Tak zrovna RT6N1 a 2 bych neargumentoval, protože provozní je 0 a wana jakákoliv taky 0. Se zbytkem souhlasim, autobus rozhodně rychlejší není, třeba už jen proto, že úroveň preference je u něj daleko nižší. Kolo je sice rychlejší než tramvaj, osobně ho taky občas použiju, ovšem oblek na něj neni zrovna nejvhodnější úbor, navíc odpoledne na Vinohradský na kole je celkem o život... Z okolí Malešické pár lidí znam a NIKDO z nich tam proti tramvajím rozhodně není! Uznávam že vůz T3 není zrovna model třetího tisíciletí, ale po prováděných úpravách svými technickými parametry hravě strčí do kapsy modely o desítky let mladší.Anonymous píše:...zapoměl si jěště ty 4 RT6N1 a ještě na wany...
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
Jenže ty první nejezdí a ty druhé příjdou kdoví kdy. Takže až tak slavné to NP tramvajemi není.Anonymous píše:Nechci nic říkat ale těch tramvají z nízkou podlahou je tu trošku víc,zapoměl si jěště ty 4 RT6N1 co jsou na Pankráci a jěště na wany které možná přijdou do Prahy.Jenom můj názor ale autobusy co popisuješ jezdějí jenom na okraj centra.DPmPET
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Povím, Ti tajemství tramvaje nemohou jezdit v každé ulici, jelikož pro svou jízdu potřebují koleje a trolej. Autobus nic takového nepotřebuje, takže může rozkopaný úsek objet třeba ulicí vedle, proto je dopad pro cestujících při autobusových výlukách mnohem menší a nemusí se tolik měnit linkové vedení9001 píše:Ještě k těm opravám. Autobusy taky potřebují opravovat vozovku, takže vyluky jsou naprosto stejné jako u tramvají
"Názor k tramvajím" mě opravdu zaujal, s něčím souhlasím, s něčím ne.
Stav některých TT v Praze je opravdu strašný. Ale dokud se budou na "rekonstruované" tratě pořád cpát BKV a místo rekonstrukcí se bude jenom flikovat, tak to lepší nebude. Ale když tak koukám na hysterické reakce města, když vláda zatrhla peníze na metro, tak je celkem jasné jaké jsou priority Prahy. Zkrátka větší zakázka - větší provize do kapsy.
Srovnávat 91 s běžnou linkou mi přijde trochu nepřesné. Zvlášť když teď jsou na 91 vypravovány T2 a T3. Jízdní doba se nezkrátí změnou typu vozu ( i když nízkopodlažní vozy zkrátí částečně dobu stanicování), ale kvalitou tratě a hlavně preferencí, separací TT od automobilů a podobně. A právě ta preference v Praze stále chybí. Ale to už je otázka pražské dopravní koncepce, která je podle mě velice špatná. Dovolim si odkázat na články k této problematice zveřejněné na jiném DF - zde a zde.
Ke srovnání rychlosti busu a tramvají se již někdo vyjádřil dříve a s tím mi nezbývá nic jiného než souhlasit.
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
Nechci nic říkat ale těch tramvají z nízkou podlahou je tu trošku víc,zapoměl si jěště ty 4 RT6N1 co jsou na Pankráci a jěště na wany které možná přijdou do Prahy.Jenom můj názor ale autobusy co popisuješ jezdějí jenom na okraj centra.DPmPETNázor k tramvajím píše:Dobrý den, jen bych se rád vyjádřil k tomu, co si myslím o pražských tramvajích. Spousta Pražanů už prostě staré T3 miluje a nedá bez nich ani "ránu", nicméně interiér z roku 1962 prostě cestujícího 21.století. Vůbec to, že se v Praze rozvinula tramvajová doprava namísto např. trolejbusové považuji za jednu z největších chyb. Nutnost neustálých výluk jen stále a stále mate cestující, řekněte mi den letos, kdy všechny tramvaje jely ve svých pravidelných trasách. Nepamatuji... Navíc jsou tramvaje v pražských ulicích pomalé a strašně drncají. Pokud srovnám Plzeň nebo Mnichov, je to úplně jinde, nicméně jízda po výhybkách vždy brzdí a tramvajová doprava je tak tou nejpomalejší a nejzastaralejší v Praze (i kolo je rychlejší). Srovnejte jízdní dobu historicjé linky 91 a dnešních TRAM, je to úplně stejné. Navíc je tu tendence stavět tratě nové, např. do Malešic. Zeptejte se tam někoho, nikdo je tam nechce ! Další ostudou je, že Praha jen několik jednotek nízkopodlažních tramvají (jeden Roomster a KT8N nebo jak se to přesně jmenuje). Jenom vyjadřuji svůj názor jako pravidelný pražský cestující. Mnohem raději jezdím autobusem, protože je rychlejší a pohodlnější (a je mnohem víc nízkopodlažních vozů), i když můžete namítnout, že je méně ekologický. To by však platilo, pokud by se žádná elektrická energie nevyráběla v tepelných elektrárnách, které pouštějí do vzduchu rovněž mnoho škodlivin.
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
Tak to si dovolím silně nesouhlasit, autobusy rychlejší než tramvaj? Ani náhodou, ten pocit člověk nabyde jen proto, že mají busy od sebe dále vzdálenější zastávky ale v centru by byli zaručeně pomalejší. A jak je to se stavbou nových tratí? Myslím si že ze začátku se toho každý v okolí stavby bojí ale pak až pozná kladné vlastnosti vůči busům tak na ten strach velice rád zapomene. Znám to z vlastní zkušenosti se stavbou Barrandova, když tam ještě jezdili busy tak nikdo tramvaje nechtěl. Argumentovali stejně jako vy, ale po té co se na Barrandov rozjela první tramvaj tak najednou zjistili že ten železniční přes Hlubočepy a následný kopec zdolávaný 20 Km rychlostí bylo něco nesnesitelného a že tramvaj jedoucí 50 km rychlostí po estakádě je mnohem lepší. A to nemluvím o tom že spoustu lidem to ušetřilo přestup na smíchovském nádraží.A ještě si dovolím podotknout že když se teď udělá výluka na Barrandov tak přesně ty samí co nadávali a tramvaj, teď nadávají na ty hrozný autobusy.Názor k tramvajím píše:Dobrý den, jen bych se rád vyjádřil k tomu, co si myslím o pražských tramvajích. ..
Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
Dobrý den, jen bych se rád vyjádřil k tomu, co si myslím o pražských tramvajích. Spousta Pražanů už prostě staré T3 miluje a nedá bez nich ani "ránu", nicméně interiér z roku 1962 prostě cestujícího 21.století. Vůbec to, že se v Praze rozvinula tramvajová doprava namísto např. trolejbusové považuji za jednu z největších chyb. Nutnost neustálých výluk jen stále a stále mate cestující, řekněte mi den letos, kdy všechny tramvaje jely ve svých pravidelných trasách. Nepamatuji... Navíc jsou tramvaje v pražských ulicích pomalé a strašně drncají. Pokud srovnám Plzeň nebo Mnichov, je to úplně jinde, nicméně jízda po výhybkách vždy brzdí a tramvajová doprava je tak tou nejpomalejší a nejzastaralejší v Praze (i kolo je rychlejší). Srovnejte jízdní dobu historicjé linky 91 a dnešních TRAM, je to úplně stejné. Navíc je tu tendence stavět tratě nové, např. do Malešic. Zeptejte se tam někoho, nikdo je tam nechce ! Další ostudou je, že Praha jen několik jednotek nízkopodlažních tramvají (jeden Roomster a KT8N nebo jak se to přesně jmenuje). Jenom vyjadřuji svůj názor jako pravidelný pražský cestující. Mnohem raději jezdím autobusem, protože je rychlejší a pohodlnější (a je mnohem víc nízkopodlažních vozů), i když můžete namítnout, že je méně ekologický. To by však platilo, pokud by se žádná elektrická energie nevyráběla v tepelných elektrárnách, které pouštějí do vzduchu rovněž mnoho škodlivin.