Stránka 8 z 324

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 15.8.2022 6:32
od demon
MKzB: To je marný, tohle šotoušci prostě nepochopí...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 12.8.2022 18:17
od MKzB
Ano, bylo by lepší pořídit nové tramvaje, ale problémem jsou peníze. Pokud vím, tak 15T nejsou ještě zaplacené.
Opakuji, že se nejedná o nové tramvaje, ale víceméně se jede podle toho, že nejstarší T3R.P dojíždí kilometry do GO a oprava jejich kastle by byla spíš novostavbou. Proto je levnější nová kastle a když už, tak s NP středem.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 12.8.2022 13:58
od Petrpes
Výroba WAN v roce 2022 je více než ostuda...
Každopádně 35 nových van bych udělal a spojil je do dvojic s 35 starých WAN.
Taková souprava má alespoň 2 dveře nízké, obdoba dvojice varia.

Nicméně na noční a sólo linky, by to opravdu chtělo nové vozy, alespoň levné EVO2, ala Brno ♡
Sólo jako takové, navíc v retropodobě, do hlavního města nepatří. Třeba ty sólo 6, jsou v centru hotová ostuda!

Dvojice RP nechat dožít na šejdrech...

Ale bohužel je tu pražská šotogarnitura.

Chtělo by magistrátu vysvětlit, že projekt RPLF není tak úžasně levný, jak by se mohlo zdát...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 12.8.2022 12:43
od 9001
trainzjohny: To už je úplně sprosté slovo... Bohužel no, šotoušská páka je velká.... Upřímně Praha by sola nemusela mít vůbec....

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 12.8.2022 9:53
od trainzjohny
fricoolinek2 píše:
12.8.2022 2:32
Co vlastně dostanou ty nové wany z těch eRPéček? Motor, prosklení, sedačky (vč. sedačky řidiče), části řídícího pultu, BUSE, dveřní pohony?

Bez ohledu na to, zda je to konkrétně z toho vozu, ze kterého jsou papíry.

Jinak samozřejmě mám k tomuto "programu" jen slova pohrdání a jeho existence v 20. letech 21. století je ostudou Prahy.

Přitom moderní 15M vůz existuje.
A to bych ještě doplnil, že nejen v této již celkem překonané délce, ale i v mnohem smysluplnějších délkách jako 20m a podobně...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 12.8.2022 2:32
od fricoolinek2
Co vlastně dostanou ty nové wany z těch eRPéček? Motor, prosklení, sedačky (vč. sedačky řidiče), části řídícího pultu, BUSE, dveřní pohony?

Bez ohledu na to, zda je to konkrétně z toho vozu, ze kterého jsou papíry.

Jinak samozřejmě mám k tomuto "programu" jen slova pohrdání a jeho existence v 20. letech 21. století je ostudou Prahy.

Přitom moderní 15M vůz existuje.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 02.8.2022 11:19
od demon
Do Krnova se vozí jen vytěžené agregáty, montáž probíhá tam.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 30.7.2022 12:01
od Proxy
Jak to aktuálně vypadá s montáží wan v Krnově? Byly už tam odvezeny nějaké vozy nebo si tam Pragoimex si tam montuje vozy kompletně sám? Už se ví, kdy rekonstruované vozy přijdou do Prahy?

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 26.7.2022 11:43
od Petr
kruťák píše:
25.7.2022 23:53
Janek píše:
25.7.2022 20:09
Přátelé, které vozy darovaly své papíry pro 8286 - 8292? Díky
Z:arrow: https://tram.mobilnitabla.cz/vuz/8286 :wink:
Opravdu jen o malinko víc je zde: https://www.prazsketramvaje.cz/view.php ... 2006103101

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 25.7.2022 23:53
od kruťák
Janek píše:
25.7.2022 20:09
Přátelé, které vozy darovaly své papíry pro 8286 - 8292? Díky
Z:arrow: https://tram.mobilnitabla.cz/vuz/8286 :wink:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 25.7.2022 20:09
od Janek
Přátelé, které vozy darovaly své papíry pro 8286 - 8292? Díky

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 19.4.2022 20:05
od Petr
trainzjohny píše:
19.4.2022 18:38
Jenže když se podíváš kolik vozů stojí v dílnách a vozovnách a čeká na opravu, tak je jasné, že ty lidi by se vytížili, navíc by se pak zase dalo děla ti pro jiné a dílny tak zhodnotit a část peněz si "vrátit" a to se tu dokonce už dělalo ! Není třeba vymýšlet nic nového. Navíc pořád máme docela slušnou zásobu KTéček na přestavbu, to taky nějaké lidi zaměstná.

Jedna věc je full servise výrobcem a druhá je modernizace "pleček" které už ani výrobce nemají.
Všichni, kdož tady mudrujete, jak by se to mělo dělat jinak, byste měli jít vedení dílen poradit. Jeden čas díky Covidu masivně chyběli agenturn pracovníci, výše mezd kvalifikovaných pracovníků je nastavena na výši, za kterou to nikdo dělat nebude. Ano, dílny jsou DPP. DPP ale vlastní město, má jedinou zlatou akcii. Tudíž proč lecjaké věci nejdou, by se nejspíš mělo řešit spíš tam....

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 19.4.2022 18:38
od trainzjohny
9001 píše:
18.4.2022 13:57
Z pohledu učebnic je to naprosto v pořádku. Tohle je jednorázová akce, takže co s těmi lidmi pak budou dělat? A ono i VŘ ukazují, že vlastní síly už nejsou tak levné... Viz Brno, kde ho skládačky draků vyjdou stejně jako kolik platí Plzen za hotovou tramvaj....

Navíc jak se ukazuje kdekoli ve světě... Tramvaje soutěží i s full servisem na x let...
Jenže když se podíváš kolik vozů stojí v dílnách a vozovnách a čeká na opravu, tak je jasné, že ty lidi by se vytížili, navíc by se pak zase dalo děla ti pro jiné a dílny tak zhodnotit a část peněz si "vrátit" a to se tu dokonce už dělalo ! Není třeba vymýšlet nic nového. Navíc pořád máme docela slušnou zásobu KTéček na přestavbu, to taky nějaké lidi zaměstná.

Jedna věc je full servise výrobcem a druhá je modernizace "pleček" které už ani výrobce nemají.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2022 15:50
od MKzB
Brno jede podle filosofie: Když stará tramvaj dojede kilometry do VP/GO, tak buď půjde do VP/GO, kterou provedou dílny vlastními silami, anebo se sešrotuje v případě, když se koupí nová tramvaj. V takovém případě dílny budou mít méně práce, a možná by nějakou hlavu pomazanou mohlo napadnout díly zrušit či nedej Bože prodat, což se už stalo v Ostravě a v Praze k tomu mnoho nechybělo.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2022 13:57
od 9001
Z pohledu učebnic je to naprosto v pořádku. Tohle je jednorázová akce, takže co s těmi lidmi pak budou dělat? A ono i VŘ ukazují, že vlastní síly už nejsou tak levné... Viz Brno, kde ho skládačky draků vyjdou stejně jako kolik platí Plzen za hotovou tramvaj....

Navíc jak se ukazuje kdekoli ve světě... Tramvaje soutěží i s full servisem na x let...