T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 15.4.2005 11:34

MOp píše:
Martin.KT8D5 píše:Nevjedou se do zastávek dvojice... Tohohle typu.
tam kam se vejde dvojice kt, nebude problem.. na barrandove take ne..
Přinejhorším se budou prodlužovat zastávky, to by nebyl zas tak velký problém.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:34

Petr píše:a není problém spřáhnout T3L.FN + T3R.PV :-)
To jsem tady už uplatňoval... Ale "kdosi" tvrdil, že prej bude jiná výzbroj možná...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 15.4.2005 11:33

Martin.KT8D5 píše:Nevjedou se do zastávek dvojice... Tohohle typu.
Ale vejdou, taková dvojce nebude delší než kačena.
Pokud se nemýlím, tak zastávka pro 2*T je normovaná na 33 metrů.

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:32

Martin.KT8D5 píše:Nevjedou se do zastávek dvojice... Tohohle typu.
tam kam se vejde dvojice kt, nebude problem.. na barrandove take ne..

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 15.4.2005 11:30

Martin.KT8D5 píše:Projeď se 167....
To může být výjimka, jdi se mrknout na 234 nebo na 213

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1934
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 15.4.2005 11:30

a není problém spřáhnout T3L.FN + T3R.PV :-)

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:30

Martin.KT8D5 píše:Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
Projeď se 167....[/quote]
kdyz tam je problem v tom, ze predni polovina vozidla ma sedacky proti smeru jizdy - jesterky si na ne zasadne odmitaji sedat..

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:29

MOp píše:samozrejme, ze nazacatku budou jezdit solo.. cim vic jich bude, tim bude vice variant na reseni sprahovani.. treba bude mit uplne jinou vyzbroj, nez dnesni alstomy a bude z ni kanarek ci kravokun..
Nevjedou se do zastávek dvojice... Tohohle typu.

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:28

samozrejme, ze nazacatku budou jezdit solo.. cim vic jich bude, tim bude vice variant na reseni sprahovani.. treba bude mit uplne jinou vyzbroj, nez dnesni alstomy a bude z ni kanarek ci kravokun..

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:27

Pepa píše:
Martin.KT8D5 píše:tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají
Projeď se 167....

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 15.4.2005 11:26

Martin.KT8D5 píše:tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
Bordel v slintyhnusu? Ještě jsem nezažil a to sním jezdím dost často na praxi, tak jestli to bereš v zimě tak to je ale bordel ve všech tramvají

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:26

Proxy píše:
Martin.KT8D5 píše:Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
Nebude tam míň místa, protože se vůz prodlouží o jedno okno, což prodlouží ztrátu místa za schody.

T3LF bude mít 30 % podlahy nízkopodlažní, KT8.RN má jen 15 % snížené podlahy.
Hm, takže se,ale nevejde do zastávky...

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:26

MOp píše:
Martin.KT8D5 píše:ach jo, házim hrách na zeď... zkrátka to kátéčko je delší, celej vlak... tohle je mnohem menší bude tam bordel jako v citybusu...
nene, nesouhlasim .. rozhodne na tom elefko bude lepe nez kacena.. mas dva vozy - dve nizke podlahy.. kt pouze jedna..
Všichni tady ale rvou, že to bude na sólech, tak co si mám vybrat, a hlavně pokud budou budou spřežený do dvojice LF+PV třeba...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 15.4.2005 11:24

Martin.KT8D5 píše:Jenže to taky budou hodně lidí se bude rvát doprostřed. a taky tam bude míň místa pokud to chápu uprostřed bude snížená, ne? no takže další dvje schody zaberou flek...
Nebude tam míň místa, protože se vůz prodlouží o jedno okno, což prodlouží ztrátu místa za schody.

T3LF bude mít 30 % podlahy nízkopodlažní, KT8.RN má jen 15 % snížené podlahy.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 15.4.2005 11:26, celkem upraveno 1 x.

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:13

stale je levnejsi uprava soucasneho vozoveho parku, kterouzto upravou se stari vozu temer smaze (jedna se o novostavbu) a navic se prodlouzi jeho zivotnost o dalsich 20 let. v dobe, kdy statni / mestsky rozpocet nema ani na rohlik, si myslim, ze se jedna o krok spravnym smerem.. stale je lepsi za tretinovou cenu opravit dejmetomu tedy 300 tram, nez jich 100 novych nakoupit.. kdyz efekt bude srovnatelny..

Odpovědět