T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3002
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od kruťák » 11.3.2018 0:50

K 28.2. je v okně do dílen psaná stále v ÚDu. 24.2. byla viděna na zkušebce a pak se zase schovala do ústraní :)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3317
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 10.3.2018 19:25

Nevíte, kde je teď 8285? V seznamu je psaná u nás v maštali, ale tam jsem ji dosud neviděl...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.3.2018 17:57

demon píše:
fricoolinek2 píše:BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...
Zvýšení nájezdu už někoho napadlo a není to vůbec dobrej nápad. Btw co si představuješ, že je tam odolnějšího ?
Radek píše:Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
To radši ani nechtěj vidět. Hlavně mi tam dost nesedí správkové procento, resp. není ani trochu porovnatelné...

Tak nějak obecně.

Pro ilustraci - U DPP slouží Citybusy z roku 1998. Bez (i) střední opravy. Představa toho, že by v roce 1998 sloužila u DPP ŠM11 z roku 1978 je zcela nemyslitelná.

Prostě předpokládám, že nová tramvaj je složená z lepších komponentů. Které mají lepší antikorozní úpravu atp. atp.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 1991
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 10.3.2018 14:21

Démon zase míchá hrušky s jabkama :twisted:
T3 forever je jeho heslo :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5966
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 10.3.2018 7:45

fricoolinek2 píše:BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...
Zvýšení nájezdu už někoho napadlo a není to vůbec dobrej nápad. Btw co si představuješ, že je tam odolnějšího ?
Radek píše:Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
To radši ani nechtěj vidět. Hlavně mi tam dost nesedí správkové procento, resp. není ani trochu porovnatelné...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4245
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 10.3.2018 4:52

fricoolinek2 píše:...Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO...
No a myslíš, že kdybys do tý Šáde dal motor z Fauvéčka (třeba), že by po těch 100tkm nebyla (mimo motoru) na tu GO zralá taky? Jistě, tak bys mohl pokračovat a měnit další a další díly za ty kvalitnější....až bys zjistil, že ti na dvorku místo tý původní Šáde vlastně stojí Volksvwagen.... :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.3.2018 2:24

BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1350
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Radek » 09.3.2018 16:01

To nečekám. Ale třeba aktuální životnost kol by byla značně zajímavá. Že bych se taky zeptal? :P

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 09.3.2018 15:19

Radek: Asi nemůžu čekat, když provozuji Dacii a A8 v benzinu, že budou náklady stejné :devilsmokin

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1350
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Radek » 09.3.2018 10:38

http://www.dpp.cz/download-file/15696/2 ... sluzby.pdf
ceny prohlídek a odpisů u T3R.P versus 15T.
Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.3.2018 21:08

Bobik píše:
9001 píše:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr... :D
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.
na FOŘT to již pár dnů někteří také řeší - odkud si se tam objevila i fotka prý skutečně odolného kovového zapalovače v TRAM.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4245
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 06.3.2018 6:40

9001 píše:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr... :D
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 05.3.2018 22:29

Njn na blbou otázku blbá odpověd :lol:

Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat... To se někdo musel sakra snažit, aby to takhle zlikvidoval... Škoda no

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 05.3.2018 22:01

ZXS91 píše:To mi připomíná ten vtip, jak dělali policajti příjmačky...
Obrázek

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 N7 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od ZXS91 » 05.3.2018 21:58

9001 píše:
P_V píše:Možná se tam někomu něco kouslo a vytáhl to i se zásuvkou... :)
To jde ? :lol: :lol:
To mi připomíná ten vtip, jak dělali policajti příjmačky... Dostali na zkoušce takovou tu krychli pro děcka s různě tvarovanými otvory (kolečka, čtverečky, květinky...). Vyhodnocení zkoušky: Z 10 kandidátů byli přijati všichni. 1 pro mimořádnou inteligenci. 9 pro mimořádnou sílu :D

Odpovědět