trainzjohny píše:Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Toto se přece na PO dělalo, byl to nejjednodušší viditelný identifikátor provedené PO.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nebo těžší...třeba ruční řadiče?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V jakém rozsahu probíhá nyní nově spuštěné PO na T3R.P? Ve stejném jako když se s nimi přestalo? Nebo nějaká lehčí verze.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
556 je v HL, tak že těžko bude s 564
- matyaspilz
- Uživatel
- Příspěvky: 35
- Registrován: 30.4.2013 20:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
kvůli reko voz, vokovice jsem u školy ve vodičkově viděl mnoho zvláštních kombinací-jako například 8556+8564, foto asi nemám.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Naopak za Motol v týdnu viděny 8706+8705 a 8699+8689.Radim7227 píše:Od středy na Žižkově nově T3r.pv 8151-8152,8172-8171,8185-8153 a T3r.p 8325-8324,8326-8328,8346-8347.
- Radim7227
- Uživatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 10.8.2007 20:41
- Bydliště: Tram 4,13,22,97,99
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Od středy na Žižkově nově T3r.pv 8151-8152,8172-8171,8185-8153 a T3r.p 8325-8324,8326-8328,8346-8347.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
pawel: Jestli půjdou půl na půl Strašnice/Pankrác tak pohoda. A není problém prohodit pár pořadí. 23 Pankrác taky jezdil poměrně hodně.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
ale co hostivar?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Taky jsem to od agentury JPP slyšel. NP budou 15T.Petrpes píše:Prej se wany do VO vracet nemají...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Prej se wany do VO vracet nemají...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ale tak do listopadu resp otevření Vokovic. Potom zase utrum.DG7021 píše:Od 2. září na lince 6 garantované nízkopodlažní spoje
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Od 2. září na lince 6 garantované nízkopodlažní spoje
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Přehled krnovských kastlí, nedohledával jsem R.Péčka, páč nejsem sto si udržet přehled které jsou čí.
Z Pankráce jezdilo: 8178, 8255, 8256, 8259, 8265, 8270, 8272, 8273, 8275-8323, 8276-8174, 8278-8178
Ze Strašnic jezdilo: 8154, 8155, 8156, 8161, 8164-8327, 8251-8575, 8252-8569, 8253-8577/-8571/-8565, 8254-8564/-8567, 8257-8578, 8258-8568, 8260-8572, 8261-8567/-8571, 8263-8571/-8564, 8264-8577, 8266-8573, 8267-8579, 8268-8576, 8271, 8277-8576/-8575, 8280-8668, 8281-8159, 8282-8570, 8283-8574. Souprava 8157-8396 jezdila původně z dílen, nyní ze Strašnic.
Z dílen jezdilo: 8158-8338, 8162-8329, 8163-8166, 8165-8317, 8166-8184, 8169-8170, 8175-8176, 8177-8179, 8180-8167, 8181-8168, 8182-8183
Data jsem opisoval ručně, takže nevylučuji možnost překlepu, jde o vozy které byly vypraveny v červenci na linku a pokud je uvedeno více zadních vozů, jde o všechny vozy tak jak se střídaly.
Hloubětínské soupravy 8151-8152, 8172-8171 a 8185-8153 tuším půjčené nejsou v rámci výluky.
Z Pankráce jezdilo: 8178, 8255, 8256, 8259, 8265, 8270, 8272, 8273, 8275-8323, 8276-8174, 8278-8178
Ze Strašnic jezdilo: 8154, 8155, 8156, 8161, 8164-8327, 8251-8575, 8252-8569, 8253-8577/-8571/-8565, 8254-8564/-8567, 8257-8578, 8258-8568, 8260-8572, 8261-8567/-8571, 8263-8571/-8564, 8264-8577, 8266-8573, 8267-8579, 8268-8576, 8271, 8277-8576/-8575, 8280-8668, 8281-8159, 8282-8570, 8283-8574. Souprava 8157-8396 jezdila původně z dílen, nyní ze Strašnic.
Z dílen jezdilo: 8158-8338, 8162-8329, 8163-8166, 8165-8317, 8166-8184, 8169-8170, 8175-8176, 8177-8179, 8180-8167, 8181-8168, 8182-8183
Data jsem opisoval ručně, takže nevylučuji možnost překlepu, jde o vozy které byly vypraveny v červenci na linku a pokud je uvedeno více zadních vozů, jde o všechny vozy tak jak se střídaly.
Hloubětínské soupravy 8151-8152, 8172-8171 a 8185-8153 tuším půjčené nejsou v rámci výluky.