T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Vzdělání nemám pochopitelně žádné (to tu ví každý, někdo si tu i myslí, že mé vzdělání dosahuje dokonce záporných hodnot ), mou kvalifikací je CESTUJÍCÍ, pro kterého se ty tramvaje dělají a který si je ostatně i platí. To myslím stačí. Na objektivní problémy se v této zemi vymlouvalo 40 let: "jinak to udělat nejde". Teď je ale důležitý to co ty pejorativně nazýváš "subjektivní názor pozorovatele".vláčky87 píše:Pro K-M:
Nevím jaké máš vzdělání a praxi, ale považuji za nesolidní kritizovat . O ostatním z tvého příspěvku nehodlám polemizovat, je to vše subjektivní názor pozorovatele asi z řad cestujících. Ale stál jsem "za prknem", 7 let řídil tramvaje a řadu let je prodával, a tak mi nedalo zareagovat na tvé znehodnocení technické práce.
Obávám se, že již existují tramvaje vyřešené lépe než 14T.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
hele KM neštvi a zajdi si k očnímuK-M píše:R31: Obě konečné samozřejmě nebudeme počítat, že.
jednoznačně 9 zastávek + 2 konečné
ad hluk - pár minutám pískání v R.P dám kdykoliv přednost před desítkama minut souvislého hukotu MG - a nejsem sám, jak jsem se o tom bavil s pár kamarádama (vše nešotouši)
Inu přátelé, vysvětlení je prosté - převažují zde tramvajáci nebo šotouši. Pohlédněte někdy na kaštany, jak často čtou ty tabulky. Poptejte se kaštanů, jestli znají trasu více než těch dvou linek co jim jezdí kolem domu. A pak si sedněte na první sedadlo vpravo za středními dveřmi. Ne teď, ale v listopadu. A zjistíte jak vypadá nezrušitelné náporové větrání.
A hluk? Stačí vám, jak vám to vysvětlil Karotka?
R31: Obě konečné samozřejmě nebudeme počítat, že.
A hluk? Stačí vám, jak vám to vysvětlil Karotka?
R31: Obě konečné samozřejmě nebudeme počítat, že.
Pro K-M:
Nevím jaké máš vzdělání a praxi, ale považuji za nesolidní kritizovat projektanty nové 14T / i když ani mne moc neuchvacuje/. Zapomínáš na některé fyzikální zákony, pojmy jako tření nebo neprostupnost hmoty asi považuješ za zpozdilé. prostě ti konstruktéři se museli prostřednictvím obsaditelnosti vypořádat s přenosem sil mezi kolem a kolejnicí a to za všech adhezních podmínek plného i prázdného vozu. Koncepce pojezdu je dána 100% nízkopodlažností a zatim se nikomu nepodařilo schovat pod podlahu o výšce 350mm kola 700mm s pevnou nápravou. A to ještě na ta kola musejí být v interiéru schována pod "budníky". Kola zmenšovat taky nejde do nekonečna, kvůli průjezdu výhybkami a křížením. O ostatním z tvého příspěvku nehodlám polemizovat, je to vše subjektivní názor pozorovatele asi z řad cestujících. Ale stál jsem "za prknem", 7 let řídil tramvaje a řadu let je prodával, a tak mi nedalo zareagovat na tvé znehodnocení technické práce.
Nevím jaké máš vzdělání a praxi, ale považuji za nesolidní kritizovat projektanty nové 14T / i když ani mne moc neuchvacuje/. Zapomínáš na některé fyzikální zákony, pojmy jako tření nebo neprostupnost hmoty asi považuješ za zpozdilé. prostě ti konstruktéři se museli prostřednictvím obsaditelnosti vypořádat s přenosem sil mezi kolem a kolejnicí a to za všech adhezních podmínek plného i prázdného vozu. Koncepce pojezdu je dána 100% nízkopodlažností a zatim se nikomu nepodařilo schovat pod podlahu o výšce 350mm kola 700mm s pevnou nápravou. A to ještě na ta kola musejí být v interiéru schována pod "budníky". Kola zmenšovat taky nejde do nekonečna, kvůli průjezdu výhybkami a křížením. O ostatním z tvého příspěvku nehodlám polemizovat, je to vše subjektivní názor pozorovatele asi z řad cestujících. Ale stál jsem "za prknem", 7 let řídil tramvaje a řadu let je prodával, a tak mi nedalo zareagovat na tvé znehodnocení technické práce.
