Stránka 2 z 300

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 31.10.2019 20:19
od 9001
Takže wanizace bude takový hybrid? :D Progres zůstane, kabeláž asi z větší části taky, ale kastle bude nová :-)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 31.10.2019 20:14
od demon
9001 píše:
30.10.2019 22:35
trainzjohny: Zatím to vyznělo, že to udělá ÚD v rámci PO resp. MO. Možná demon by mohl popsat rozdíl mezi PO a GO... Ale vzhledem k tomu, že se řeší každá koruna, tak bych skoro řekl, že sundají kastly RP/V a jenom tam nasadí wani.
GO probíhaly naposledy při přestavbách SU na RP a aktuálně na Miškolckých KT. Znamená obvykle výměnu funkčních celků výzbroje za modernější, s čímž je spojena nová kabeláž, zatímco při PO se výzbroj sice kompletně opravuje, ale nemění, kabeláž taktéž, karoserie se obvykle na kritických místech otryská a kompletně se znovu nalakuje.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 31.10.2019 11:27
od Karosák
9001 píše:
30.10.2019 22:35
trainzjohny: Zatím to vyznělo, že to udělá ÚD v rámci PO resp. MO. Možná demon by mohl popsat rozdíl mezi PO a GO... Ale vzhledem k tomu, že se řeší každá koruna, tak bych skoro řekl, že sundají kastly RP/V a jenom tam nasadí wani.
To "jenom" dávám záměrně do uvozovek, protože to není totéž co PO, ale principielně jsem to takto pochopil Z:idea: A samozřejmě low-cost řešení je dáno tím, aby se to mohlo schovat pod "údržbu" a nikoliv "investice" [-o<

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 31.10.2019 5:49
od Radek
Tak teď dílny dělaly hlavně záchranu 14T, což by mohlo už skončit...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 30.10.2019 22:35
od 9001
trainzjohny: Zatím to vyznělo, že to udělá ÚD v rámci PO resp. MO. Možná demon by mohl popsat rozdíl mezi PO a GO... Ale vzhledem k tomu, že se řeší každá koruna, tak bych skoro řekl, že sundají kastly RP/V a jenom tam nasadí wani.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 30.10.2019 21:18
od trainzjohny
Já to pochopil tak, že podnik hodlá koupit (jako dřív) jen karoserie a dělat si to bude sám, nakonec špatných zkušeností se zPARSem máme dost.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 30.10.2019 20:55
od Karosák
To je asi také důvod, proč podnik hledá externího dodavatele. Ovšem je třeba vzít na vědomí, že to nebude práce navíc, jen místo na PO ty vozy půjdou na GO. Přitom PO na T-čkách stále běží, takže když externí dodavatel bude dodávat nějaké polotovary, s například předmontovaným "repasovaným" Progresem, může se to zařadit na dokompletování na běžící linku, která si jakštalš drží stabilní kadenci. A ÚD si už "jen" zaváže podvozky, namontuje vytěžené díly, oživí a tradá...

S KTN je problém zaprvé, že jsou "mimo pořadí" a zadruhé jsou dlouhé, což je prostě problém, bo všechno se musí po částech (lávky, lakovna...) a na všechno se stojí fronta. Takhle "vod stolu" bych raději externistovi zadal kachny a sám si bouchal wany, protože na to už jsme zavedený.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 30.10.2019 18:51
od trainzjohny
:D :D :D 5-6 let na 60 wan ? Dyť nejsou dílny schopný udělat pomalu ani jedno KT ročně a to jich tam ještě 12 hnije, to chci vidět, kde vemou čas na 60 wan.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 30.10.2019 10:19
od von Špilberk
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/dopra ... zpravy_rsr
Do modernizace jsou vybírány tramvaje s dožitou karosérií a najetými kilometry na nejvyšší stupeň nebo vozy po velkých nehodách...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 20.8.2019 11:45
od demon
Thermoking na 14T ani nezapínam, to je jak sedět na cirkulárce, byť teda proti tomu ve waně aspoň funguje.
Naštěstí při mý frekvenci setkání s těma vrakama 1x za rok to zas tak neva...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 20.8.2019 10:30
od Karosák
Přesně tak, osobně považuji Konvektu za "bitevní stroj", který zapneš a jede! ThK je bižuterie. Třeba mně překvapilo, že na Konvektě jede celá Plzeň - KT, PLF, Varia+INky i EVO. Typické spínání a rozběh kompresorů, v tom je Konvekta nepřeslechnutelná...z čehož plyne její malus a to je dle mého ucha hlučnost. Ovšem proti předpotopním stěračům je to kávička. Blbý je, když vám kondenzát chč_je přes okno, které musíte utírat těmi předpotopním stěrači. To je pak lepší se možná dát k myslivcům :prase
Ale abych nebyl zavádějící, čili zavaděč: Na 14T mi ThK vždy chladila (takže je to nejspíš o tom výkonu, bo tam bude asi výkonnější), ale také dělala slušný bordel a vichřici :? Nicméně já potřebuji mít vychlazeno, jinak mi padá hlava a jsem vulgární a agresivní*, takže je mi jedno co a jak vrčí, hlavně že chladí =P~

* celý vlahý červen jsem strávil na svěžích RP a RP.V. Pečlivě jsem si dělal čárky, kdykoliv jsem měl tramvaj s funkční klimou a...ani jednou přátelé. A když se mně pak jedna cestující zeptala, jak zvládáme ta vedra, přistihl jsem se jak najednou křičím:"Co ti je do toho ty k_ávo!!" :D

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 19.8.2019 20:22
od demon
trainzjohny píše:
19.8.2019 18:27
Mě spíš zajímá praktické zkušenosti s touto klimou, mám pocit, že na wanách moc spolehlivá není a proti thermo kingu je dost poddimenzovaná... ale je to jedna bába povídala.
Tak to asi bába popletla, jelikož je to přesně naopak. Poddimenzovaný je právě Thermoking. :wink:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 19.8.2019 18:27
od trainzjohny
Mě spíš zajímá praktické zkušenosti s touto klimou, mám pocit, že na wanách moc spolehlivá není a proti thermo kingu je dost poddimenzovaná... ale je to jedna bába povídala.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 19.8.2019 18:14
od Karosák
Ano, šálí, protože stejný kvikot byl u 8284/5, kde to z prvních fotek také vypadalo bordeaux...a není.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 19.8.2019 16:06
od demon
pawel píše:
19.8.2019 15:13
proc ma probuh ta klimatizace barevne schema 'wana bordeaux'? nebo me sali zrak?
Šálí...