Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Napsal: 08.11.2022 18:19
Tak to technicky i nové PLF .
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=868
V Bratislavě se již léta kupuje všechno (tramvaje, autobusy i trolejbusy) výhradně s klímou. V současné době by nákup neklimatizovaných vozidel byl naprostým nesmyslem.fricoolinek2 píše: ↑08.11.2022 14:45Do KT8N se nedává, přestože je evidentní (i vzhledem k těch nákopům ojetin všade možně), že se s nimi bude počítat ještě dlllloooouho.
Teoreticky - taková 9082 by mohla v Praze sloužit klidně i dalších 20 let?
Do KT8N se nedává, přestože je evidentní (i vzhledem k těch nákopům ojetin všade možně), že se s nimi bude počítat ještě dlllloooouho.Totéž se leta dělá i v Praze, tedy nejsme v rozporu.
V Bratislavě se již léta kupuje všechno (tramvaje, autobusy i trolejbusy) výhradně s klímou. A do perspektivních vozů se montuje dodatečně. V současné době by nákup neklimatizovaných vozidel byl naprostým nesmyslem. Už se o tom vůbec nediskutuje,..trainzjohny píše: ↑21.8.2022 22:06Ale já se nebavím o chybě v podobě 15T bez klimy, ale tou s klimou, jak jsem sám opakovaně psal, klima je velký rozdíl pro cestující a velká ostuda, že byla odebrána bez ní a nedodělala se tam (14T už jsem zlomil hůl). Takže můžšeš mě přesvědčovat o 15T bez klimy, když já mluvím o té s klimou, protože to jsou aktuálně jediné moderní tramvaje v Praze, i přes své neduhy a konstrukční omezení, tohle jsou tramvaje které cestující považují za moderní, ne šedesát let starou wanu (tak jí vidí).demon píše: ↑21.8.2022 21:16Já ti to klidně zopakuju...
"...raději nechají ujet 14T nebo 15T bez klimy a počkají si na wanu."
Ten zbytek nesmyslů už jsem ti rozebral já nebo Bobik, takže se nemá smysl opakovat.
Většina vozů typu 14T nebo 15T u cestujících propadá a vzývají je jen šotouši, protože přes všechny jejich nevýhody, je pro ně nejpodstatnější datum výroby a ten jediný správný výrobce...
Každý typ má něco a každý člověk má nějaké preference, ale jen démon si myslí, že většina lidí preferuje wanu před 15T s klimou jako moderní tramvaj.
V čem je to ostuda? Už x-krát bylo napsáno, že wany jsou low-costové řešení pro noční linky. Sice v konečné součtu asi ta úspora nebude velká jako původně myslelo.fricoolinek2 píše: ↑21.10.2022 2:19http://mhd86.cz/2022/10/20/dpp-v-dilnac ... doucnosti/
OMH je nějaký jízlivý.
Je to trapné. Ne od něj, ale od DPP. Ostuda.
Už se 7 let měly radši montovat v ÚDDP Evičky. No tak by to bylp dražší. A co jako. Všechno je drahý,
V prvním bodě souhlas, jednoduše to bez palubáku přepsat nejde, ale nějaké řešení se najít mělo, klidně i panely překrýt.fricoolinek2 píše: ↑21.10.2022 2:19Je to trapné. Ne od něj, ale od DPP. Ostuda.
Už se 7 let měly radši montovat v ÚDDP Evičky. No tak by to bylp dražší. A co jako. Všechno je drahý,
Když ona je to tak nějak jeho práce.trainzjohny píše: ↑23.8.2022 12:23Nojo, ono se ještě ani neví kdo to bude dělat, ale pan Démon už zná cenu
Jen bych se opakoval, takže už se k tomu znovu nepotřebuju vracet.trainzjohny píše: ↑23.8.2022 12:23Mmch, s tou klimou, že by šla tedy souhlasíš, alespoň malý pokrok.
A tohle prosím píše leštič klik jednomu z největších kritiků...trainzjohny píše: ↑23.8.2022 12:23Ale abych předešel další zbytečné "diskuzi", jsi ochotný mít na nějakou věc týkající se tramvají jiný názor, než je oficiální cesta DPP ? Přijde mi že ne, že co se řekne Démon obhajuje, byť by to byla sebevětší blbost.
Nojo, ono se ještě ani neví kdo to bude dělat, ale pan Démon už zná cenu
Zajíci se sice sčítají až po honu, ale rozpočet byl 8,5 mega a už teď víme, že k 10 mega se zdaleka nedostaneme, takže tenhle tvůj "argument" je opravdu lichý. Od toho navíc odečti cca 2,5 mega za neprovedení další PO...