T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 22.8.2006 3:09

Jabberwocky píše:Chápu to u lokomotivy z 50. let (http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-140- ... -hl-n-1816)
Tak to je docela výstižná fotka... :?

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 21.8.2006 18:26

Karel píše:Dnes večer jsem jel tramvají l.14 (8454 + 8455) a v zastávce Jindřišská se tramvaj jakoby "restartovala" (nevím, jak to popsat, ale všechno se vyplo kromě světel).
Tramvaj se znovu nahodila a potom se chtěl řidič rozjet a jeden z vozů byl částečně zabržděn. Chvíli s tím jel, ale když bylo cítit, že nějaký podvozek začíná smrdět, zastavil a proběhl "restart" číslo dvě. Poté se souprava odbrzdila a jela dál v pohodě. Copak se to s těmi R.P stalo ? To jsem zažil poprvé...
stejný postup bývá i při vypadnutí linkového stykače (dost často po použití tlačítka vyhybka 1 nebo 0, případně po jízdě přes sekci), to pak vůz nejede silově (přední je tlačen, zadní tažen), k čelisťové brzdě - prostě se neodlepila, pokud nepomáhá tlačítko čb, nutno zkusit restart

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21.8.2006 16:13

demon píše: Původní plán na letošek byl sice 5 KT, ale upřesněnej z března byl už na 7 + 55 T3R.P.
Ano, vím o tom.. vice T3RP se může dělat vzhledem k úbytku T3RPV..

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 21.8.2006 15:27

Doslechl jsem se jednu zásadní věc :

Víte, proč se nedává do generálek klima řidiče???

"Řidiči sami si to nepřejí. Po zkušenostech z Brna a Ostravy a s přihlédnutím k reakcím našich řidičů se rozhodlo, že klima do kabiny ne. Řidiči si stěžují, že jim fouká za krk, že jsou z toho nachlazeni.
Prý je to stejně zbytečné, když se jde na výhybku.

Toto je odpověď jistého člověka který do toho může mluvit. :wink:

Tak já nevím.... Chtěl bych vidět ty pražské řidiče, kteří to nechtějí a je jim lépe v kabině v 60ti °C.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 20.8.2006 15:11

Však tramvaj od šaliny rozezná každý, ne? ;-)

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 20.8.2006 14:59

Phabbey píše:S tímhle nemůžu souhlasit. Kromě Prahy mají teď všechny DP provozující tramvaje nějaký svůj jedinečný nátěr (i když v případě Brna by se o tom dalo spekulovat). A najednou tu budou 2 DP se stejným nátěrem.
Takže první variantou nebude lak jednoznačně určující příslušnost k dopravci, ale budeme se moci ptát: je tohle tramvaj DPhlmP nebo DPMB? 8-)
Promiň, ale diskutujeme každý trochu o něčem jiném. Já mám na mysli odlišení dopravců v rámci jednoho integrovaného dopravního systému nikoliv v rámci jednoho typu trakce.

Mmch, vzhledem k plánu rozvoje pražské tramvajové sítě si myslím, že si na dobu, kdy se budou vedle sebe potkávat dopravní prostředky DPP a DPMB, ještě notnou dávku času počkáme :wink:
Jinak souhlasím s Petrem.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 20.8.2006 13:50

Phabbey píše:S tímhle nemůžu souhlasit. Kromě Prahy mají teď všechny DP provozující tramvaje nějaký svůj jedinečný nátěr (i když v případě Brna by se o tom dalo spekulovat). A najednou tu budou 2 DP se stejným nátěrem.(...)
Jenže problém je v tom, že to co nyní používá DP Brno jako svůj nátěr je nátěr vymyšlený pro pražské vozy T6A5. Tudíž je to pražská varianta laku a využívá ji jiný DP...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 20.8.2006 12:52

Jabberwocky píše:Už rozumím, proč wany "nemají opustit Prahu 6" - já bych je takhle vyštafírované nenechal opustit ani vozovnu.
a ještě by mohly být trvale ve Vozovně Střešovice... když bude zrovna nějaká na záloze, tak pak skvěle dokáže rozšířit depozitář 60. let :lol:

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 19.8.2006 21:29

Jenže, abychom se vrátili k tématu wan, toto není dobrý nátěr. Tedy alespoň podle mne. Vždyť to bude strašit politické vězně, že Kléma obživl a jede tramvají na Hrad!
Ne, teď vážně - tento typ designu je spjatý s určitou dobou a rozhodně není nadčasový jako např. zákony modernistické architektury, podle kterých se dá plus mínus stavět pořád. Proč by měla modernisovaná T3 připomínat poválečný tatraplán? Chápu to u lokomotivy z 50. let (http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-140- ... -hl-n-1816), ale u modernisované tramvaje mi smysl uniká... Už rozumím, proč wany "nemají opustit Prahu 6" - já bych je takhle vyštafírované nenechal opustit ani vozovnu.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 19.8.2006 19:08

Proxy píše:Já jsem spíš pro první variantu, protože si myslím, že T6.lak by měly mít všechny pražské tramvaje jako jednoznačnou příslušnost k dopravci.
S tímhle nemůžu souhlasit. Kromě Prahy mají teď všechny DP provozující tramvaje nějaký svůj jedinečný nátěr (i když v případě Brna by se o tom dalo spekulovat). A najednou tu budou 2 DP se stejným nátěrem.
Takže první variantou nebude lak jednoznačně určující příslušnost k dopravci, ale budeme se moci ptát: je tohle tramvaj DPhlmP nebo DPMB? 8-) :D

- chápu, že je to trochu přitažené za vlasy, ale v podstatě to myslím vážně. Proč by každý DP nemohl mít něco vlastního, když se dá vymyslet bezpočet dobrých nátěrů?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 19.8.2006 15:40

Jabberwocky píše:Hm, tak z toho, co jsem tu viděl, je ta zamýšlená varianta jednoznačně nejhorší. Gratuluji DP.
A mi se ten retro-styl zase docela líbí :) Jen bych měl jednu výhradu: Nedávno byl v DP-kontaktu článek o tom, jak je důležitá unifikovanost nátěrů pro identifikaci zákazníků s firmou. Proto se domnívám, že by se mělo vycházet z toho, co už tady máme, což podle mne znamená:
1/ na np-T3 použít schéma z T6
nebo
2/ použít retro-schéma "alá T2", však červená a stříbrná barva by měla mít stejný odstín jako na poršetře.

Já jsem spíš pro první variantu, protože si myslím, že T6.lak by měly mít všechny pražské tramvaje jako jednoznačnou příslušnost k dopravci.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 19.8.2006 11:09

Izzy: "brněnský" unifik má i jedna ze dvou KT3 v Kievu.
http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/D ... 3RN-KR.jpg

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 19.8.2006 10:45

izzy píše:PvvS: Davno vymysleno: :lol: A to ve verzi T7B5N vychazejici z KT8D5N a klasicka T6A5N...
Az na to ze z T6 to jen tak neudelas. Schody a NP cast by zasahovala do podvozku. Proto i ta ma fotomontaz je prodlozena.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 18.8.2006 23:28

izzy píše:PvvS: Davno vymysleno: :lol: A to ve verzi T7B5N vychazejici z KT8D5N a klasicka T6A5N...
Jo, pěkné. Pořád si myslím, že NP T6 by vypadala líp než NP T3.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 18.8.2006 23:16

Hm, tak z toho, co jsem tu viděl, je ta zamýšlená varianta jednoznačně nejhorší. Gratuluji DP.

Odpovědět