Stránka 19 z 324

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 02.4.2020 20:10
od MKzB
Wana s čelem Pelikán může být i jako nová tramvaj, příkladem jsou 3 kusy v Olomouci a jedna 2wana v Ostravě.
Wana s kardausovým čelem má taky nějaké výztuhy proti T3, ale zatím asi nikdo nežádal o schválení jako nového vozu (pokud to jde), když starých T3 je všude dost.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 02.4.2020 20:01
od P_V
Hluk je objektivně změřitelná veličina a projeví se hned, zatímco nesplnění pevnostních parametrů čela se projeví cca jednou za X let, když při těžké nehodě bude řidič vážně zraněn, místo aby se jen leknul. Tomu tedy odpovídá i tlak na dodržení norem. Kdyby byli rozmačkaní tramvajáci ve wanách na denním pořádku, hned se legislativa změní a výroba nových tramvají na staré papíry už nepůjde.
Nebo v čem že vlastně wana nesplňuje aktuální normy...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 02.4.2020 18:50
od demon
Afterman píše:
02.4.2020 15:06
Na současné znění norem kašle ale především DP....Bohužel je legální...
Takže buď na normy kašle a pak je to nelegální, nebo je to legální a pak není nutno na normy kašlat.
Diskuze s Vámi zjevně nemá smysl, jelikož stále proti faktům reagujete vašimi dojmy...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 02.4.2020 15:37
od Petrpes
Zkrátka klasické paragrafy 1, 2...
Nejde to, nikdy se to nedělalo. Všechno ostatní jsou kecy, včetně pohádky sedmilháře p. Demona o penězích :devilsmokin

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 02.4.2020 15:06
od Afterman
demon píše:
02.4.2020 11:48
...kde se na normy, zákony a další předpisy kašle...
Každopádně jde opravdu všechno, skutečně nevymýšlíme nic nového, jde jen o to vejít se do zadání při splnění všech podmínek.
Na současné znění norem kašle ale především DP, jinak by retrowana ve stávající podobě nemohla nikdy vzniknout. Bohužel je legální přepsat evidenční číslo v pasportu, když se jedná o novostavbu, tedy novou tramvaj.

Kdykoliv někdo povídá o našich normách, předpisech, vzpomenu si na krásný článek z dp kontaktu od zdejšího diskutéra.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 02.4.2020 11:48
od demon
Afterman píše:
02.4.2020 9:27
Karpální tunel nesmysl
Možná to jde v tvém světě, kde se na normy, zákony a další předpisy kašle... [-o<
Každopádně jde opravdu všechno, skutečně nevymýšlíme nic nového, jde jen o to vejít se do zadání při splnění všech podmínek.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 02.4.2020 9:27
od Afterman
No tak by se Apex posunul... Karpální tunel nesmysl, nevymýšlíme nic nového.

Jinde to jde #-o
https://imhd.sk/ba/gallery-media/galler ... g=&ghv=344

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 01.4.2020 22:28
od demon
Bobik píše:
01.4.2020 21:54
Petice už je: https://www.petice.com/runi_adi_na_voze ... 0NukLQmwkI
Takhle, osobně mi na R.P nejvíc vadí to, že mám celou šichtu skrčený nohy a není kam si je natáhnout (bolí pak kolena). Jestli bude ruční řadič moc vepředu a problém nezmizí, je mi to stejně k ničemu.
Petice sice je, ale trochu s křížkem po funusu, zdá se mi...
Na cvičkách je problém s tim, že řadič je příliš vzadu, takže je zvýšený riziko syndromu karpálního tunelu, proto by bylo při jeho instalaci třeba předělat panel řidiče včetně umístění Apexu.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 01.4.2020 22:14
od Bobik
ZXS91 píše:
01.4.2020 22:06
Neměl by někdo fotku či alespoň číslo(čísla) vozů?
Sakra, teda, fotit mě to nikdy nenapadlo, ale minimálně jedno R.P máme na nočních. Kruci, kdybych si vzpomněl na číslo... Jestli někdy večer půjdeš depem ještě před výjezdem noček, zkus je prolýzt. Já se taky podívám (jestli si vzpomenu :D ).

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 01.4.2020 22:06
od ZXS91
Prosba:
jedno či více eRPéček má v kabině namontovanou jakousi "opěrku" na levou nohu. Profil vedoucí cca od páky pískovače k čelu, na konci blíže k čelu zvýšený, celý celek přivařený k podlaze. Neměl by někdo fotku či alespoň číslo(čísla) vozů?
Díky :)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 01.4.2020 21:54
od Bobik
Petice už je: https://www.petice.com/runi_adi_na_voze ... 0NukLQmwkI
Takhle, osobně mi na R.P nejvíc vadí to, že mám celou šichtu skrčený nohy a není kam si je natáhnout (bolí pak kolena). Jestli bude ruční řadič moc vepředu a problém nezmizí, je mi to stejně k ničemu.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 01.4.2020 20:26
od Petrpes
Už je tu 2 dny klid a už i pejsci v ulicích si šuškají, že pan Demon dostal zákaz od zaměstnavatele téma wany na vlastní pěst na sociálních sítích řešit ♡
A taky se chystá petice za ruční řadič do zmíněných wan □

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 30.3.2020 14:02
od kruťák
Máš pravdu, viděl jsem to moc optimisticky a naivně.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 29.3.2020 14:05
od Bobik
kruťák píše:
29.3.2020 13:51
Nebylo by od věci, aby si DP s těma politikama sedl a řekl jim: řidiči potřebujou při dešti vidět z vozu ven, takže vám na vaší vizi 💩.
Problém je, že ti, kteří o tom něco vědí, jsou moc nízko, nebo nemají k něčemu takovému dostatečné pravomoci, takže to udělat nemůžou a ti, kteří k tomu pravomoci mají, nebo jsou dostatečně vysoko, jsou zase na těch politicích závislí, takže to neudělají.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 29.3.2020 13:51
od kruťák
Karosák píše:
28.3.2020 18:47
Zřejmě neodmyslitelná vize spojování wan
A to je vize DP nebo spíš vize politiků? Nebylo by od věci, aby si DP s těma politikama sedl a řekl jim: řidiči potřebujou při dešti vidět z vozu ven, takže vám na vaší vizi 💩. Navíc je ta vize mylná, protože dostatek (nadbytek) vysokých RP tu bude pořád i po této etapě zwanizování a pokud chce Praha mít 100% spojů nízkopodlahy, tak logicky ty prasečáky musí dávat za wany.