T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 12.8.2006 19:46

DavidD píše:No podle toho co se říkalo je to teda 2 roky stará info tak to chtěli aby bylo jak zkontrolovat magnety, protože dnes nemá řidič jak všech 8 magnetů na soupravě zkontrolovat, že skutečně fungují (pouze podle rány, když spadnou či poklesu palubního napětí, ale furt si nemůže být jistý že spadly všechny) a tak to měl kontrolovat apex. Ale je možný že to bylo jen zbožní přání papalášů či hudba budoucnosti.
Jak chceš kontrolovat, že skutečně padnou? To by jsi tam musel mít nějaké koncové spínače a to znamená další kabely na podvozek navíc, takže předělat veškerou kabeláž vozu = sundat altro, rozkrýt kanál...nene, to je totální hloupost.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 12.8.2006 10:26

I.am.good píše:Proč s magnetama? CO s tím má APEX společného?? Signál od magnetů sice jde samozřejmě jde do černé skříňky, ale co by děla v OISu?? :D
No podle toho co se říkalo je to teda 2 roky stará info tak to chtěli aby bylo jak zkontrolovat magnety, protože dnes nemá řidič jak všech 8 magnetů na soupravě zkontrolovat, že skutečně fungují (pouze podle rány, když spadnou či poklesu palubního napětí, ale furt si nemůže být jistý že spadly všechny) a tak to měl kontrolovat apex. Ale je možný že to bylo jen zbožní přání papalášů či hudba budoucnosti.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 12.8.2006 5:49

DavidD píše:No a nemůže to konečně být to propojení Apexu s magnetama? Už asi před 2 lety se říkalo, že se na Apex propojí kontrola magnetu, ale furt se nic neděje, tak možná je to konečně ono :shock:
Proč s magnetama? CO s tím má APEX společného?? Signál od magnetů sice jde samozřejmě jde do černé skříňky, ale co by děla v OISu?? :D

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 11.8.2006 22:18

tramvajak píše:Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc. :smt102
No a nemůže to konečně být to propojení Apexu s magnetama? Už asi před 2 lety se říkalo, že se na Apex propojí kontrola magnetu, ale furt se nic neděje, tak možná je to konečně ono :shock:

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 11.8.2006 22:10

9001 píše:6554?? Snad 8300.
Čekal jsem, kdo se ozve :-W

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 11.8.2006 22:02

tramvajak píše:Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc. :smt102
6554?? Snad 8300.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 11.8.2006 21:58

Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc. :smt102

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 11.8.2006 10:02

Tak to je zajímavé-8497 už jezdí a přitom ještě není v seznamu vozů Kobylis... :roll: :roll:

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 10.8.2006 23:13

I.am.good píše:Třeba se to tu už ví, ale pražské wany budou typy
T3RPLF
No typove oznaceni je stejne tak trochu jedno...klasicke VarCB3 se oznacuji T3R.PV/T3R.EV podle vyzbroje Progress/Europulse a wany podle nasledujiciho schematu:
1) Bud je do standartniho oznaceni vlozeno pismeno "N" jako "nizkopodlazni" a vysledkem je T3RN.PV/T3RN.EV
2) Nebo je zameneno pismeno "V" oznacujici kastli VarCB3 za "LF" oznacujici kastli VarCB3LF a vyjde T3R.PLF/T3R.ELF...
V Liberci se rozhodli pro verzi 2, v Ostrave pro verzi 1 a v Brne pujde zrejme take o verzi 1...

jaluh
Uživatel
Příspěvky: 354
Registrován: 29.4.2006 20:34
Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaluh » 10.8.2006 20:44

Na lince 12 spatřena dvojce T3R.P 8496+8497.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 10.8.2006 20:00

To je teda hodně nepovedené.
Kdyby to aspon vypadalo jako ,když se někdy v 70 letech pokoušeli o nový nátěr. Vlastně dnes k vidění na vyhlídkových a cvičných vozech

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 10.8.2006 19:25

9001 píše:To je vtip nebo realita???
Takhle jsem to pochopil z popisu. Příští týden bych měl vidět studii, tak pak mohu upřesnit.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 10.8.2006 19:23

To je vtip nebo realita???

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 10.8.2006 19:02

Velice se omlouvám autorovi tohoto obrázku, ale zapůjčil jsem si ho pouze pro demonstraci laku na T3RPLF. Ještě jednou má omluva.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 10.8.2006 18:45

Jedna z prvních jízd 8500 - zatím bez podvozků :D

Odpovědět