Stránka 1 z 295

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 17.4.2018 4:59
od Bobik
Pche, podívejte se na politický vedení, mosty padaj, tratě se rozpadaj, ve srovnání se stavem ulic je tankodrom červenej koberec, tak buďte rádi za alespoň těžkej lowcost vůz složenej z toho "co dům dal". V tomhle směru jde vlastně o pronikavej úspěch... 8-) :lol:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 16.4.2018 21:03
od fricoolinek2
von Špilberk napsal:Je hezké vědět, že člověk pracuje ve firmě, kde znakem pokroku je výměna světlých dveří za šedivé. To má člověk hned takový teplý, eee... pardon: hřejivý pocit. :lol:


To v sušickém SOLU přišli jednou s lepší inovací - síru začaly nanášet na druhý konec sirky!

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 16.4.2018 9:33
od thriller2
P_V napsal:...holý kov je mírně antimikrobiální...

Pokud je mi známo, tak nerez není. To by ty tyče musely být vyrobeny z bronzu nebo ze stříbra.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 14.4.2018 16:52
od P_V
Oranžové tyče se mi nelíbí, jsou moc řvavé. Ale je to jen můj vkus.
Nerez je čistě designerský záměr, vedle nevýraznosti to také v ruce víc klouže a v zimě víc studí. Jediný plus snad je, že holý kov je mírně antimikrobiální. Ale toho se dá dosáhnou i u lakovaného povrchu, pokud by se tedy DP plácl přes kapsu a příslušný nátěr pořídil.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 14.4.2018 14:12
od JaHu
P_V napsal:Škoda že tyče nejsou žluté, jako doposud všude v T3 reko. Interiér to oživuje, takhle je to moc šedé. Navíc to podle mě i přispívá k bezpečnosti, když je dobře vidět, za co se chytit.

Vzpomínám si, jak byly před několika lety žluté / oranžové (v T6) tyče zdůvodňovány tím, že to musí být kvůli co největšímu barevnému kontrastu s okolím. Že by se změnily normy? Nerezové tyče proti bílému stropu a šedivému pásu kolem oken tolik nevyniknou.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 14.4.2018 10:24
od mart337
Ale pánové, oni Vám to sprejeři stejně barevně upraví. Jinak souhlas s P_V, že tyče by měly být z bezpečnostních důvodů žluté.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 14.4.2018 9:38
od von Špilberk
Je hezké vědět, že člověk pracuje ve firmě, kde znakem pokroku je výměna světlých dveří za šedivé. To má člověk hned takový teplý, eee... pardon: hřejivý pocit. :lol:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 13.4.2018 19:57
od demon
Jednotnost je ubíjející, rozmanitost je motorem pokroku. :^o :lol:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 13.4.2018 17:16
od pawel
ta nejednotnost v nátěru i provedení interiéru (tyče, sedačky...) je u pražských tramvají donebevolající.... aktuálně se dělají reko T3, KT8, 14T a dodávají 15T. všechny mají odlišný nátěr (zjednodušeně: červenokrémový, červenobílošedý, červnenočernostříbrný, červenobíložlutý) a na 4 typy vozů jsou 3 typy sedaček. ufffff.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 13.4.2018 10:50
od demon
Je to designově sladěné (samozřejmě Kotas) s ostatními dveřmi, jsou použity kvalitnější materiály.
Fakt to není žádná tapeta a nikdy ani nebyla.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 13.4.2018 10:02
od von Špilberk
Teď jen nevím: je ten interiér samodomo nebo design by Kotas za dalších 80 hadrů :?: :-k

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 13.4.2018 9:54
od P_V
Škoda že tyče nejsou žluté, jako doposud všude v T3 reko. Interiér to oživuje, takhle je to moc šedé. Navíc to podle mě i přispívá k bezpečnosti, když je dobře vidět, za co se chytit.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 13.4.2018 9:50
od 9001
Ono si to sedne :D První 4 R.PV taky byly co kus to originál :lol:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 13.4.2018 9:43
od von Špilberk
"Nová" wana...
...dveře byly natřeny do tmavě šedé podoby...

Musím říct, že ty šedé dveře do kabiny jsem nepochopil. Došla tapeta a jiná nebyla :?: #-o

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 11.3.2018 21:48
od demon
fricoolinek2 napsal:Pro ilustraci - U DPP slouží Citybusy z roku 1998. Bez (i) střední opravy.
Prostě předpokládám, že nová tramvaj je složená z lepších komponentů. Které mají lepší antikorozní úpravu atp. atp.

Že by nějakej autobus u DP sloužil bez opravy (a je jedno jak jí říkáme) 20 let, to se dá s úspěchem naprosto vyloučit.
I přestože bude nová tramvaj složená z lepších komponentů (což se mimochodem dá rovněž vyloučit), určitě nevydrží neomezeně dlouho.
Současných 240 tisíc kilometrů je prostě víc než dost a velká část komponent tak velkej proběh prostě nevydrží.

8285 byla v polovině tohoto týdne stále v dílnách. (Edit: A stále tam je.)