Stránka 17 z 324

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 19.4.2020 10:18
od Radek
trainzjohny píše:
19.4.2020 9:10
Takže nejpozději tak v roce 2040-50 v Praze dojezdí tramvaje ?
Protože od devadesátých let jsme slyšeli že na nové tramvaje není a najednou se objednalo 60 14T následované objednávkou 250 15T a jde to, DPP nekrachuje, město má na jiné investice ... a pak že nejsou peníze a tak dále a tak dále.
Není třeba odebrat 300 vozů hned, ale napsat rámcovku na 5-8 let s odběrem 100 kusů a obcí na dalších 100-200 už bude pro výrobce zajímavé a pro rozpočet únosné. Je to klasické kdo chce hledá možnosti, kdo nechce hledá důvody ... my máme v zásobě spoustu důvodů a reikarnujeme (nic proti legendárním T3) šroty.
Ale na to aby ten provoz existoval nejde do nekonečna opravovat T3, To nefunguje dokonce ani na tý Ukrajině. Jednou za čas se prostě musí koupit něco nového a nebo provoz zavřít. A provozovat dopravu v hlavním městě by mělo mít nějakou úroveň.
Tak se třeba trošku zpomalí výstavba metra D a bude i na udržení současného stavu tramvají a busů.
Tady je nutno podotknout, že v devadesátých letech se masivně kupovaly autobusy, což se po povodních silně omezilo, kolem roku 2000 se ve velkém kupovaly M1 a reko 8171, které skončily někdy kolem roku 2010 (? teď si přesně nevzpomenu). Busy se neustále stářím limitně blíží 9 letům, což je povolené maximum.
Prostě podnik má nějaká období, kdy obnovuje jednu trakci.
No, a DPP se teď duševně připravuje na nákup nových vozů metra. Jo, a taky do roku 2030 chce ve velkém přejít na elektrickou trakci u busů.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 19.4.2020 9:10
od trainzjohny
demon píše:
18.4.2020 22:39
Investice stovek miliard při 80 mld rozpočtu a průměrných investicích ve výši pětiny rozpočtu ?
No za deset let se na ty stovky kumulovaně dostaneme, takže na tramvaje se dostane už někdy kolem roku 2030. Super. :D
OK, reálně na to prostě DP mít nebude, ve skutečnosti budou problémy už s desetinovým objemem zakázky. Účetní zisk se jen vyjímečně pohybuje nad 1 mld. což při zachování ostatních potřeb obnovy vozového parku autobusů dovolí nákup možná tak 10 tramvajových vozů ročně při zmrazení ostatních investičních akcí, zbytek bude muset být pokryt úvěry a při znalosti problémů při získávání záruk za předchozí úvěry...
No sněte klidně dál. [-o<
Takže nejpozději tak v roce 2040-50 v Praze dojezdí tramvaje ?
Protože od devadesátých let jsme slyšeli že na nové tramvaje není a najednou se objednalo 60 14T následované objednávkou 250 15T a jde to, DPP nekrachuje, město má na jiné investice ... a pak že nejsou peníze a tak dále a tak dále.
Není třeba odebrat 300 vozů hned, ale napsat rámcovku na 5-8 let s odběrem 100 kusů a obcí na dalších 100-200 už bude pro výrobce zajímavé a pro rozpočet únosné. Je to klasické kdo chce hledá možnosti, kdo nechce hledá důvody ... my máme v zásobě spoustu důvodů a reikarnujeme (nic proti legendárním T3) šroty.
Ale na to aby ten provoz existoval nejde do nekonečna opravovat T3, To nefunguje dokonce ani na tý Ukrajině. Jednou za čas se prostě musí koupit něco nového a nebo provoz zavřít. A provozovat dopravu v hlavním městě by mělo mít nějakou úroveň.
Tak se třeba trošku zpomalí výstavba metra D a bude i na udržení současného stavu tramvají a busů.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 19.4.2020 8:28
od Petrpes
Koukám Demon je kromě stínového mluvčího DPP i ekonom amatér :devilsmokin

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2020 22:39
od demon
Investice stovek miliard při 80 mld rozpočtu a průměrných investicích ve výši pětiny rozpočtu ?
No za deset let se na ty stovky kumulovaně dostaneme, takže na tramvaje se dostane už někdy kolem roku 2030. Super. :D
OK, reálně na to prostě DP mít nebude, ve skutečnosti budou problémy už s desetinovým objemem zakázky. Účetní zisk se jen vyjímečně pohybuje nad 1 mld. což při zachování ostatních potřeb obnovy vozového parku autobusů dovolí nákup možná tak 10 tramvajových vozů ročně při zmrazení ostatních investičních akcí, zbytek bude muset být pokryt úvěry a při znalosti problémů při získávání záruk za předchozí úvěry...
No sněte klidně dál. [-o<

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2020 21:58
od 9001
Demon: To je tak trochu lež ;-) Investice současné radnice jsou taky v řádech stovek mld... Blanka 2 i Metro D...a nikdo bankrot nevyhlašuje....

