
Moderátor: TRAM-FÓRUM
na FOŘT to již pár dnů někteří také řeší - odkud si se tam objevila i fotka prý skutečně odolného kovového zapalovače v TRAM.Bobik napsal:To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr...9001 napsal:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.
To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr...9001 napsal:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
ZXS91 napsal:To mi připomíná ten vtip, jak dělali policajti příjmačky...
9001 napsal:P_V napsal:Možná se tam někomu něco kouslo a vytáhl to i se zásuvkou...
To jde ?![]()
P_V napsal:Možná se tam někomu něco kouslo a vytáhl to i se zásuvkou...
demon napsal: Má to háček - zatimco zrychl máš uprostřed vozu a má díky MG vlastní chlazení, skříň s odporníky je v RP za poslední nápravou a je bez nucenýho chlazení.
V kontajnerech jsou výkonový součástky a tlumivky, který sice maj vlastní chlazení, ale zase nijak extra velkou teplotu nevyvíjejí.
Snad sem to moc nepomotal...
Má to háček - zatimco zrychl máš uprostřed vozu a má díky MG vlastní chlazení, skříň s odporníky je v RP za poslední nápravou a je bez nucenýho chlazení.MM-Mikulovsky napsal:Já jsem to teda původně dokonce pochopil jinak = teplo od výzbroje v topném období klapkou přesměrované do toného tunelu salónu jsem chápal jako hnání předehřátého vzduchu k topnicím, od nichž by vytlačovat již ohřátý vzduch, což mělo snižovat nynější přehřívání topných tunelů v okolí topnic.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků