Stránka 1 z 296

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 27.10.2018 19:24
od demon
Tady bych souhlasil s kolegy, nestavěla se historie nebo retro, ale úplně nová kategorie vozu inspirovaná T3 (a dalšími)...
Výsledek až na drobnosti, které se budou ještě upravovat, hodnotim jako velmi zdařilý.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 27.10.2018 14:38
od ZXS91
Bobik napsal:...musím říct, že ta holčina má rozhodně víc mejch sympatií, než třeba takovej Kotas, protože si dokáže nechat poradit, umí naslouchat a snaží se o věcech přemejšlet.


Taky se na ní líp kouká :D :D :D

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 27.10.2018 9:02
od Karosák
Světla nejsou ECS, ale ála T1 (-X
A odpovídat nemusí nic ničemu, protože to nemá být replika, rekonstrukce, nebo cokoliv původního, ale jde o zcela nový vůz, takže tvorba není svázaná. A v tomto duchu se jel celý projekt, to mi přijde fér. Je to nové, inspirované dobovými reáliemi. Ne původní :wink:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 27.10.2018 0:19
od Bobik
ZXS91 napsal:Jasně, okna mě napadla. Ale nějak si nedokážu představit, jak jima vystupuje... no třeba já :lol: :lol: :lol:
No, myslím, že v případě průšvihu bys tím proskočil jak srnka, ani bys nevěděl jak... :lol:
PvvS napsal:Hmm je videt, ze slecna stale moc nevidi rozdil mezi vibratorem a tramvaji..
Tak jasně, někdo holky, jinej vdolky. Za mě dobrej počin. Není to žádný retro, jen inspirace různými věcmi z minulosti, ale to se dopředu inzerovalo. Šlo se na cenu, používalo se mnoho různých "vytěžených" dílů, prolejzaly vozovny a garáže, o tom se taky mluvilo. Ty okna jsou inspirovány ŠM11, ne přesně ŠM11. A ze spousty věcí se muselo slevit, nebo se nakonec udělaly jinak, právě z provozních, technickejch a podobnejch důvodů. Stavbu jsem průběžně sledoval a musím říct, že ta holčina má rozhodně víc mejch sympatií, než třeba takovej Kotas, protože si dokáže nechat poradit, umí naslouchat a snaží se o věcech přemejšlet.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 26.10.2018 18:15
od PvvS
Hmm je videt, ze slecna stale moc nevidi rozdil mezi vibratorem a tramvaji..

Krome nekolika dalsich drobnosti mi dost vadi to, ze na cele je blinkr bilej, naboku oranzovej.. , na schodech osvetleni z karosy, svetla na strope snad z ECS.. A ty bocni okna, to mi pripada, jako zbytek konstrukce strechy, na kterej nalepili plexisklo. To slo snad udelat ala SM11. Celni vyrez taky neodpovida ani jedne dobove velikosti. Ten napis TATRA mezi svetlama, ten by vypadal podstatne lip v provedeni jako bylo na prototypu.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 26.10.2018 10:17
od ZXS91
Pepa:
3) Jasně, okna mě napadla. Ale nějak si nedokážu představit, jak jima vystupuje... no třeba já :lol: :lol: :lol:

Jinak dobrý, díky všem za reakce :)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 26.10.2018 8:51
od rhomosapienc
Někdo chtěl vidět tu krabičku..

