T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Tak panove mam vysledek snad to takhle nedopadne pac me fakt mrazi v zadech...obrazek puvodne z imhd.sk dost upraven...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) izzy dne 18.5.2006 15:45, celkem upraveno 1 x.
ač veliký zastánce rozsáhlejších modernizací vozů T3 a v mnoha ohledech kritik současné podoby modernizací v DPP se tentokrát snad i budu muset zastat sockawany. argumenty zde:
-DPP už se prostě vydal cestou sockamodernizací a nepředpokládám, že by mělo cenu tento postup nějak výrazně měnit (kromě ruč. řadiče, pantografu, počtu sedaček)
-wany bude možno spřahovat se současnými T3RPV a T3RP
-představa, jak po praze jezdí pár "ostravských wan" na linkách 2,6,15 apod., protože jinam nemohou + jak projíždějí nájezdové km přes celou prahu z jediné vozovny, kde jsou deponovány, se mi doopravdy nelíbí
-dlouhé zkoušky, nevhodné linky k nasazení etc.
prostě DPP se teď musí koncentrovat na 14T, ať si o nich myslíme cokoli, ostatní změny ve voz.parku (tudíž i modernizace na wany) musí běžet bez problémů, jako teď T3RP, prostě "tiše" a plynule. taky není dobré vytvářet další a další typy, proto wana jednotná s T3RP(V) bude lepší než á la ostrava.
P.S. z toho plyne, že kdyby po praze nyní jezdilo řekněme 250 T3RP a 25 T3RPV v provedení á la 8205 a DPP se rozhod pro sockawanu v provedení, o němž tu je řeč, byl bych zásadně proti. bohužel to však není ten případ, ale to už je doopravdy passé.
-DPP už se prostě vydal cestou sockamodernizací a nepředpokládám, že by mělo cenu tento postup nějak výrazně měnit (kromě ruč. řadiče, pantografu, počtu sedaček)
-wany bude možno spřahovat se současnými T3RPV a T3RP
-představa, jak po praze jezdí pár "ostravských wan" na linkách 2,6,15 apod., protože jinam nemohou + jak projíždějí nájezdové km přes celou prahu z jediné vozovny, kde jsou deponovány, se mi doopravdy nelíbí
-dlouhé zkoušky, nevhodné linky k nasazení etc.
prostě DPP se teď musí koncentrovat na 14T, ať si o nich myslíme cokoli, ostatní změny ve voz.parku (tudíž i modernizace na wany) musí běžet bez problémů, jako teď T3RP, prostě "tiše" a plynule. taky není dobré vytvářet další a další typy, proto wana jednotná s T3RP(V) bude lepší než á la ostrava.
P.S. z toho plyne, že kdyby po praze nyní jezdilo řekněme 250 T3RP a 25 T3RPV v provedení á la 8205 a DPP se rozhod pro sockawanu v provedení, o němž tu je řeč, byl bych zásadně proti. bohužel to však není ten případ, ale to už je doopravdy passé.
A k tomu musí týden čekat než mu náhradní součást přivezou přímo od výrobce z Německa.syverin píše:Ovšem pak se majitel Favorita směje taky, když Mercedesu upadne výfuk a stojí to, co celý Favorit
Neplánuje náhodou pražský dopravní podnik rovněž do wan namontovat původní laminátové bobky (sedačky) a otevřenou kabinu řidiče ? Laminátové sedačky by se daly celkem snadno zdůvodnit nutnosti omezit vytváření odpadů v rámci podniku a otevřená kabina přispívá k omezení končené hmotnosti vozu a tím i nižší spotřebě.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Ovšem pak se majitel Favorita směje taky, když Mercedesu upadne výfuk a stojí to, co celý FavoritMartins píše:Trochu mi to přípomíná rozhovor, kdy řidič mercedesu řiká sousedovi, který vlastní Škodu Favorita, že může být rád, že mu to auto vůbec jezdí, když přece nic víc vlastně nepotřebuje. A soused jen závistivě kouká a drží peprná slůvka mezi zuby.
Jo, jinak málem bych zapomněl, dneska se na d-3 proháněla nová šplouchající waní sestřička - T3RN.EV 1317
Trochu mi to přípomíná rozhovor, kdy řidič mercedesu řiká sousedovi, který vlastní Škodu Favorita, že může být rád, že mu to auto vůbec jezdí, když přece nic víc vlastně nepotřebuje. A soused jen závistivě kouká a drží peprná slůvka mezi zuby.Ostravák píše:No to máš asi pravdu, ale i socky jsou lepší než nic.
Jo, jinak málem bych zapomněl, dneska se na d-3 proháněla nová šplouchající waní sestřička - T3RN.EV 1317
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Stím designem souhlasím, ale aby se prodaly brusy a pokračovala s wanama, tak by musely mít design minimálně od Ferrari. To by byly titulky v novinách...I.am.good píše:Chlapi, uděláme petici - že chceme prodat ty 60ti megový brusy a místo toho chceme waničky Akorát teda nevím, co tu všichni máte proti designu T3, i v dnešní době je to líbivé, prostě arch. Kardaus skutečně navrhl nadčasový design. A pakliže by teda toto bylo odsouzeno skutečně už k zániku, tak bych se přikláněl k arch. Kotasovi, viz vůz 8205 - nádherná tramvaj.