T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Chlapi, uděláme petici - že chceme prodat ty 60ti megový brusy a místo toho chceme waničky Akorát teda nevím, co tu všichni máte proti designu T3, i v dnešní době je to líbivé, prostě arch. Kardaus skutečně navrhl nadčasový design. A pakliže by teda toto bylo odsouzeno skutečně už k zániku, tak bych se přikláněl k arch. Kotasovi, viz vůz 8205 - nádherná tramvaj.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Protoze vyberove rizeni bylo napsano na dodavku VARCB3 a ne VAR CD3LF . Musi se vypsat nove.izzy píše:Ale nemyslim si ze by melo zustat jen u 2 kusu...pokud pri reko na T3R.P bude skrin v takovem stavu ze ji neni mozne pouzit proc namisto VarCB3 nekoupit uz NP skrin VarCB3LF? Cena neni o tolik vyssi aby zastinila zvysenou uzitnou hodnotu vozidla...pokud se ale bude postupovat takto je jasne ze Praha wanizovat v nejake vetsi mire nebude...staci se podivat na pomer T3R.P a T3R.PV...
tak když socka tak socka..... v Praze bude nejspíš socka apsolutní- tedy s nožním řadičem....izzy píše:To jestli bude mit pantograf na provaz je naprosto nepodstatne vzdyt je mozne dodelat el. ovladani...proste to zrejme bude jen klasicky nuzkac jako na T3R.P(V)...nebo spis bych pocital s tim ze to bude klasicka T3R.PV akorat s NP casti tedy T3RN.PV nebo T3R.PLF...no a snad uz dojde i na rucni radic pac nohy sou ostudou Prahy stejne tak jako Plzne...jinak docela se tesim jak bude vypadat naprosto stejna T3 jako pred 40ti lety akorat s NP casti, s modernejsim interierem, vyzbroji ale ve starym nateru-to budou unikaty...
pořát ale doufám, že nemáte pravdu s těma wanama
Ale nemyslim si ze by melo zustat jen u 2 kusu...pokud pri reko na T3R.P bude skrin v takovem stavu ze ji neni mozne pouzit proc namisto VarCB3 nekoupit uz NP skrin VarCB3LF? Cena neni o tolik vyssi aby zastinila zvysenou uzitnou hodnotu vozidla...pokud se ale bude postupovat takto je jasne ze Praha wanizovat v nejake vetsi mire nebude...staci se podivat na pomer T3R.P a T3R.PV...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Cena Wany pro Brno je cca 13 milionů Kč - dle zveřejněných výsledků výběrového řízení.8681 píše:To jsou ty Wany ve verzi Ostrava o tolik drahší nebo ti, co jsou v Praze za to zotpovědní tak blbí
Cena socka verze bude podle mého odhadu o pár milionů nižší, páč cena reko na T3P je cca 5 milionu Kč a cena nové nízkopodlažní skříně je cca 1,5 - 2 milionu Kč.
To jestli bude mit pantograf na provaz je naprosto nepodstatne vzdyt je mozne dodelat el. ovladani...proste to zrejme bude jen klasicky nuzkac jako na T3R.P(V)...nebo spis bych pocital s tim ze to bude klasicka T3R.PV akorat s NP casti tedy T3RN.PV nebo T3R.PLF...no a snad uz dojde i na rucni radic pac nohy sou ostudou Prahy stejne tak jako Plzne...jinak docela se tesim jak bude vypadat naprosto stejna T3 jako pred 40ti lety akorat s NP casti, s modernejsim interierem, vyzbroji ale ve starym nateru-to budou unikaty...8681 píše:estě mi řekněte že to bude mít nožní ovládání a pantograf na provaz