T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Dnes večer jsem jel tramvají l.14 (8454 + 8455) a v zastávce Jindřišská se tramvaj jakoby "restartovala" (nevím, jak to popsat, ale všechno se vyplo kromě světel).
Tramvaj se znovu nahodila a potom se chtěl řidič rozjet a jeden z vozů byl částečně zabržděn. Chvíli s tím jel, ale když bylo cítit, že nějaký podvozek začíná smrdět, zastavil a proběhl "restart" číslo dvě. Poté se souprava odbrzdila a jela dál v pohodě. Copak se to s těmi R.P stalo ? To jsem zažil poprvé...
Jednou jsem taky viděl, že tramvaj zastavila na zastávce Vltavská (zc) na Bubenském nábř. mezi výhybkou a kontaktem a z ničeho nic úplně zhasla tramvaj i návěstidlo výhybky. Po cca minutě se rozsvítilo návěstidlo a tramvaj se taky rozběhla...
Tramvaj se znovu nahodila a potom se chtěl řidič rozjet a jeden z vozů byl částečně zabržděn. Chvíli s tím jel, ale když bylo cítit, že nějaký podvozek začíná smrdět, zastavil a proběhl "restart" číslo dvě. Poté se souprava odbrzdila a jela dál v pohodě. Copak se to s těmi R.P stalo ? To jsem zažil poprvé...
Jednou jsem taky viděl, že tramvaj zastavila na zastávce Vltavská (zc) na Bubenském nábř. mezi výhybkou a kontaktem a z ničeho nic úplně zhasla tramvaj i návěstidlo výhybky. Po cca minutě se rozsvítilo návěstidlo a tramvaj se taky rozběhla...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Možná by stačily jednoduché snímače.I.am.good píše:Jak chceš kontrolovat, že skutečně padnou? To by jsi tam musel mít nějaké koncové spínače a to znamená další kabely na podvozek navíc, takže předělat veškerou kabeláž vozu = sundat altro, rozkrýt kanál...nene, to je totální hloupost.
Jinak ,kdyby se to dělalo u mdoernizací, tak je vůz stejně komplet rozebrán, takže natáhnout pár kabelů navíc by nemusel být problém.
Jak chceš kontrolovat, že skutečně padnou? To by jsi tam musel mít nějaké koncové spínače a to znamená další kabely na podvozek navíc, takže předělat veškerou kabeláž vozu = sundat altro, rozkrýt kanál...nene, to je totální hloupost.DavidD píše:No podle toho co se říkalo je to teda 2 roky stará info tak to chtěli aby bylo jak zkontrolovat magnety, protože dnes nemá řidič jak všech 8 magnetů na soupravě zkontrolovat, že skutečně fungují (pouze podle rány, když spadnou či poklesu palubního napětí, ale furt si nemůže být jistý že spadly všechny) a tak to měl kontrolovat apex. Ale je možný že to bylo jen zbožní přání papalášů či hudba budoucnosti.
No podle toho co se říkalo je to teda 2 roky stará info tak to chtěli aby bylo jak zkontrolovat magnety, protože dnes nemá řidič jak všech 8 magnetů na soupravě zkontrolovat, že skutečně fungují (pouze podle rány, když spadnou či poklesu palubního napětí, ale furt si nemůže být jistý že spadly všechny) a tak to měl kontrolovat apex. Ale je možný že to bylo jen zbožní přání papalášů či hudba budoucnosti.I.am.good píše:Proč s magnetama? CO s tím má APEX společného?? Signál od magnetů sice jde samozřejmě jde do černé skříňky, ale co by děla v OISu??
Proč s magnetama? CO s tím má APEX společného?? Signál od magnetů sice jde samozřejmě jde do černé skříňky, ale co by děla v OISu??DavidD píše:No a nemůže to konečně být to propojení Apexu s magnetama? Už asi před 2 lety se říkalo, že se na Apex propojí kontrola magnetu, ale furt se nic neděje, tak možná je to konečně ono
No a nemůže to konečně být to propojení Apexu s magnetama? Už asi před 2 lety se říkalo, že se na Apex propojí kontrola magnetu, ale furt se nic neděje, tak možná je to konečně onotramvajak píše:Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc.
No typove oznaceni je stejne tak trochu jedno...klasicke VarCB3 se oznacuji T3R.PV/T3R.EV podle vyzbroje Progress/Europulse a wany podle nasledujiciho schematu:I.am.good píše:Třeba se to tu už ví, ale pražské wany budou typy
T3RPLF
1) Bud je do standartniho oznaceni vlozeno pismeno "N" jako "nizkopodlazni" a vysledkem je T3RN.PV/T3RN.EV
2) Nebo je zameneno pismeno "V" oznacujici kastli VarCB3 za "LF" oznacujici kastli VarCB3LF a vyjde T3R.PLF/T3R.ELF...
V Liberci se rozhodli pro verzi 2, v Ostrave pro verzi 1 a v Brne pujde zrejme take o verzi 1...