Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 17.11.2020 23:15
TVČR se zkrátka nevěří, jak nečekané
Ale bude to nejspíše 8836
Ale bude to nejspíše 8836
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=868
Kastle se vyrábí v Krnově ne?trainzjohny píše: ↑17.11.2020 21:59Podle původního autora bych hádal spíš "fórek". Navíc neměly se ty wany dělat v dílnách ?
Uznávam, že najdesivejšie skúsenosti mám z T6, ale T3 im zdatne sekundujú. Typicky jazdné vlastnosti týchto strojov na dlhých priamych úsekoch sú desivé (doporučujem jazdu plnou rýchlosťou na priamych úsekoch napríklad řepské trate – také priečne kmity človek len tak nezažije).
Ale vůbec ne, já Wanu (resp Tétrojku obecně) za žádnej "vzor" teda nepovažuju a modernizacím, nebo moderním vozidlům jako takovejm se rozhodně nebráním. Jenom jaksi uvažuju realisticky a nějak nevidím, že by ona moderní či modernizovaná vozidla byla skutečným zlepšením a tu Tétrojku nějak výrazně (nebo vůbec nějak) překonávala, co se jízdních, provozních, nákladových a jiných vlastností týče. V lepším případě je to akorát nahrazení jedné mouchy jinou.
Jenomže, MY jsme také ten východ o kterém píšeš, my nejsme žádný etalon, jak má vypadat tramvaj, naopak Praha je odstrašující případ v přístupu k nákupu nových tramvají. V podobných wanách jako ta v odkazu jsem jako cestující jel a mohu ti říct, že nejsou o nic horší než než ten náš zkopírovaný pokus o modernizaci. Tvůj názor je jen zkreslen, tím že tu naší wanu znáš a pokládáš ji za vzor.Bobik píše: ↑11.11.2020 19:43Já si nemůžu pomoct, ale mě ty východní, "balšoje", pokusy o modernizaci teda zrovna neuchvacují. Jo, na pohled to sice vypadá hezky, ale to třeba "vejce" (EVO) taky. Praktičnost a "uživatelská přívětivost" (nejen pro cestující) je věc druhá. Tam je velký otazník (což je bohužel u spousty věcí, bez ohledu na zeměpišnou šířku), nakolik je veškerá "modernizace" akorát v tom, že je to na pohled "hezký", ale jinak nepraktický (čti uživatelsky a provozně problémovější) a dražší, než starý.
Kolikrát jsi od kurzu jel s RP cvičkou na ruku? Chvilku si ní zajezdi a nebudeš chtít pedál na RP ani vidět.