Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
I.am.good
Příspěvek
od I.am.good » 12.8.2006 19:46
DavidD píše:No podle toho co se říkalo je to teda 2 roky stará info tak to chtěli aby bylo jak zkontrolovat magnety, protože dnes nemá řidič jak všech 8 magnetů na soupravě zkontrolovat, že skutečně fungují (pouze podle rány, když spadnou či poklesu palubního napětí, ale furt si nemůže být jistý že spadly všechny) a tak to měl kontrolovat apex. Ale je možný že to bylo jen zbožní přání papalášů či hudba budoucnosti.
Jak chceš kontrolovat, že skutečně padnou? To by jsi tam musel mít nějaké koncové spínače a to znamená další kabely na podvozek navíc, takže předělat veškerou kabeláž vozu = sundat altro, rozkrýt kanál...nene, to je totální hloupost.
-
DavidD
- Uživatel
- Příspěvky: 1624
- Registrován: 10.5.2006 17:36
Příspěvek
od DavidD » 12.8.2006 10:26
I.am.good píše:Proč s magnetama? CO s tím má APEX společného?? Signál od magnetů sice jde samozřejmě jde do černé skříňky, ale co by děla v OISu??
No podle toho co se říkalo je to teda 2 roky stará info tak to chtěli aby bylo jak zkontrolovat magnety, protože dnes nemá řidič jak všech 8 magnetů na soupravě zkontrolovat, že skutečně fungují (pouze podle rány, když spadnou či poklesu palubního napětí, ale furt si nemůže být jistý že spadly všechny) a tak to měl kontrolovat apex. Ale je možný že to bylo jen zbožní přání papalášů či hudba budoucnosti.
-
I.am.good
Příspěvek
od I.am.good » 12.8.2006 5:49
DavidD píše:No a nemůže to konečně být to propojení Apexu s magnetama? Už asi před 2 lety se říkalo, že se na Apex propojí kontrola magnetu, ale furt se nic neděje, tak možná je to konečně ono
Proč s magnetama? CO s tím má APEX společného?? Signál od magnetů sice jde samozřejmě jde do černé skříňky, ale co by děla v OISu??
-
DavidD
- Uživatel
- Příspěvky: 1624
- Registrován: 10.5.2006 17:36
Příspěvek
od DavidD » 11.8.2006 22:18
tramvajak píše:Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc.
No a nemůže to konečně být to propojení Apexu s magnetama? Už asi před 2 lety se říkalo, že se na Apex propojí kontrola magnetu, ale furt se nic neděje, tak možná je to konečně ono
-
tramvajak
- Uživatel
- Příspěvky: 339
- Registrován: 02.11.2004 14:03
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tramvajak » 11.8.2006 22:10
9001 píše:6554?? Snad 8300.
Čekal jsem, kdo se ozve
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 11.8.2006 22:02
tramvajak píše:Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc.
6554?? Snad 8300.
-
tramvajak
- Uživatel
- Příspěvky: 339
- Registrován: 02.11.2004 14:03
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tramvajak » 11.8.2006 21:58
Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc.
-
6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Příspěvek
od 6432 » 11.8.2006 10:02
Tak to je zajímavé-8497 už jezdí a přitom ještě není v seznamu vozů Kobylis...
-
izzy
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 28.5.2005 15:03
- Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)
Příspěvek
od izzy » 10.8.2006 23:13
I.am.good píše:Třeba se to tu už ví, ale pražské wany budou typy
T3RPLF
No typove oznaceni je stejne tak trochu jedno...klasicke VarCB3 se oznacuji T3R.PV/T3R.EV podle vyzbroje Progress/Europulse a wany podle nasledujiciho schematu:
1) Bud je do standartniho oznaceni vlozeno pismeno "N" jako "nizkopodlazni" a vysledkem je T3RN.PV/T3RN.EV
2) Nebo je zameneno pismeno "V" oznacujici kastli VarCB3 za "LF" oznacujici kastli VarCB3LF a vyjde T3R.PLF/T3R.ELF...
V Liberci se rozhodli pro verzi 2, v Ostrave pro verzi 1 a v Brne pujde zrejme take o verzi 1...
-
jaluh
- Uživatel
- Příspěvky: 354
- Registrován: 29.4.2006 20:34
- Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jaluh » 10.8.2006 20:44
Na lince 12 spatřena dvojce T3R.P 8496+8497.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 10.8.2006 20:00
To je teda hodně nepovedené.
Kdyby to aspon vypadalo jako ,když se někdy v 70 letech pokoušeli o nový nátěr. Vlastně dnes k vidění na vyhlídkových a cvičných vozech
-
I.am.good
Příspěvek
od I.am.good » 10.8.2006 19:25
9001 píše:To je vtip nebo realita???
Takhle jsem to pochopil z popisu. Příští týden bych měl vidět studii, tak pak mohu upřesnit.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 10.8.2006 19:23
To je vtip nebo realita???
-
I.am.good
Příspěvek
od I.am.good » 10.8.2006 19:02
Velice se omlouvám autorovi tohoto obrázku, ale zapůjčil jsem si ho pouze pro demonstraci laku na T3RPLF. Ještě jednou má omluva.
-
I.am.good
Příspěvek
od I.am.good » 10.8.2006 18:45
Jedna z prvních jízd 8500 - zatím bez podvozků