T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod MOp v 30.4.2005 18:54

9001 napsal:Na kolik tento panel pro pořadí může vyjít?

cca 50 tisic.. ale zatimco papirova cedulka je mala, soucasne poradi na kt8.rn2 je protitomu ohromny macek.. muselo by se vymyslet jakesi zapusteni, aby tolik nevycnivalo ridici ve vyhledu! no a to vymyslet boli, tak proto to neni..
MOp
 

Odeslatod 9001 v 30.4.2005 18:50

Jenže do metra se dává přece jenom víc peněz než do tramvají.

Na kolik tento panel pro pořadí může vyjít?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Gagarin v 30.4.2005 18:44

9001 napsal:
Petr napsal:
9001 napsal:Pořadí na BUSE je zbytečný luxus. Staré černé cedulky stačí.
Jinak je vše celkem potřebné.
Pokud to budeš brát takhle, žili bychom ještě v pravěku. Elektrická výhybka je taky luxus, uzavírací dveře v tramvaji vlastně taky... Nedá se jednoduše říci, že novinka je luxusem...


Je to zbytečnost. Třeba dát na kryty pohonů dveří dát zámky na kličku je potřebnější. Nebo třeba i klimatizace atd.


Podobně se mluvilo i při zavádění nových souprav metra na lince C. Dnes jsou elektronickými označovači oběhů vybaveny všechny vlaky a spolu s elektronickými pokyny, resp. jízdním řáden na palubním počítači se investice začíná vyplácet. U tramvají je to běh na dlouhou trať, přesto ale nevidím důvod proč se bránit praktickým novinkám.

Pokud by všichni uvažovali tak jako ty, žijeme dodnes v jeskyních. :roll:
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod 9001 v 30.4.2005 18:13

Petr napsal:
9001 napsal:Pořadí na BUSE je zbytečný luxus. Staré černé cedulky stačí.
Jinak je vše celkem potřebné.
Pokud to budeš brát takhle, žili bychom ještě v pravěku. Elektrická výhybka je taky luxus, uzavírací dveře v tramvaji vlastně taky... Nedá se jednoduše říci, že novinka je luxusem...


Je to zbytečnost. Třeba dát na kryty pohonů dveří dát zámky na kličku je potřebnější. Nebo třeba i klimatizace atd.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Petr v 30.4.2005 15:12

9001 napsal:Pořadí na BUSE je zbytečný luxus. Staré černé cedulky stačí.
Jinak je vše celkem potřebné.
Pokud to budeš brát takhle, žili bychom ještě v pravěku. Elektrická výhybka je taky luxus, uzavírací dveře v tramvaji vlastně taky... Nedá se jednoduše říci, že novinka je luxusem...
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod 9001 v 30.4.2005 11:15

tramvajak napsal:
pawel napsal:Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí".
Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
...
BUSE pro pořadí všechny T3R.P a T3R.PV
...


Pořadí na BUSE je zbytečný luxus. Staré černé cedulky stačí.
Jinak je vše celkem potřebné.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Kamera v 30.4.2005 9:29

tramvajak napsal:
Gagarin napsal:V klasických T3 a klonech to nejde, že?

Pokud vím, tak ne.


Po technické úpravě to jde, v Liberci u vozů T3m (např. 58, 62 ...) po velké prohlídce lze ovládat osvětlení (vnitřní i vnější) a topení v řízených vozech z vozů řídících.
Kamera
 

Odeslatod tramvajak v 29.4.2005 13:43

Gagarin napsal:V klasických T3 a klonech to nejde, že?

Pokud vím, tak ne.
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

Odeslatod Gagarin v 29.4.2005 13:41

tramvajak napsal:
Gagarin napsal:Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?

Samozřejmě, není to problém. Bohužel někteří si nečetli manuál, který se rozdával se zavedením tohoto typu vozu, a tak zapínají zvlášť přední i zadní vůz...


V klasických T3 a klonech to nejde, že?
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod tramvajak v 29.4.2005 13:38

Gagarin napsal:Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?

Samozřejmě, není to problém. Bohužel někteří si nečetli manuál, který se rozdával se zavedením tohoto typu vozu, a tak zapínají zvlášť přední i zadní vůz...
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

Odeslatod Gagarin v 29.4.2005 13:37

Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod tramvajak v 29.4.2005 13:31

Proxy napsal:
tramvajak napsal:Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
... a co třeba rolety na stanoviště řidiče?
:wink:
Ten seznam by mohl být ještě delší. Přitom by to neznamenalo velký cenový posun.

Rolety mě osobně nechybí, pořád jezdím s brýlemi. :lol: Ale teď vážně - Sice poskytují větší stín, nežli stínítka, na druhou stranu je u nich problém ten, že docela blbne navíjení. Proto bych s nimi byl raději opatrný. No a k dýlce toho seznamu - tolik věcí by se dalo ještě zlepšit, ale já zde vyjmenoval jen to, co preferuji nejvíce.
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

Odeslatod Proxy v 29.4.2005 13:26

tramvajak napsal:Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
... a co třeba rolety na stanoviště řidiče?
:wink:
Ten seznam by mohl být ještě delší. Přitom by to neznamenalo velký cenový posun.
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod MOp v 29.4.2005 13:17

tramvajak napsal:Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. ....

je to sice pekny seznam, ale ja na prvnim miste vidim problem s rezanim dveri..
MOp
 

Odeslatod tramvajak v 29.4.2005 13:04

pawel napsal:Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí".

Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
zámečky krytů dveřních pohonů 8211-45,8301-90
uchycení fabionů v interiéru všechny T3R.P a T3R.PV
potíže s hrazdou 8211-45, jinak individuálně
potíže se stěračem na pomocném stanovišti 8211-45, jinak individuálně
uchycení lemovky zadního BUSE všechny T3R.P a T3R.PV
zpevnění zadního obkladového panelu všechny T3R.P a T3R.PV
tlačítka s neodnímatelnými kroužky individuálně starší vozy
zpevněný (zdrsněný) panel řidiče 8211-45 vyjma 8242
BUSE pro pořadí všechny T3R.P a T3R.PV
úprava systému náporového větrání všechny T3R.P a T3R.PV
Některé jsou možná zbytečnosti, ale je tam několik (podle mě) důležitých úprav.
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron