Jako nezlob se na mě. Ale koukni se na liberec. Mají tam snad stejné skříně jako Praha a v soupravách jezdí. Proč praha nauvažovala nad tímto, že se to bude spřahovat do souprav???? Trošku mi to přijde zcestné myšlení toho, kdo rozhoduje o rekonstrukci a vybavení tramvaje. Zachvilku na tom bude Praha jako brno. To má také tisíce možnejch tramvají. Tak mi tady budeme mít na každou linku jinou tramvaj. A ještě ke všemu ve verzi socka největší!!!!DavidD píše:No pokud by jsi chtěl dát vlečňák za wanu,tak by jsi do wany musel dát TV Europuls.
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
V případě, že by se část výzbroje dala na střechu, šlo by snížit podlahu cca o schod, a nechat jen jeden schod v obou dveřích (jeden vyleze i důchodce, a kočárky můžou dopředu do wany). A k těm krasinům-nevím jestli by ho wany utáhla, naložená wana+naložený krasin, třeba v chodkový, to by asi nešlo.Káem píše:Ježíšikriste... To je vrchol šotoušství. Jak dlouho budeme ještě vyhazovat peníze za bastlení na koleně 60 let starých vysokopodlažních vozidel? To už muj nápad vytáhnout krasiny ze Střešovic je lepší, protože se k waně hoděj a jsou taky NÍZKOPODLAŽNÍÍÍÍ
A rekonstukce se budou dělat dokud nebude spousta miliard na nové pořádné tramvaje (tedy dlouhóóó).
U 5550 a 5551 to jde, šlo by to snad u vozu do provozu.Tom 11 píše:..A hlavně nevím,jak by byla karoserie použitelná po zkrácení,spíš by se museli kupovat další nové kastle...
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem o tom přemýšlel,ale zase dělat další VP vozy by už bylo moc...trainzjohny píše:
Dnes mě napadlo jak vyřešit problém se spojováním wan. Což takhle dělat ve stejném počtu jako wany (možná nižším) R.Péčka která by byla o ty dva-tři metry zkrácená (absence středních dveří) a byli by v laku jako wana. Při soupravě wana-R.P krátké by délka soupravy byla standardní (dokonce kratší než 14T), lak by měli stejný-nerušilo by to estetický dojem a pokud by se pod tyto krátké vozy dávali stejné podvozky jako pod wany ani by to necukalo.
A hlavně nevím,jak by byla karoserie použitelná po zkrácení,spíš by se museli kupovat další nové kastle...třeba udělat nějaký typ:T3R.PVZ(Z-jako zkrácení) a řadu třeba od ev.č.8851
Dovnitř udělat sedadla 2+1,aby se zvýšila kapacita míst k sezení,kvůli zkrácení délky a třeba změnšit i kabinu,ale ponechat,aby se to dalo využít jako sólo na méně využitých linkách a hlavně by se to dalo fotit zepředu,protože nerad fotím vůz zezadu
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Ježíšikriste... To je vrchol šotoušství. Jak dlouho budeme ještě vyhazovat peníze za bastlení na koleně 60 let starých vysokopodlažních vozidel? To už muj nápad vytáhnout krasiny ze Střešovic je lepší, protože se k waně hoděj a jsou taky NÍZKOPODLAŽNÍÍÍÍtrainzjohny píše::Což takhle dělat ve stejném počtu jako wany (možná nižším) R.Péčka která by byla o ty dva-tři metry zkrácená (absence středních dveří) a byli by v laku jako wana. .
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
No, někteří lidé trochu naštvouMOp píše:Zabít je málo..
Ta WANA se k internacionálu opravu hodí, komunismus ke komunistické architektuře. Ten hotel skoro vypadát, jako kdyby to byla vozovna WANy, až tak moc se k němu hodí
Naposledy upravil(a) Smurfx dne 07.2.2007 12:31, celkem upraveno 1 x.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
jéje, to nepotěší (přežil ten pán tvé focení, nebo jsi ho ukopal ???), ale wana před internacionálem je vážně boží, škoda že jsem ji dnes v Podbabě stihl jen narychlo a nemám jí i s hvězdou na tom hotelu, to by teprv bylo žrádloMOp píše:Zabít je málo..
Dnes mě napadlo jak vyřešit problém se spojováním wan. Což takhle dělat ve stejném počtu jako wany (možná nižším) R.Péčka která by byla o ty dva-tři metry zkrácená (absence středních dveří) a byli by v laku jako wana. Při soupravě wana-R.P krátké by délka soupravy byla standardní (dokonce kratší než 14T), lak by měli stejný-nerušilo by to estetický dojem a pokud by se pod tyto krátké vozy dávali stejné podvozky jako pod wany ani by to necukalo.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
a já mám zítra volno, hurá do Podbaby, to budou pěkné fotečky. Snad nebude sněžit jako dnes7080 píše:Školení jsou plánovaná každý den a to od sedmi a od jedenácti a občas i od tří. Takže, když si k tomu připočítáte hodinu až hodinu a půl, tak dostanete čas výjezdu z vozovny. Jezdí se jen do Podbaby a zpátky, pokud je zájem, tak se jedou i dvě kolečka.
Tip pro šotouše, kurzy budou i v sobotu a neděli.
Školení jsou plánovaná každý den a to od sedmi a od jedenácti a občas i od tří. Takže, když si k tomu připočítáte hodinu až hodinu a půl, tak dostanete čas výjezdu z vozovny. Jezdí se jen do Podbaby a zpátky, pokud je zájem, tak se jedou i dvě kolečka.trainzjohny píše:Dnes prý dopoledne opět pendlovala v této trase, nevíte někdo, jestli se i na zítra plánuje cvičení ???
Tip pro šotouše, kurzy budou i v sobotu a neděli.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele: