Stránka 9 z 324

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2022 12:08
od von Špilberk
To nejde, protože peníze do lidí jsou zvýšené personální náklady, kdežto tohle je nutná investice do vozového parku. Navíc schválená už v roce 2018. Celé ty roku se zřejmě čekalo, že se zaměstnanci v Dílnách rozmnoží samovolně, a když k tomu nedošlo, tak se akce musí outsourcingovat.
Přidat peníze nedostatkovým zaměstnancům by byl nebezpečný precedens, takže se musí zkusit cokoliv jiného, jen tohle ne. :twisted:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2022 11:20
od trainzjohny
V souvislosti s tím, mě napadlo, jestli by nestálo za to těch "přebytečných" 200 miliónů nenacpat do zaměstnanců dílen, aby se i nalákalo pár nových a udělalo se to v našich dílnách, pořádně...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2022 9:18
od von Špilberk
Zakázku na proměnu tramvají T3 na „wany“ v Praze vyhrál Pragoimex
https://zdopravy.cz/zakazku-na-promenu- ... ex-111454/
Společnost Pragoimex promění pro Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) až 65 tramvají T3R.P na T3R.PLF. Za úpravy všech 65 tramvají na takzvané „wany“ zaplatí DPP až 402 milionů korun.
Vítězství Pragoimexu vyplývá z uzavřeného kontraktu v registru smluv. Cena je nakonec výrazně vyšší než odhadovaná (223 milionů korun).
To je tak, když se s každým rozhodnutím otálí do nekonečna. :wink:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 03.1.2022 12:38
od Radek
Poptává se 70 klimatizací prostoru řidiče pro T3R.P:
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/485120

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 02.2.2021 17:24
od gintaras
Ukraine , Kamianske tram 2020
https://www.youtube.com/watch?v=nXRAAcJPs-U

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 24.1.2021 12:47
od demon
Bobik píše:
24.1.2021 11:38
To by mě zajímalo - jak často? Denně každej vůz po zatažení?
To je reálně nestihnutelný.
U nás ozonizujeme 2 hodiny. Na jedno 15T by byly potřeba dva ozonizéry, tak si spočítej kolik by jich bylo třeba na průměrnou vozovnu.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 24.1.2021 12:46
od mart337
Bobik píše:
24.1.2021 11:38
Karosák píše:
24.1.2021 11:31
Ohledně ozonizace mi již byl z Motola doručen důkaz.
To by mě zajímalo - jak často? Denně každej vůz po zatažení?
To asi těžko. :D
Příprava, jedna mašinka na solo, dvě na soupravu či dlouhé vozy. Vlastní dezinfekce cca 30 min. Následně uvádění do normálního stavu cca 20 min. - ozon je toxicky. Pak přesun do nového vozu.
To by depaci neměli nic jineho na praci, než šibovat s krabičkama.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 24.1.2021 12:32
od trainzjohny
Bobik píše:
24.1.2021 11:38
To by mě zajímalo - jak často? Denně každej vůz po zatažení?
účinnost je snad týden-14 dní, a navíc to docela dlouho trvá (cca hodinu to chce nechat běžet) a pak se to musí ještě vyvětrat (dost to smrdí) takže to bude jednou za čas jako u metra, denně je to zbytečné.

Jinak na kačerově jsou vidět soupravy odstavené u administrativní budově na "vyfoukání" pořád.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 24.1.2021 11:45
od Karosák
IMG-20210124-WA0000.jpg
To chceš moc. Jen toliko...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 24.1.2021 11:38
od Bobik
Karosák píše:
24.1.2021 11:31
Ohledně ozonizace mi již byl z Motola doručen důkaz.
To by mě zajímalo - jak často? Denně každej vůz po zatažení?

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 24.1.2021 11:31
od Karosák
Ohledně ozonizace mi již byl z Motola doručen důkaz. Tak teď ten úklid [-( :-D

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 22.1.2021 15:16
od P_V
Že by do tramvaje vypustili roombu? :)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 22.1.2021 12:06
od Karosák
V těch odkazech na články v DPK, ohledně 20. výročí provozu RP mně zaujalo jásání, nad uchycením sedaček do bočnice. To je jistě chvályhodné a praktické, nicméně se tam mluví o přechodu z úklidové metody "hadr a koště" na účinnější strojní čištění :smt044 Viděl někdy někdo v nějaké vozovně takový přístroj? A pokud ano, viděl ho někdo v činnosti? :shock: V tomto ohledu se podle mně nezměnilo vůbec nic ani po dalších 20 letech u supermoderních 15T. Stále dominuje styl "co je mokré, to je čisté" :?
(BTW viděl také někdy někdo někoho s tím ozonizátorem? :-k )

Poměrně úsměvná je také zmínka o výkonnějším větráku v kabině :D Tak určitě...k jisté změně došlo. Ale některé staré větráky uměly takový režim turbo, že to vypadalo jako příprava na vzlétnutí a dokonce uměly i kyvadlový režim ofuku =P~

Dále mně zaujalo: Odpadní teplo je možno využít pro vytápění vozu #-o
A závěrem: ...FAINSA....budou nahrazeny dřevěnými ze speciálních překližek... Tomu jsme naštěstí alespoň částečně unikli.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 20.1.2021 17:28
od gintaras

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 16.1.2021 12:50
od gintaras
Ukraine , Kryvyi Rih Tram/MetroTram 2020
Tatra T3 use in Metro-Tram linie
https://www.youtube.com/watch?v=ULATl_O46uk