T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Celkem by pro Prahu šla použít verze jako má wana 1312.
To už by bylo poměrně povedené
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/ost ... 0fotka.jpg
To už by bylo poměrně povedené
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/ost ... 0fotka.jpg
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nátěr
Ostravský čela na pražský T3 nikdy!DJ LA DÉFENSE píše:Kdyby ty reka dělali jako má Ostrava s novejma čelama, tak by to bylo lepší. Ale to je jen můj názor.
Se šplouchacim nátěrem na waně se mi to celkem zamlouvá, ale v pražských barvách je to hnus velebnosti...
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
No právě. Jako by nestačilo, že to má tvar ze 60. let, ještě se na to bude dávat o deset let starší nátěr! Tenhle typ designu prostě řve jak tur: "50. LÉTA! MLADÝ ELVIS! REBEL BEZ PŘÍČINY! MARILYN MONROE! EISENHOWER! KOLEKTIVNÍ NIKITA. KUKURÓZA! SPUTNIK!" Je to padesát let staré a působí to zhruba tak, jako kdybych šel do práce v cylindru.
Nátěr
A co se Vám nezdá na tom nátěru?? To, že tady je 40 let starej design v počtu xxx kusů, tak to Vám nevadí?? Tak proč na zastaralej design nenechat starej nátěr. Si někdo myslí, že když oplentuje podvozky, že to je něco "novýho". T3 je kvalitní tramvaj a byla milionová, ale jejich rekostrukce v roce 20xx je skutečně z nouze cnost. Ono T3R.P neni žádnej vejbuch. Kdyby ty reka dělali jako má Ostrava s novejma čelama, tak by to bylo lepší. Ale to je jen můj názor.
Apríla jsi prošvihl skoro o pět měsíců...izzy píše:Vzhledem k uspechu a jiz zabehle modernizaci vozu se zachovalou skrini na T3R.P se DP rozhodl pokracovat z duvodu nedostatku velkokapacitnich vozu ve rekonstrukcich s mensi upravou s tim ze namisto dvou novych alstomu se bude stavet jen jedno velkokapacitni vozidlo oznacene K3RN.P...vozidlo bude v ramci unifikace vypadat naprosto shodne s vozy T3R.P aby zapadlo do koloritu mesta a nerusilo svym modernim vzhledem jeho tvar...
Vzhledem k uspechu a jiz zabehle modernizaci vozu se zachovalou skrini na T3R.P se DP rozhodl pokracovat z duvodu nedostatku velkokapacitnich vozu ve rekonstrukcich s mensi upravou s tim ze namisto dvou novych alstomu se bude stavet jen jedno velkokapacitni vozidlo oznacene K3RN.P...vozidlo bude v ramci unifikace vypadat naprosto shodne s vozy T3R.P aby zapadlo do koloritu mesta a nerusilo svym modernim vzhledem jeho tvar...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) izzy dne 29.8.2006 1:28, celkem upraveno 1 x.
Re: *****
Jsem ochoten na požádání ukázat technický výkres. Nicméně pravda je, že nikde netvrdím, že to tak bude! Jen jsem slyšel, že to MÁ BÝT finální lak. Ovšem známe taky DP. .)Honzík píše:Prosím vás, vy snad věříte, že takovýto nátěr ty tramvaje budou mít? Vždyť si z vás dělá jen srandu, tak neblbněte.
Jinak ta fotka je dobrej vtip.