T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod von Špilberk v 13.4.2018 9:43

"Nová" wana...
...dveře byly natřeny do tmavě šedé podoby...

Musím říct, že ty šedé dveře do kabiny jsem nepochopil. Došla tapeta a jiná nebyla :?: #-o
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Naposledy upravil von Špilberk dne 13.4.2018 9:51, celkově upraveno 1
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod demon v 11.3.2018 21:48

fricoolinek2 napsal:Pro ilustraci - U DPP slouží Citybusy z roku 1998. Bez (i) střední opravy.
Prostě předpokládám, že nová tramvaj je složená z lepších komponentů. Které mají lepší antikorozní úpravu atp. atp.

Že by nějakej autobus u DP sloužil bez opravy (a je jedno jak jí říkáme) 20 let, to se dá s úspěchem naprosto vyloučit.
I přestože bude nová tramvaj složená z lepších komponentů (což se mimochodem dá rovněž vyloučit), určitě nevydrží neomezeně dlouho.
Současných 240 tisíc kilometrů je prostě víc než dost a velká část komponent tak velkej proběh prostě nevydrží.

8285 byla v polovině tohoto týdne stále v dílnách. (Edit: A stále tam je.)
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod kruťák v 11.3.2018 21:43

8285 byla dnes odpoledne na zkušebce :twisted:
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod kruťák v 11.3.2018 0:50

K 28.2. je v okně do dílen psaná stále v ÚDu. 24.2. byla viděna na zkušebce a pak se zase schovala do ústraní :)
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Karosák v 10.3.2018 19:25

Nevíte, kde je teď 8285? V seznamu je psaná u nás v maštali, ale tam jsem ji dosud neviděl...
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod fricoolinek2 v 10.3.2018 17:57

demon napsal:
fricoolinek2 napsal:BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...
Zvýšení nájezdu už někoho napadlo a není to vůbec dobrej nápad. Btw co si představuješ, že je tam odolnějšího ?
Radek napsal:Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
To radši ani nechtěj vidět. Hlavně mi tam dost nesedí správkové procento, resp. není ani trochu porovnatelné...



Tak nějak obecně.

Pro ilustraci - U DPP slouží Citybusy z roku 1998. Bez (i) střední opravy. Představa toho, že by v roce 1998 sloužila u DPP ŠM11 z roku 1978 je zcela nemyslitelná.

Prostě předpokládám, že nová tramvaj je složená z lepších komponentů. Které mají lepší antikorozní úpravu atp. atp.
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Petrpes v 10.3.2018 14:21

Démon zase míchá hrušky s jabkama :twisted:
T3 forever je jeho heslo :D
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod demon v 10.3.2018 7:45

fricoolinek2 napsal:BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...
Zvýšení nájezdu už někoho napadlo a není to vůbec dobrej nápad. Btw co si představuješ, že je tam odolnějšího ?
Radek napsal:Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
To radši ani nechtěj vidět. Hlavně mi tam dost nesedí správkové procento, resp. není ani trochu porovnatelné...
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Bobik v 10.3.2018 4:52

fricoolinek2 napsal:...Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO...
No a myslíš, že kdybys do tý Šáde dal motor z Fauvéčka (třeba), že by po těch 100tkm nebyla (mimo motoru) na tu GO zralá taky? Jistě, tak bys mohl pokračovat a měnit další a další díly za ty kvalitnější....až bys zjistil, že ti na dvorku místo tý původní Šáde vlastně stojí Volksvwagen.... :lol:
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod fricoolinek2 v 10.3.2018 2:24

BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Radek v 09.3.2018 16:01

To nečekám. Ale třeba aktuální životnost kol by byla značně zajímavá. Že bych se taky zeptal? :P
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod 9001 v 09.3.2018 15:19

Radek: Asi nemůžu čekat, když provozuji Dacii a A8 v benzinu, že budou náklady stejné :devilsmokin
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Radek v 09.3.2018 10:38

http://www.dpp.cz/download-file/15696/2 ... sluzby.pdf
ceny prohlídek a odpisů u T3R.P versus 15T.
Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod MM-Mikulovsky v 06.3.2018 21:08

Bobik napsal:
9001 napsal:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr... :D
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.
na FOŘT to již pár dnů někteří také řeší - odkud si se tam objevila i fotka prý skutečně odolného kovového zapalovače v TRAM.
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Bobik v 06.3.2018 6:40

9001 napsal:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr... :D
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků

cron