Poznat to tedy bylo. Teploměr ani panely bych rozhodně nezatracoval, trasa se na nich dá operativně měnit, což u cedulí nejde. Cestjícímu se může víc hodit těch osm zastávek, taky ví hned kam jede. Co mě ale dost štve je to, že vnitřní panel (i boční venkovní) nezobrazuje i hlavní zastávky jako u busů. Asi dvakrát jsem kvůli tomu psal na DP, odezva ovšem žádná.K-M píše: A mám rozebírat 14T, která mě sice zvenčí dostala v dobrém slova smyslu, ovšem když jsem zjistil, že kvůli omezení zatížení na neotočný podvozek je interiér řešen pomocí polodvojsedadel a tlustých parapetů pod okny, aby se snížil počet stojících cetujících, omývali mě. Neschopnost projektantů odskáčou cestující.
Jo a sorry, že jsem původní psaní odeslal bez podpisu, ale ono to poznat asi bylo, čí to je
A 14T ? No když se někdo z radnice chtěl chlubit tramvají s nejmenším počtem schodů, ovšem koncepce ala Vektra, tak to nakonec takhle dopadlo.