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 25.10.2018 21:21
od Karosák
DT01 také necítím jako problém, když T1 má doteď MYPOL a kódy se do toho žádný nahrávat nemusí. Spíš zarazí, když tady DT01 a v 5412 DT06 :-P
Krabičku to má luxusní, zapuštěnou a s krásně gravírovanými popisky tlačítek.
Pivo neteče, resp. teče, ale z potrubí, takže to chce ještě doladit.
Průvodčí hodně ve vůni, sako s vyšitým logem T3 C, šáteček...
Podlaha přecijen trochu zašpiněná, bílé lenošky také budou trpět na ušmudlání.
Zadní "samonosná" část se přecijen za jízdy kroutí, takže panoramatická okénka u stropu už mají prasklinky... Buď je jinak namontovat, pružněji, nebo taktéž z nějakého pružnějšího plexi.
Sedačka možná bez opěrek, ale nebude se v tom drtit 12 hodin na 22.
Topení s ventilátory opravdu výkonné, i bez oken za jízdy uvnitř teplo.
Celkově hodně solidní provedení, působí to luxusně a nelacině. Uvnitř pocit jak na lodi (všude bílá), zvenku voňavka jak naleštěný embéčko, ta tmavá metla je hodně elegantní. Popisky v jednotném fontu, myslelo se na detaily. Nemusí se líbit každému, není to historický vůz a ani si na to nehraje, je to nové s odkazem na staré, z toho možná pramení pocit kočkopsa, ale je potřeba si uvědomit, proč to vzniklo a co se od toho žádá. Z pohledu (komerčního) záměru a retro odkazů v podání moderních technologií se to povedlo podle mě na výbornou. Není to asi moc šoto, ale jako PR nástroj tomu dávám velké naděje, je vidět, že se na tom opravdu makalo do detailů a není to hurá akce. My si na to samozřejmě plivneme, ale na Innotransu, nebo i jinde po světě to Praze, DPP a českému designu udělá dobrou reklamu.
Zajímavé je, že generál říkal, že to nešlo přes 8 mega, za což snad není ani wana v základu :-P

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 25.10.2018 20:39
od Pepa
Asi takhle:
1) nepotřebuješ dražší dotykáč, když ti stačí jen nakódovat linku, pořadí a síť
2) je, dřív to funfgovalo a to bylo víc dveří :-D
3) chybějící okna jsou ti málo?
4) když bude pivo, tak jim to hned někdo pobleje :-D
5) taky jsem ji nenašel, kdejakej šotouš fotí kraviny, ale zadní plošinu ne, ale měla by tam snad být
6) chybějící tlačítko na EOV je schválně, v provozu jich je pár a za pár let zmizí úplně a další věci, to má být retro tramvaj, odkaz na vozy T3 takže stěrače a pod. je snad jedno, aspoň si pošahanci budou dávat stěrače k sobě, co se spíš nepovedlo je ten transparent, čekal jsem ho jako u 6102 a číslo vozu bych dal k vyhlídkovým jako 5603 a ne k pracákům a když si hrajeme na retro, tak proč lepená okna... [-o<

Ještě něco? :lol: 8-)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 25.10.2018 20:27
od 9001
ZXS91: Ono z "historického" pohledu je to totální kočkopes :devilsmokin

Čelní okno v gumě, pak tři lepená, pak bez oken a poslední okno opět v gumě. Světla pro magnety tam vypadají jako dodělané homemade.
Pultík pro jízdenky byl ve všech vozech na straně dveří.
Atd atd atd.

Ale tak je to pro komerci a trochu malé domu pro architektu :D

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 25.10.2018 20:19
od ZXS91
Tak jo, já do toho rejpnu první:
Kupátko se mi zvenku líbí, ale nějak se mi dostalo na mysl pár otázek:
1) Opravdu DT01? Navíc u vozu, kde se předpokládá téměř trvalý provoz na síť?
2) Retro hrazda zrcátka a malé zrcátko - je tam vůbec něco vidět?
3) Má to nějaký nouzový východ? Nabořený přední dveře jsou dost častý.
4) Prej se bude točit Birrel. Neslibovali pivko? :D
5) Krabičku pro zpětný pohyb to má? Na fotkách jsem ji nenašel
6) Stará sedačka bez opěrek, chybějící tlačítko Výhybka 1, pedály, stěrače... achjo. Retro se vším všudy

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 03.10.2018 20:31
od MKzB

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 23.9.2018 18:29
od ZXS91
Jedním z exponátů včerejšího DOD byla i souprava 8285+8381

DSC_9738.jpg

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 02.7.2018 20:50
od MM-Mikulovsky
může někdo dát odkaz nebo zveřejnit technický výkres T3RP i s rozměry nejlépe z čelního mohledu a půdorysu, a to včetně maximální šíře vyklopení tzv. hrazdy se zpětným pravým zrcátkem?

velmi děkuji

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

OdeslatNapsal: 26.6.2018 23:39
od Karosák
Tak se u nás ve stodole dneska sfoukávala první svíčka na dortu 8386. Právě rok od odstavení. Čeká se na nějaký kontejner pro tuším B podvozek...