Tak jo, na tom by jsme se mohli shodnout, jenže ten zvuk se u R.P ozývá podstatně kratší dobu než hluk MG u vozů T3.Karotka píše:Vysoký zvuk bude vždy méně příjemný než hlasitější hluboký zvuk.
S dveřma nevim, já to vypozoroval tak jak jsem popsal, ale pokud si na vozovnách upilujou vačky víc než je zdrávo, pak se to určitě může stávat i u R.P.
Divil by ses (no ty možná až tolik ne, ale ostatní asi jo ), jaký kravál dokáže dělat obyčejný kus igelitu, který motorgenerátor někde nasaje. Jinak samozřejmě hlučnost "erpéček" a "MG klasik" srovnat nejde, to opravdu nebe a dudy.Radek píše:Jinak je docela fascinující rozdíl hlučnosti mezi různými T3SUCS - někde člověk opravdu neslyší vlastního slova, jinde si motorgenerátoru skoro nevšimne.
Informace o zastávkách, ať už důležitých na trase nebo několika následujících je stejně převážně pro turisty nebo přespolní, takže to co navrhuješ by mohlo být, ale pouze jako doplňková informace k seznamu těch několika následujících zastávek, protože to až tolik lidí nezajímá. Většinu zajímá hlavně zastávka na které má vystupovat a tu vidí v dostatečném předstihu na "teploměru".Anonymous píše:Ono by také bylo řešením uvádět místo 9 následujících zastávek hlavní body na trase linky, tedy to, co kdysi zobrazovaly papírové cedule...
Už sem se chtěl rozepisovat, ale koukam že to mám bez práce... Díkyradek31 píše:...všechno...
Jen bych ještě doplnil dveře. Neřekl bych, že ta fuka nad nimi je nějak výrazně větší než u T3, pravda je že by nemusela být vůbec. Na druhou stranu se zase dveře u R.P víc otevírají (je větší průchod) a těsněji zavírají (není mezi nimi mezera). Ale srovnávat otevřené dveře a dveře se škvírou, to je sakra rozdíl!
Ono by také bylo řešením uvádět místo 9 následujících zastávek hlavní body na trase linky, tedy to, co kdysi zobrazovaly papírové cedule, z obou stran, než se z druhé začaly polepovat seznamem všech zastávek (pouze však v základním stavu), což se poprvé uskutečnilo na lince 1, kde byly dokonce barevně odlišené trasy linek metra, na něž se dalo přestupovat..
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
překvapivě hodněMoclipak se toho dává v tramvaji pod sedačky?
blbost, hluk od výzbroje je naprosto nicotnýTišší? Nenech se vysmát. Pročpak asi s novými tramvajemi je najednou omezení v centru v noci na 40km/h?
práskání LS ti nevadí?
v T3R.P se na rozdíl od zrychlovače/T3M dá i telefonovat, protože neřve MG
sakra nezdá se ti trapné kritizovat, když neznáš fakta? je to 9 zastávekTeploměr informuje o 7 nejbližších zastávkách
navíc je v každé tramvaji přehledná mapka s celou Prahou a všema linkama (denní i noční)
nemluvě o tom, že při každé výluce, odklonu je to k nezaplacení
nejen u T3R.P, ale i u nového KT - ano, je to POUZE!!!! tím, že se řidiči (někteří) neumí, nebo nechtějí umět rozjíždětKlidnější jízda? Tak to se asi řidiči neumějí rozjíždět - všimni si prudkého trhnutí při rozjezdu každé modernizované T3.
když se projedeš se slušným řidičem T3R.P a pak zrychlovačem, zjistíš, že to je o 100% lepší na T3R.P