vlek v Ostrave nejezdi s wanou kvuli sklum...1301+301 T3R.EV+VV60LF byla nakoupena jako pevna souprava a proto jezdi spolu...sprazeni s wanou neni problem a taky se uz zkouselo...
Jak to myslíš: pevná souprava? Vždyt bulwa 1301 jezdí o víkendu i samostatně?
Podle mne je čekání na na vleky s lepenými skly zbytečné a vlek 301 by se měl spřáhnou s některou ze současných wan.
:idea:

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 19.5.2006 15:07

Vlek jezdi v Ostrave predevsim s jedinou jejich klasickou Europulskou T3R.EV 1301...k wanam se vleky dovyrobi ale uz s lepenymi skly...ale neni argument ze vlek v Ostrave nejezdi s wanou kvuli sklum...1301+301 T3R.EV+VV60LF byla nakoupena jako pevna souprava a proto jezdi spolu...sprazeni s wanou neni problem a taky se uz zkouselo...

89.102.143.229

Příspěvek od 89.102.143.229 » 19.5.2006 15:02

Proxy píše:Ale třeba v Ostravě rozdílný design vadí.
Kvůli tomu se zatím nespřahují wany s vlekem, protože wany mají lepená skla, ale vlek má v gumě.
A to přesto, že Ova potřebuje spíš nízkopodlažní soupravy než sóla a soupravy wany se nevejdou do zastávky.
:shock:
To myslíš vážně ? :) :shock:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 19.5.2006 13:23

adam_r píše:Presne tak. Akorat to bude blbe vypadat na soto-fotkach :? Technicky tam zadna prekazka neni. Je zajimave, ze treba ve Vidni (metro, Badenka) to nikomu nevadi.
Ale třeba v Ostravě rozdílný design vadí.
Kvůli tomu se zatím nespřahují wany s vlekem, protože wany mají lepená skla, ale vlek má v gumě.
A to přesto, že Ova potřebuje spíš nízkopodlažní soupravy než sóla a soupravy wany se nevejdou do zastávky.
:shock:

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 18.5.2006 22:14

izzy píše:Me to teda neprijde tak strasny...i kdyz zase bulwi cela, okna v gume...ale je to vcelku fajn...
Vcelku jo, ale.... mají pak bulwí čela smysl ? Ten nátěr taky dělá dost a když bude ještě vše při starém. :roll:
Mimochodem, třeba v Brně máte jaksi výhodu v tom, že klasiky T3 mají už většinou barevné schema ala T6, takže bulwí design by pak podle mě líp zapadl a vypadalo by to ok, navíc také možnost spojení s vlekem.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 18.5.2006 21:51

izzy píše:Me to teda neprijde tak strasny...i kdyz zase bulwi cela, okna v gume...ale je to vcelku fajn...
No mě to přijde celkem dost hrozný,myslim si že právě todle je dost dobrej argument proč klasické čela!

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 18.5.2006 21:43

Me to teda neprijde tak strasny...i kdyz zase bulwi cela, okna v gume...ale je to vcelku fajn...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 18.5.2006 20:14

8729, davidd: souhlas (když vycházím z daných podmínek)

kardaus+bulwa - fuj, takovej ekl doopravdy můžou vymyslet jen šílenci...ono už kardaus + bulwawlek je hnuß..

martins: Jinak mám z fotky stejné pocity jako ty, připomíná mi padesátiletou ženskou, která si nechá zpevnit ňadra a vyhladit vrásky a jde svádět dvacetileté chlapy. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam.

jj, mám stejný pocity, ale co je pak ostrawana? vondráčková?? :smt003

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 18.5.2006 19:47

Maximalne by trosku byl problem se zasuvkama ale technicky to urcite resitelne je...bulwy a to jak vlek tak wana maji zasuvky u kuplu ne na skrini...v praxi to znamena ze brneske T3R.EV maji zasuvky dve a to jednu u kuplu pro vlek a jednu na skrini pro spojeni do dvojice...

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 18.5.2006 19:21

adam_r píše:Presne tak. Akorat to bude blbe vypadat na soto-fotkach :?
Já bych taky radši "bulwu", ale ta estetika v případě spřahování s T3R.PV není jen výmysl šotoušů. Například v případě Liberce je to i jeden (jasně ne ten hlavní :wink: ) z oficiálních důvodů DP, proč se pořizovala klasická čela.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 18.5.2006 19:07

izzy píše:Jenze to ze pro soutouse by vypadal pelikan+kardaus blbe neni vymluva...brnensky wany taky budou mit bulwi cela a mozna budou v soupravach s T3R.EV ktere maji kardause...ale spis se pocita solo nebo wana+vlek takze to spatne vypadat nebude nebot vlek ma taky bulwi cela...
Presne tak. Akorat to bude blbe vypadat na soto-fotkach :? Technicky tam zadna prekazka neni. Je zajimave, ze treba ve Vidni (metro, Badenka) to nikomu nevadi.

Navic si cetujici vsimnou, ze jede neco "noveho", nez jen reinkarnace toho, cim uz jezdi 40 let. A cestujici uplne tupi nejsou. To jsem videl na reakcich na citelisy (je to vlastne uplne ten samy citybus, ale s jinymi cely). Lide si vsimli, ze prijel "novy" autobus = z pohledu cestujiciho intovace v MHD.

Jinak rucni radic smysl ma, stejne tak klimatizace kabiny ridice. Naopak polopantografu si vsimne jen sotous. Ridici i cestujicimu je to uplne jedno.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 18.5.2006 18:56

Co se týče rozlišení oproti klasice prostřednictvím jiného laku - o tom pochybuji, že by to dělali, vemte třeba T6 a KT8 v nové verzi laku někdy od roku 2002 - na první pohled stejné :) A průjezdní profil těchto dvou vozů se dramaticky liší :))
Jinak co se týče bulw, tak mě osobně se to vůbec nelíbí, je to úplně odpudivé - minimálně na fotkách, neviděl jsem v reálu .)
Hlasuji pro provedení ála 8205 .) Ale na 95% si myslím, že to stejně bude normální lak T3 .)
Jo a taky se mi nelíbí název "socka", ono za současné finanční situace DP je to asi to nejlepší, jak to udělat - prostě výzbroj apod, na vzhledu v tomto pohledu nezáleží... Berte to tak, že všude mají zrekonstruovaných pár vozů a celkově jich mají méně, jak Praha, takže tu dát na reko jednou tolik peněz, to je šílený - navíc, stále je dočasné řešení, než se během pár (desítek :D ) let dopracujeme ke kompletně nízkopodlažním tramvajím.
Čest tramvaji T3 tak, jak vypadá a je, 40let vzorné služby je jí dobrou vizitkou....

Odpovědět