T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 05.3.2018 21:45

P_V píše:Možná se tam někomu něco kouslo a vytáhl to i se zásuvkou... :)
To jde ? :lol: :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3535
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 05.3.2018 17:02

Možná se tam někomu něco kouslo a vytáhl to i se zásuvkou... :)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od von Špilberk » 05.3.2018 12:48

Tak vám nějak nevím: Byla zásuvka špatně namontována a zmizela v hlubinách vozu nebo se někomu hodila a zmizela v hlubinách něčí kapsy :?: :-k
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2292
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.3.2018 23:44

https://zpravy.idnes.cz/pocasi-predpove ... anicni_fer

No, příroda to už asi vyřeší za nás.

Ale zima příšerná. Od Vánoc do půlky února snad nebyl den, kdy by teplota se udržela 24 hodin pod nulou a co se týče sněhu, tak to bylo úplně tristní. :evil:

Nostalgické vzpomínky. https://www.youtube.com/watch?v=o-NeCUFeFwM

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 823
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 03.3.2018 22:32

demon píše: Má to háček - zatimco zrychl máš uprostřed vozu a má díky MG vlastní chlazení, skříň s odporníky je v RP za poslední nápravou a je bez nucenýho chlazení.
V kontajnerech jsou výkonový součástky a tlumivky, který sice maj vlastní chlazení, ale zase nijak extra velkou teplotu nevyvíjejí.
Snad sem to moc nepomotal...
Moje myšlenka byla tím vzduchem od výkonových součástek jenom trochu "přitopit" na jaře a na podzim a topit přes zimu topnicemi pod sedačkami. Ty by mohly mít buď vlastní ventilaci a nebo by teoreticky šlo přivést ten hnaný "předehřátý" vzduch "hadicemi" tunelem a svislými sloupky k těm topnicím pod sedačky (pokud by množství hnaného vzduchu na to chlazení topnic stačilo).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 03.3.2018 21:48

"Nejedeš na černo" bude průser, až si zase ta "klientka" z New Yorku to hodí do překladače :lol: Dyt ji vadila i černá tlama...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 03.3.2018 19:22

MM-Mikulovsky píše:Já jsem to teda původně dokonce pochopil jinak = teplo od výzbroje v topném období klapkou přesměrované do toného tunelu salónu jsem chápal jako hnání předehřátého vzduchu k topnicím, od nichž by vytlačovat již ohřátý vzduch, což mělo snižovat nynější přehřívání topných tunelů v okolí topnic.
Má to háček - zatimco zrychl máš uprostřed vozu a má díky MG vlastní chlazení, skříň s odporníky je v RP za poslední nápravou a je bez nucenýho chlazení.
V kontajnerech jsou výkonový součástky a tlumivky, který sice maj vlastní chlazení, ale zase nijak extra velkou teplotu nevyvíjejí.
Snad sem to moc nepomotal...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2292
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.3.2018 18:02


Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4230
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 03.3.2018 15:20

Vždycky, když tuhle samolepku vidím, mám chuť pod ní připsat: "Ne, já jedu na modro"... :D
Jinak efekt stejnej jako s přechodama - nulovej. Ale se dělá, že se něco dělá, aby nikdo nemohl říct, že se nic neudělalo... 8-)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2869
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od trainzjohny » 03.3.2018 10:16

MM-Mikulovsky píše:Všiml si z vás někdo, že v poslední době snad na vechny dveře vozidel HD DPP bala nalepena kulatá ČB samolepka "nejedeš na černo?", ale ta má jistě minimální praktický význam - zejména cyzinci ji většinou nerozumí, i kdyby si ji vždy všimli!
Tyhle samolepky jsou na busech i tramvajích cca od října kdy byla spuštěna akce "nejedeš na černo". Její hlavní snaha je snížit procento neplatičů a tak je zcela logicky zacílena hlavně na pražáky a vidločechy. Nevím kdo je cyzinec, ale cizinců je v množství cestujících naprosté minimum (v celku budou tvořit tak 1% cestujících) a navíc nějakým způsobem je vychovávat je zcela zbytečné, jsou tu na pár dní a než si toho všimnou a zařídí se podle toho jedou domů.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4230
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 03.3.2018 5:44

