Stránka 261 z 324

Napsal: 19.10.2006 22:54
od pawel
kalič: já už léta volám po T3RP v provedení známém z budapešťských T5C5 :))) většina lidí se mi vysměje, jenže co až bude většina kachen NP a při výlukách pak budou chybět NP kurzy na vícero linkách vzhledem k tomu,že je spolknou linky ukončené na kaliforňanu???

nedávno jsem přemýšlel nad chalupoidním metrem v motole a možnosti stavby TT motol-nem.motol (M) s koncovou úvratí (např linka 4 Vršovice-...Anděl-Motol-Nem.Motol-Krematorium-Řepy), pač na vypich je to asi neobhajitelné.. nebylo by to zas tak špatný místo 167, ne?

Napsal: 19.10.2006 22:53
od Tom 11
Kalič píše:když na to tak koukám tak třeba RPVčko lze když je to vlastně novostavba znova rekonstruovat a tim prodloužit životnost o dalších 5-10 let kdyby bylo nejhůř. Ještě otázečka nevíte někdo jak se DP staví k oboustraným vozidlům do budoucna, jestli třeba nejsou nějaké plány po reku všech 47 kachen, pač ty taky budou postupně končit životnost objednat pár obousměrných tramvají něco jako T06, třeba by ji v Praglu taky mohli vyzkoušet. Nechystá DP do další série rek, přidat klimatizaci do kabyni řidiče, když to de do NP kachen, mělo by to jít i do RP né?
Snad už se nebude muset RPV rekonstruovat.Teda ne že by se mi nelíbily,ale už bude jiná doba.Jinak ta klimatizace by se tam mohla dát.Někde jsem četl,že by se tam měli dát i kamery.To mi přijde zbytečné,u np kachen to pomůže sledovat prostor v článku B.Možná by to pomohlo pouze do druhého vozu.Že první vůz by měl monitory a druhý vůz kamery.No je to složité,takže raději bez kamer.

Napsal: 19.10.2006 22:53
od demon
Kvůli tomuhle se nadělá takovejch caviků...

Napsal: 19.10.2006 22:44
od Kalič
když na to tak koukám tak třeba RPVčko lze když je to vlastně novostavba znova rekonstruovat a tim prodloužit životnost o dalších 5-10 let kdyby bylo nejhůř. Ještě otázečka nevíte někdo jak se DP staví k oboustraným vozidlům do budoucna, jestli třeba nejsou nějaké plány po reku všech 47 kachen, pač ty taky budou postupně končit životnost objednat pár obousměrných tramvají něco jako T06, třeba by ji v Praglu taky mohli vyzkoušet. Nechystá DP do další série rek, přidat klimatizaci do kabyni řidiče, když to de do NP kachen, mělo by to jít i do RP né?

Napsal: 19.10.2006 22:32
od demon
pawel píše:proč zrovna 2017? vždyť 8211 je z r.2000, pokud se nemýlím.. buhví jak to všechno bude
U RP je plánovaná životnost 16 let od roku 2001 (8211 je opravdu z roku 2000), poslední dodaná SU je z roku 1990, plánovaná maximální životnost 25 let. Takhle sem to myslel.
Ale fakt buhví co bude.... :wink:

Napsal: 19.10.2006 22:29
od Tom 11
demon píše:Tak erpéčka budou dožívat o nějaký ten pátek později než esúčka...
SU do roku 2015
RP od roku 2017
No trochu sranda,že 40 let staré tramvaje (T3SU(CS)budou končit stejně jako T3R.P. teda jenom tak o 2 roky.

Ale oni se stejně udrží asi déle.Třeba když teď je 8508 tak by měla vydržet do 2021.

Napsal: 19.10.2006 22:18
od pawel
proč zrovna 2017? vždyť 8211 je z r.2000, pokud se nemýlím.. buhví jak to všechno bude

Napsal: 19.10.2006 22:14
od demon
pawel píše:... a sranda taky bude, až budou paralelně dožívat jak T3RP tak T3SUCS.
Tak erpéčka budou dožívat o nějaký ten pátek později než esúčka...
SU do roku 2015
RP od roku 2017

Napsal: 19.10.2006 22:12
od Tom 11
pawel píše:hlavně už bych rád viděl všechny kachny jako KT8N... přecijen tady se užitná hodnota zvýší fakt podstatně.
jinak T3RP jsou sice fajn a jezdím s nima rád, jenže když občas nasednu do nějaké pankrácké (82xx a nízká čísla řady 83xx) a zrovna nemám štěstí, nestačím se divit. přecijen je znát, že už jsou to nějakých 40 let a více staré kousky... a sranda taky bude, až budou paralelně dožívat jak T3RP tak T3SUCS.
Na všechny KT8N se moc těším. T3R.P. jsou dobré ale 82xx a 83xx(kromě 8300)jsou už taky znát,že jezdí pár let.Hlavně třeba sedadla.Ty jsou hrozný.Nemluvě o některých sedadlech v T6A5 tam už je těch 10 let znát.A sednout si na sedadlo je opravdu humus.Celé ošoupané a špinavé polstrování.Jinak nejhezčí tramvaje jsou podle mě np kachny.

Napsal: 19.10.2006 22:02
od pawel
hlavně už bych rád viděl všechny kachny jako KT8N... přecijen tady se užitná hodnota zvýší fakt podstatně.
jinak T3RP jsou sice fajn a jezdím s nima rád, jenže když občas nasednu do nějaké pankrácké (82xx a nízká čísla řady 83xx) a zrovna nemám štěstí, nestačím se divit. přecijen je znát, že už jsou to nějakých 40 let a více staré kousky... a sranda taky bude, až budou paralelně dožívat jak T3RP tak T3SUCS.

Napsal: 19.10.2006 21:23
od MOp
demon píše:No vzhledem k tomu, že se rekonstrukce vozů T3 budou provádět minimálně do roku 2009 a postupně se budou likvidovat i vozy T3M, tak je asi ještě nějaká čtvrtá varianta a to třeba rozšíření číselné řady + více T3R.PLF nebo T3R.PV.
to spadá do té mé 3 varianty. neměl jsem čas se rozepisovat. bylo tím samozřejmě myšleno reko do 8499 + nová číselná řada

Napsal: 19.10.2006 21:15
od demon
I.am.good píše:...takže když jich v současnosti děláme přes padesát ročně, tak zmírníme tempo a ono tu stovku doděláme akorát skutečně do toho roku 2009 :)
Příští rok bude 40 ks, to je tak do čísla 8555 - 60. V roce 2008 už budem dělat nízký kachny, takže se zvolní tak na 25 kusů a do půlky roku 2009 zvládnem těch zbývajících 15 a bude konec. No ono by to skutečně mohlo vycházet...

Napsal: 19.10.2006 20:24
od trainzjohny
Tom 11 píše:Moc pěkná fotečka.Díky
Ujela mi kvůli tomu 16 a musel jsem čekat na 9, ale za to vystoupení to stálo :D

Napsal: 19.10.2006 20:23
od slimman
Karotka píše:Proč ne? Když se generálkovaly i 61xx a 62xx, které v 80. letech prodělaly... jak se tomu tenkrát nadávalo?

A životnost R.PV plánujou 20-25 let? Klasiky měly taky po 20 letech skončit, a po 40 letech je tu pořád máme! Nechme se překvapit, dožijeme-li se jejich konce :twisted:
Jo ale vycházelo by mi to tak na roky 2011-12. To by je už mohly nahradit nové tram. Nevím jak moc hodlá DP vyřazovat.
Klasiky se taky do 89. roku měnily po skončení životnosti, viz. začátek masového vyřazování v 85. Jenže tehdá je nahrazovaly hlavně zase T3SUCS. :)

Napsal: 19.10.2006 20:21
od Tom 11
Moc pěkná fotečka.Díky