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2020 21:30
od demon
9001 píše:
18.4.2020 20:53
Kdyby se vypsalo opravdu otevřené VŘ na nové vozy třeba v počtu 300 ks, tak věřím, že by se přední výrobci už začali zajímat o takovou zakázku...
Kdyby se vypsalo výběrko na 300 ks, tak město vyhlásí bankrot...
Je to odhadem čtvrtina rozpočtu Prahy a vzhledem k tomu, že nás teď víc než kdy předtím čeká "utahování opasků", koule na to rozhodně nikdo mít nebude.
Na stole je nákup 20-50 ks velkokapacitních vozů (část obousměrných) kolem roku 2025, ale 300 kusů je víc než jen sen. Je to utopie !

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2020 20:53
od 9001
Karosák: Nesmíš koukat na ruský štětky na pornhub :D. Ono cockies jsou :prase :D :D ¨

Demon: Tak ono je to těžký. Kdyby se vypsalo opravdu otevřené VŘ na nové vozy třeba v počtu 300 ks, tak věřím, že by se přední výrobci už začali zajímat o takovou zakázku...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2020 20:18
od demon
Afterman píše:
18.4.2020 15:53
Plzeň, Brno a Ostrava to mají dobře vymyšlené a o bastlení nemůže být řeč
Jj, přesně takhle jsem si bastlil panel ve 14 letech. Fakt to maj zmáklý... :lol: :lol: :lol:
Afterman píše:
18.4.2020 15:53
Zatímco střední evropa se tatrovek, duwagů zbavuje a posílá je do těch nejchudších provozů...
Asi vůbec nevíš jak vypadá dnes východ ve městech jako je Praha, ten je dnes plný Vitazů, Citystarů, LM-2008, 71-631 atd.
Ano, prodlužuje život Tatrám co to jen jde, jelikož ty masařky na nových strojích jsou podobné velikosti jako naše a kapsy taky nemaj nejplnější.
To na východě se aspoň nebojí osvědčený "Tatrovácký" koncept přetavit do podoby Víťazů a dalších kopií EVO a zdejší šotouši jsou z toho na větvi.
Afterman píše:
18.4.2020 15:53
No ty máš času evidentně dost...
Tak na doučování našeho šotoušského potěru si samozřejmě čas vždycky najdu a projekt Miškolc jede podle plánu. žádnej strach. :wink:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2020 18:56
od XSC
Štětky se mi tam nezobrazovaly, ale nabídka českého pasu za 28M rublů je taky zajímavá :roll:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2020 16:03
od Karosák
Afterman píše:
18.4.2020 15:53
Ovšem toto už je moc :D :D
https://transphoto.org/photo/928051/
No to je... přestaň už sem cpát odkazy na ty ruský štětky :-# :-D
(a nebo jsem :prase jen já a vám se v bannerech objevují jiné nabídky...)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2020 15:53
od Afterman
Karosák píše:
18.4.2020 14:09
A nyní si prosfištíme nejaká slofička:
der Hobbybastler - kutil, der Hobbybastler - kutil...
:D
Plzeň, Brno a Ostrava to mají dobře vymyšlené a o bastlení nemůže být řeč

Ovšem toto už je moc :D :D
https://transphoto.org/photo/928051/
demon píše:
18.4.2020 9:30
Jakože mnohem dál na východ ??? :lol: :lol: :lol: Tak to sedí.
Zatímco střední evropa se tatrovek, duwagů zbavuje a posílá je do těch nejchudších provozů, Praha jakožto hlavní město a tramvajová velmoc tu bude RP a PLF reinkarnovat ve stávající podobě na věky věků a ještě pořizovat další...

Asi vůbec nevíš jak vypadá dnes východ ve městech jako je Praha, ten je dnes plný Vitazů, Citystarů, LM-2008, 71-631 atd.

demon píše:
18.4.2020 9:30
Ale na ty dětský šotohrátky jak navrhuješ tu fakt nemáme čas.
No ty máš času evidentně dost, možná by to chtělo jít taky něco dělat ať ty maďarské šroty doděláte alespoň do konce 2030, do té doby Praha koupí Brněnské KT, které to nejdůležitější už splňují a pak přijde odkup ze Severní Koreje kam jsme je s velkou slávou poslali. Takže více pracovat a méně diskutovat na sítích :lol: :lol: :lol:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2020 14:50
od P_V
Nebo ho dát na zadní plošinu, podobně jako NP autobusy které tam mají bednu s motorem. :)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2020 14:14
od kruťák
Karosák píše:
18.4.2020 14:09
Stejně jako se přemístil SM a pulsní měniče na střechu, přemístila by se i ždímačka Z:idea:
No jen aby se pak vešel do podjezdů, já bych ho radši dal na přípojný vozík, tam by bylo zároveň zaručeno dokonalé chlazení :D

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2020 14:09
od Karosák
P_V píše: To by nešlo, nebyl by kam dát zrychlovač :)
Stejně jako se přemístil SM a pulsní měniče na střechu, přemístila by se i ždímačka Z:idea:
Afterman píše: Brno...
Ostrava...
A nyní si prosfištíme nejaká slofička:
der Hobbybastler - kutil, der Hobbybastler - kutil...
:D

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 18.4.2020 12:36
od Petrpes
Přesně tak, všechna RP měla mít lak ala wlk a byly by to ve své době krásné nové vozy... ♡