A jaktože při jednom DOD v Mostě mohla jezdit ostravská tramvaj?PvvS píše:pro dopravni odporniky:
Nektery Dp maji opacnou polaritu troleje (- pol v troleji) , ((Brno, Ostrava , Kosice) . Nektery maji i jiny profil a sirku obuti (Brno kosice). proto tyto vozy bez prepolovani a prezuti nelze provozovat na jinych sitich. Brno ma tusim 100m a Ostrava 110mm. Praha by mela mit 90mm a uzsi okolky.
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč?
Aby si jí Praha vyzkoušela, protože je trochu delší než normální T3. Proto si ji chce DP vyzkoušet kde a jak projede. A pak také máme volby za dveřmi a představitelé města možná chtějí asi občanům ukázat, co jim pořídí za hezkou tramvaj a jak se o nás vlastně strašně moc starajíHonzík píše:A proč musí v Praze jezdit jedna liberecká tramvaj? K čemu to je? Počkejme si na svoje wany. Ale tohle je fakt trapná situace. Zbytečně se bude tramvaj přesouvat z města do města.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Proč?
A proč musí v Praze jezdit jedna liberecká tramvaj? K čemu to je? Počkejme si na svoje wany. Ale tohle je fakt trapná situace. Zbytečně se bude tramvaj přesouvat z města do města.
Tak to tě hned na úvod zklamu - lidé nejenom z Libereckého DP to zde čtou pravidelně a někdy se při tom i znamenitě baví..demon píše:No jasně že ty podvozky jsou původní Liberecký, takový ani v Praze nemáme... Jasně, už do toho nerejpejme a buďme rádi za to co máme. Sakra, doufam že to nečte nikdo z Liberce, jinak už nám nepůjčej ani uhlík do motoru...
Vzhledem k tomu, že to bude nejspíše náplní příštího úvodníčku, nemohu sdělit podrobnosti, ale vůz bude skutečně týden až dva jezdit v pražských ulicích jako vložené pořadí.. nechte se překvapit kde..
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
No jasně že ty podvozky jsou původní Liberecký, takový ani v Praze nemáme... Jasně, už do toho nerejpejme a buďme rádi za to co máme. Sakra, doufam že to nečte nikdo z Liberce, jinak už nám nepůjčej ani gumičku do stěrače...Pepa píše:Můžu rejpnout? Ten vůz už s podvozkama přišel a jelikož sem ji viděl stále na tom traileru tak pochybuju, že přijela bez podvozků, složili ji, dali ji nějaké naše podvozky a zase ji posadili na trailer... Nebo což je taky možné, podvozky poslali do Liberce a tam je přendali aby byla připravená pro provoz v Praze...docela morbidní čachry že? Můžem bejt rádi, že nepřišla na 1000mm podvozkách...
Naposledy upravil(a) demon dne 16.9.2006 18:04, celkem upraveno 1 x.
Můžu rejpnout? Ten vůz už s podvozkama přišel a jelikož sem ji viděl stále na tom traileru tak pochybuju, že přijela bez podvozků, složili ji, dali ji nějaké naše podvozky a zase ji posadili na trailer... Nebo což je taky možné, podvozky poslali do Liberce a tam je přendali aby byla připravená pro provoz v Praze...docela morbidní čachry že? Můžem bejt rádi, že nepřišla na 1000mm podvozkách...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Dlouho jsem dumal, jestli mam vůbec odpovědět.... Ne, je samozřejmě v našem rozchodu, ale ta staletá "pětková" kolejovka, zpuchřelý měchy, vyvařovanej blatník, orezlej brzdič a celková povrchová úprava mi k tomu celkem hezkýmu kabátu neladěj... Ale to je jen MŮJ SOUKROMÝ NÁZOR, musíme být rádi, že nám jí půjčili, že.tramvajak píše:Co máš na mysli tím "prvním podvozkem, co jim přišel pod ruku"? Jde jen o estetiku, nebo něco jiného (obutí, vypružení, kardany...) nebo co? Nebo poslali podvozky 1000 mm?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji, budu rád .demon píše:Co mě na ní překvapilo pozitivně je to, že neni vůbec podrápaná, pomalovaná, ani jinak zvandalizovaná a negativně to, že pod ní zavázali první podvozek, kterej jim přišel pod ruku a že má zrovna takový fuky pod a nad dveřma jako naše T3R.PV. Všude se mi v pohodě vejde ruka, tedy ne že by mě to osobně nějak vadilo, ale spousta lidí to zrovna na erpéčkách kritizuje. Délka pobytu mi známa není, ale poptám se.
