Stránka 2 z 300

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.11.2019 8:37
od MOp
Pane Démone (či někdo znalý), drobný dotaz.
Dnes jsem jel do práce strašidelnickou soupravou vedenou vozem 8554. Nade dveřmi měla malé kamerky / počítací čidla - bylo na tom něco jako aluma technology (neudržel jsem). Uvažuje se o jejich instalaci či jak si tuto skutečnost mám vysvětlit. V kabině žádný monitor nevidno.
Děkuji M.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 04.11.2019 20:58
od fricoolinek2
Petrpes píše:
04.11.2019 18:01
Frcoušku, plzeňské K3 nejsou na prodej, ale můžeš si koupit Astru :devilsmokin
Ty ať vezmou do Mostu. Na tamnější meziměstskou trať to bude ideál.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 04.11.2019 18:01
od Petrpes
Frcoušku, plzeňské K3 nejsou na prodej, ale můžeš si koupit Astru :devilsmokin

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 04.11.2019 13:32
od vlakoň
Radek píše:
01.11.2019 6:02
Taky se má konvertovat analog Progress na digitál.
Kéž by to vyšlo i s přidáním "šumu", Praha by se zbavila pár "mňoukajících" strojů :)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 04.11.2019 3:57
od fricoolinek2

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 01.11.2019 6:02
od Radek
Taky se má konvertovat analog Progress na digitál. Na přendání, ev. konverzi je vypsána zakázka.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 31.10.2019 22:24
od Karosák
No jasně, vždyť je tam přes tunu rozdíl ve hmotě. Pokud vím, tak je jiná KB, trochu jiný typ motorů (ale jen úprava, základ je původní) a kotoučové brzdy místo čelisťových, to jsi kdysi zmiňoval. Naopak se asi vytěží panel/stanoviště řidiče, řadiče/pedály, preferoval bych kvůli univerzálnosti i dveře, okna, klapky, sesle, zkrátka interiér, dále PP + OIS, spřáhla, podvozky...na něco jsem zapomněl? Držák na vlaječky :D

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 31.10.2019 20:31
od demon
9001 píše:
31.10.2019 20:19
Takže wanizace bude takový hybrid? :D Progres zůstane, kabeláž asi z větší části taky, ale kastle bude nová :-)
Progress zůstane, ale vzhledem k umístění na střeše místo pod vozem musí do jiných kontajnerů, kabeláž tak musí být úplně nová. Montáž klimatizace znamená i nutnost nového staťáku, upravený budou i motory a brzdy.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 31.10.2019 20:28
od P_V
Jak se dělá toto nemenění kabeláže? Domnívám se, že kabelový svazek je po vytažení zralý na vyhození, neb je odrbaný o různé hrany. Nebo že se kabelové svazky instalují neúplné, některé konektory se nalisují až po zatažení, a tím pádem je to nerozebiratelné.

A jak se dělá to přendání výzbroje do wany? Před časem tu někdo psal, že progress pod podlahu má jiný tvar beden (včetně krytí proti vodě) než progress na střechu.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 31.10.2019 20:22
od demon
trainzjohny píše:
30.10.2019 18:51
:D :D :D 5-6 let na 60 wan ? Dyť nejsou dílny schopný udělat pomalu ani jedno KT ročně a to jich tam ještě 12 hnije, to chci vidět, kde vemou čas na 60 wan.
Pozvolna končí provádění PO na RP, dodělávají se poslední rekonstrukce 14T, takže nezmění-li se nějak dramaticky ještě více do mínusu počet zaměstnanců dílen, kterých aktuálně chybí kolem 60, mělo by to být proveditelné.
9001 píše:
30.10.2019 22:35
...tak bych skoro řekl, že sundají kastly RP/V a jenom tam nasadí wani.
V podstatě i tak nějak by se to dalo popsat. V maximální možné míře se budou používat komponenty z likvidovaných vozů, jen s nutnými úpravami.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 31.10.2019 20:19
od 9001
Takže wanizace bude takový hybrid? :D Progres zůstane, kabeláž asi z větší části taky, ale kastle bude nová :-)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 31.10.2019 20:14
od demon
9001 píše:
30.10.2019 22:35
trainzjohny: Zatím to vyznělo, že to udělá ÚD v rámci PO resp. MO. Možná demon by mohl popsat rozdíl mezi PO a GO... Ale vzhledem k tomu, že se řeší každá koruna, tak bych skoro řekl, že sundají kastly RP/V a jenom tam nasadí wani.
GO probíhaly naposledy při přestavbách SU na RP a aktuálně na Miškolckých KT. Znamená obvykle výměnu funkčních celků výzbroje za modernější, s čímž je spojena nová kabeláž, zatímco při PO se výzbroj sice kompletně opravuje, ale nemění, kabeláž taktéž, karoserie se obvykle na kritických místech otryská a kompletně se znovu nalakuje.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 31.10.2019 11:27
od Karosák
9001 píše:
30.10.2019 22:35
trainzjohny: Zatím to vyznělo, že to udělá ÚD v rámci PO resp. MO. Možná demon by mohl popsat rozdíl mezi PO a GO... Ale vzhledem k tomu, že se řeší každá koruna, tak bych skoro řekl, že sundají kastly RP/V a jenom tam nasadí wani.
To "jenom" dávám záměrně do uvozovek, protože to není totéž co PO, ale principielně jsem to takto pochopil Z:idea: A samozřejmě low-cost řešení je dáno tím, aby se to mohlo schovat pod "údržbu" a nikoliv "investice" [-o<

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 31.10.2019 5:49
od Radek
Tak teď dílny dělaly hlavně záchranu 14T, což by mohlo už skončit...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 30.10.2019 22:35
od 9001
trainzjohny: Zatím to vyznělo, že to udělá ÚD v rámci PO resp. MO. Možná demon by mohl popsat rozdíl mezi PO a GO... Ale vzhledem k tomu, že se řeší každá koruna, tak bych skoro řekl, že sundají kastly RP/V a jenom tam nasadí wani.