MM-Mikulovsky píše:....hnání předehřátého vzduchu k topnicím, od nichž by vytlačovat již ohřátý vzduch, což mělo snižovat nynější přehřívání topných tunelů v okolí topnic.
Ono se o tom hezky mluví, ale konstrukčně by to byl zásah jako kráva. Ono i "jenom" namontování nějakýho (nějakých) ventilátoru (ventilátorů) co by topným kanálem hnal vzduch znamená totální předělání celýho kanálu, aby se ten luft mohl prohnat pokud možno celým tím kanálem. Protože namontování větráku do toho síta, co tam je teď, znamená, že to nejbližšíma dírama uteče pryč a dál to nebude mít žádnej efekt.
Plus samozřejmě všelijaký atesty, schvalování a podobný "srandy" okolo toho.
A vzpomeň na zrychly - tam bylo nařízený, abys chvíli před odjezdem nastartoval (a tím pustil větrák), aby se ten rozpálenej plech od topnic mohl ochladit.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.3.2018 22:18

mart337 píše:
demon píše: ................
Teplo od elektrovýzbroje bych zanedbal, zrovna v zimě z toho nijak velký množství tepla nezískáš...
.....................
A co se týká toho topení od elektrovýzbroje tak to bylo myšleno hlavně jako výpomoc na podzim a jaro, aby se nemuselo topit topnicemi a bylo tam aspoň trochu tepleji. Samozřejmě že tím vlastní vůz nevytopíš.
Já jsem to teda původně dokonce pochopil jinak = teplo od výzbroje v topném období klapkou přesměrované do toného tunelu salónu jsem chápal jako hnání předehřátého vzduchu k topnicím, od nichž by vytlačovat již ohřátý vzduch, což mělo snižovat nynější přehřívání topných tunelů v okolí topnic.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 823
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 02.3.2018 22:10

demon píše: Jenže ta velká údržba na RP je téměř dokončená a další už se většina z nich nejspíš nedočká, navíc si vůbec nejsem jistý jestli lze podsedáky alá KT ukotvit i do bočnic původních T3 - brňáci to mají dle fotky na skříních VarCB.
Teplo od elektrovýzbroje bych zanedbal, zrovna v zimě z toho nijak velký množství tepla nezískáš...
Aha, to jsem nevěděl. Já to bral jako stav, když to bylo všechno na PA, kdy to byly skoro prorezlý trosky - myšlený dveře, ze kterých upadávaly kusy laku i s plechem. I když některý už zase prošly reko - to je fakt. Jinak jsem to bral jako možný, když ty sedačky jsou uchycené do boku, tak jsem myslel, že přidat krabici s topnicí a ventilátorem pod sedák by neměl být tak velký problém.
A co se týká toho topení od elektrovýzbroje tak to bylo myšleno hlavně jako výpomoc na podzim a jaro, aby se nemuselo topit topnicemi a bylo tam aspoň trochu tepleji. Samozřejmě že tím vlastní vůz nevytopíš.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 02.3.2018 21:55

mart337 píše:Při nějaké té velké údržbě či reko by šly vyměnit sedačky a udělat topení pod sedačkami alá Brno - viz níže. A případně přes zimu klapkou odklonit a rozvést teplo od chlazení elektrovýzbroje (i když je výrazně nižší, než u zrychlovače) do těch tunelů od současného vytápění. Něco by to dalo celodenně bez další zbytečné spotřeby energií a pomohlo by to s vytápěním na podzim a na jaře.
Jenže ta velká údržba na RP je téměř dokončená a další už se většina z nich nejspíš nedočká, navíc si vůbec nejsem jistý jestli lze podsedáky alá KT ukotvit i do bočnic původních T3 - brňáci to mají dle fotky na skříních VarCB.
Teplo od elektrovýzbroje bych zanedbal, zrovna v zimě z toho nijak velký množství tepla nezískáš...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 02.3.2018 21:41

vlakoň píše:...do RP by to chtělo takovou tu lištu alá smeták nad dveře. Ochrana proti sevření by to taky nerozdejchala? Stačí když se ty chlupy budou skoro dotýkat. V některých exemplářích jde nad dveřmi skoro protáhnout ruka. Náklad na jeden vůz několik stokorun...
V tomhle nejsme ve při, taky bych to použil. Nebo aspoň gumové olištování jako maj KTN, ale na tohle jsme malí páni, za to jsou placeni jinde...

Odpovědět