No ony ty liberecký tramvaje mi příjdou celkově daleko méně poničené, jestli to ale nebude náhodou rozdílem ve velikosti Prahy a Liberce a počtu obyvatel... navíc do Prahy se, jaksi, nejrůznější živly sjíždějí, což se o Liberci říct nedá - ale to už je jiná kapitola.
k té ruce - tak docela bych se divil, kdyby byl tento "nedostatek" (osobně je mi to jedno) odstraněn, de facto VarCB3LF-liberec z VarCB3 vychází se všemi jejími nedostatky...
Co máš na mysli tím "prvním podvozkem, co jim přišel pod ruku"? Jde jen o estetiku, nebo něco jiného (obutí, vypružení, kardany...) nebo co? Nebo poslali podvozky 1000 mm?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Co mě na ní překvapilo pozitivně je to, že neni vůbec podrápaná, pomalovaná, ani jinak zvandalizovaná a negativně to, že pod ní zavázali první podvozek, kterej jim přišel pod ruku a že má zrovna takový fuky pod a nad dveřma jako naše T3R.PV. Všude se mi v pohodě vejde ruka, tedy ne že by mě to osobně nějak vadilo, ale spousta lidí to zrovna na erpéčkách kritizuje. Délka pobytu mi známa není, ale poptám se.
tak ona je to vážně pravda s tou wanou? Do teď jsem si myslel, že je to nějaká bejkárna...
demon - chválím za špionážní fotografie.
Jak dlouho se v Praze zdrží - stačí se alespoň ohřát, nebo hned po DODu jede zpátky? Mluví se o ní v souvislosti s Mezinárodním týdnem mobility, že by? Abych věděl, jak si mám naplánovat weekend a následující pracovní dny.
Konečně kvalitní NP tramvaj v Praze, to je neopakovatelná situace!
demon - chválím za špionážní fotografie.
Jak dlouho se v Praze zdrží - stačí se alespoň ohřát, nebo hned po DODu jede zpátky? Mluví se o ní v souvislosti s Mezinárodním týdnem mobility, že by? Abych věděl, jak si mám naplánovat weekend a následující pracovní dny.
Konečně kvalitní NP tramvaj v Praze, to je neopakovatelná situace!
Naposledy upravil(a) tramvajak dne 12.9.2006 22:42, celkem upraveno 1 x.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
No ještě že jsi nejmenoval Liberec a Prahu, asi proto jsme si nepůjčovali wanu z Ostravy, víš...PvvS píše:pro dopravni odporniky:
Nektery Dp maji opacnou polaritu troleje (- pol v troleji) , ((Brno, Ostrava , Kosice) . Nektery maji i jiny profil a sirku obuti (Brno kosice). proto tyto vozy bez prepolovani a prezuti nelze provozovat na jinych sitich. Brno ma tusim 100m a Ostrava 110mm. Praha by mela mit 90mm a uzsi okolky.
Ale wana je skutečně tu, tady je pár fotek:
Jde o to, že nadměrné náklady, nemají co dělat na cestách, jen ty co se bohužel nedají přepravit jinak. Blokují a ohrožují dopravu, s timhle nepojedou víc jak 70, pokud vím na dálncii se smí minimálně jet 80. Ale mrknu se do vyhlášky něco se třeba změnilo. Další věc, výborně se tyhle náklady předjíždí třeba do kopce... Tohle jsou přesně elementy, které vytváří nebezpečnsot dopravy. BTW co to kecáte za voloviny, metro taky jezdí do Plzně po svejch ne?? A stalo se mu někdy něco?? Já teda nevím o jediném případu. Dále cesta trvá tolik, kolik si zaplatíte. Pakliže si zaplatíte za spešl NExák, je to z Liberce do Prahy tady za 4 hodiny. Už jednou všichni pochopte, že tramvaje nemaj co dělat na nějakejch náklaďákách. Bohužel nemáme mýto. A myslíte si, že na dálnici se jí nic nestane?? Kámoš přišel o přední sklo, jelikož nějaký hovada házeli z mostu šutry a stříleli vzduchovkou... A poslední kdyby se tomu něco stalo, tak jde o prd, je to všechno velice dobře pojištěné, jenže to by DP nesměl škudlit. Takhel si řikaj, dokud je to skoro zadara jet po dálnci proč, ne i když tim škodíme...