Já mám též technický výkres ) Je to varianta 12 a má to být finální verze .)demon píše:Tohle má být ta studie co jsi viděl, nebo jen tvůj návrh? Já mám tech.výkres, kterej se podobá nejvíc tý první verzi Izzyho ze str.3.
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
No to já tedy taky, ale žádný z nich na to tady nereagoval, takže na tom možná něco bude...I.am.good píše:Doslechl jsem se jednu zásadní věc :
Víte, proč se nedává do generálek klima řidiče???
Řidiči sami si to nepřejí......chtěl bych vidět ty pražské řidiče, kteří to nechtějí a je jim lépe v kabině v 60ti °C.
No a 8502 je téměř připravena na zkušebky...
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je docela výstižná fotka...Jabberwocky píše:Chápu to u lokomotivy z 50. let (http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-140- ... -hl-n-1816)
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
stejný postup bývá i při vypadnutí linkového stykače (dost často po použití tlačítka vyhybka 1 nebo 0, případně po jízdě přes sekci), to pak vůz nejede silově (přední je tlačen, zadní tažen), k čelisťové brzdě - prostě se neodlepila, pokud nepomáhá tlačítko čb, nutno zkusit restartKarel píše:Dnes večer jsem jel tramvají l.14 (8454 + 8455) a v zastávce Jindřišská se tramvaj jakoby "restartovala" (nevím, jak to popsat, ale všechno se vyplo kromě světel).
Tramvaj se znovu nahodila a potom se chtěl řidič rozjet a jeden z vozů byl částečně zabržděn. Chvíli s tím jel, ale když bylo cítit, že nějaký podvozek začíná smrdět, zastavil a proběhl "restart" číslo dvě. Poté se souprava odbrzdila a jela dál v pohodě. Copak se to s těmi R.P stalo ? To jsem zažil poprvé...
Doslechl jsem se jednu zásadní věc :
Víte, proč se nedává do generálek klima řidiče???
"Řidiči sami si to nepřejí. Po zkušenostech z Brna a Ostravy a s přihlédnutím k reakcím našich řidičů se rozhodlo, že klima do kabiny ne. Řidiči si stěžují, že jim fouká za krk, že jsou z toho nachlazeni.
Prý je to stejně zbytečné, když se jde na výhybku.
Toto je odpověď jistého člověka který do toho může mluvit.
Tak já nevím.... Chtěl bych vidět ty pražské řidiče, kteří to nechtějí a je jim lépe v kabině v 60ti °C.
Víte, proč se nedává do generálek klima řidiče???
"Řidiči sami si to nepřejí. Po zkušenostech z Brna a Ostravy a s přihlédnutím k reakcím našich řidičů se rozhodlo, že klima do kabiny ne. Řidiči si stěžují, že jim fouká za krk, že jsou z toho nachlazeni.
Prý je to stejně zbytečné, když se jde na výhybku.
Toto je odpověď jistého člověka který do toho může mluvit.
Tak já nevím.... Chtěl bych vidět ty pražské řidiče, kteří to nechtějí a je jim lépe v kabině v 60ti °C.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Promiň, ale diskutujeme každý trochu o něčem jiném. Já mám na mysli odlišení dopravců v rámci jednoho integrovaného dopravního systému nikoliv v rámci jednoho typu trakce.Phabbey píše:S tímhle nemůžu souhlasit. Kromě Prahy mají teď všechny DP provozující tramvaje nějaký svůj jedinečný nátěr (i když v případě Brna by se o tom dalo spekulovat). A najednou tu budou 2 DP se stejným nátěrem.
Takže první variantou nebude lak jednoznačně určující příslušnost k dopravci, ale budeme se moci ptát: je tohle tramvaj DPhlmP nebo DPMB?
Mmch, vzhledem k plánu rozvoje pražské tramvajové sítě si myslím, že si na dobu, kdy se budou vedle sebe potkávat dopravní prostředky DPP a DPMB, ještě notnou dávku času počkáme
Jinak souhlasím s Petrem.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Jenže problém je v tom, že to co nyní používá DP Brno jako svůj nátěr je nátěr vymyšlený pro pražské vozy T6A5. Tudíž je to pražská varianta laku a využívá ji jiný DP...Phabbey píše:S tímhle nemůžu souhlasit. Kromě Prahy mají teď všechny DP provozující tramvaje nějaký svůj jedinečný nátěr (i když v případě Brna by se o tom dalo spekulovat). A najednou tu budou 2 DP se stejným nátěrem.(...)
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Jenže, abychom se vrátili k tématu wan, toto není dobrý nátěr. Tedy alespoň podle mne. Vždyť to bude strašit politické vězně, že Kléma obživl a jede tramvají na Hrad!
Ne, teď vážně - tento typ designu je spjatý s určitou dobou a rozhodně není nadčasový jako např. zákony modernistické architektury, podle kterých se dá plus mínus stavět pořád. Proč by měla modernisovaná T3 připomínat poválečný tatraplán? Chápu to u lokomotivy z 50. let (http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-140- ... -hl-n-1816), ale u modernisované tramvaje mi smysl uniká... Už rozumím, proč wany "nemají opustit Prahu 6" - já bych je takhle vyštafírované nenechal opustit ani vozovnu.
Ne, teď vážně - tento typ designu je spjatý s určitou dobou a rozhodně není nadčasový jako např. zákony modernistické architektury, podle kterých se dá plus mínus stavět pořád. Proč by měla modernisovaná T3 připomínat poválečný tatraplán? Chápu to u lokomotivy z 50. let (http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-140- ... -hl-n-1816), ale u modernisované tramvaje mi smysl uniká... Už rozumím, proč wany "nemají opustit Prahu 6" - já bych je takhle vyštafírované nenechal opustit ani vozovnu.
S tímhle nemůžu souhlasit. Kromě Prahy mají teď všechny DP provozující tramvaje nějaký svůj jedinečný nátěr (i když v případě Brna by se o tom dalo spekulovat). A najednou tu budou 2 DP se stejným nátěrem.Proxy píše:Já jsem spíš pro první variantu, protože si myslím, že T6.lak by měly mít všechny pražské tramvaje jako jednoznačnou příslušnost k dopravci.
Takže první variantou nebude lak jednoznačně určující příslušnost k dopravci, ale budeme se moci ptát: je tohle tramvaj DPhlmP nebo DPMB?
- chápu, že je to trochu přitažené za vlasy, ale v podstatě to myslím vážně. Proč by každý DP nemohl mít něco vlastního, když se dá vymyslet bezpočet dobrých nátěrů?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
A mi se ten retro-styl zase docela líbí Jen bych měl jednu výhradu: Nedávno byl v DP-kontaktu článek o tom, jak je důležitá unifikovanost nátěrů pro identifikaci zákazníků s firmou. Proto se domnívám, že by se mělo vycházet z toho, co už tady máme, což podle mne znamená:Jabberwocky píše:Hm, tak z toho, co jsem tu viděl, je ta zamýšlená varianta jednoznačně nejhorší. Gratuluji DP.
1/ na np-T3 použít schéma z T6
nebo
2/ použít retro-schéma "alá T2", však červená a stříbrná barva by měla mít stejný odstín jako na poršetře.
Já jsem spíš pro první variantu, protože si myslím, že T6.lak by měly mít všechny pražské tramvaje jako jednoznačnou příslušnost k dopravci.
Izzy: "brněnský" unifik má i jedna ze dvou KT3 v Kievu.
http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/D ... 3RN-KR.jpg
http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/D ... 3RN-KR.jpg