Stránka 281 z 324
Napsal: 06.9.2006 12:39
od K-M
R31: Dobře, 9. prohrál jsem.
Teď ještě mp3 s nahrávkou jízdy T3 a T3RP.
Napsal: 06.9.2006 12:39
od Demon3
K-M píše:Ten zvuk se ozývá PO CELOU DOBU našlápnutí jízdy.
Ano ozývá, s klesající intenzitou a ta doba je tak desetinová oproti TRVALÉMU hukotu motorgenerátoru !!!!!
Když už budeš u očního, zaskoč ještě na ušní...
Napsal: 06.9.2006 12:37
od K-M
vláčky87 píše:Pro K-M:
Nevím jaké máš vzdělání a praxi, ale považuji za nesolidní kritizovat . O ostatním z tvého příspěvku nehodlám polemizovat, je to vše subjektivní názor pozorovatele asi z řad cestujících. Ale stál jsem "za prknem", 7 let řídil tramvaje a řadu let je prodával, a tak mi nedalo zareagovat na tvé znehodnocení technické práce.
Vzdělání nemám pochopitelně žádné (to tu ví každý, někdo si tu i myslí, že mé vzdělání dosahuje dokonce záporných hodnot
), mou kvalifikací je CESTUJÍCÍ, pro kterého se ty tramvaje dělají a který si je ostatně i platí. To myslím stačí. Na objektivní problémy se v této zemi vymlouvalo 40 let: "jinak to udělat nejde". Teď je ale důležitý to co ty pejorativně nazýváš "subjektivní názor pozorovatele".
Obávám se, že již existují tramvaje vyřešené lépe než 14T.
Napsal: 06.9.2006 12:35
od radek31
K-M píše:R31: Obě konečné samozřejmě nebudeme počítat, že.
hele KM neštvi a zajdi si k očnímu
jednoznačně 9 zastávek + 2 konečné
ad hluk - pár minutám pískání v R.P dám kdykoliv přednost před desítkama minut souvislého hukotu MG - a nejsem sám, jak jsem se o tom bavil s pár kamarádama (vše nešotouši)
Napsal: 06.9.2006 12:32
od K-M
Demon3 píše: jenže ten zvuk se u R.P ozývá podstatně kratší dobu než hluk MG u vozů T3.
.
Ten zvuk se ozývá PO CELOU DOBU našlápnutí jízdy.
Napsal: 06.9.2006 12:30
od K-M
Inu přátelé, vysvětlení je prosté - převažují zde tramvajáci nebo šotouši. Pohlédněte někdy na kaštany, jak často čtou ty tabulky. Poptejte se kaštanů, jestli znají trasu více než těch dvou linek co jim jezdí kolem domu. A pak si sedněte na první sedadlo vpravo za středními dveřmi. Ne teď, ale v listopadu. A zjistíte jak vypadá nezrušitelné náporové větrání.
A hluk? Stačí vám, jak vám to vysvětlil Karotka?
R31: Obě konečné samozřejmě nebudeme počítat, že.
Napsal: 06.9.2006 12:26
od vláčky87
Pro K-M:
Nevím jaké máš vzdělání a praxi, ale považuji za nesolidní kritizovat projektanty nové 14T / i když ani mne moc neuchvacuje/. Zapomínáš na některé fyzikální zákony, pojmy jako tření nebo neprostupnost hmoty asi považuješ za zpozdilé. prostě ti konstruktéři se museli prostřednictvím obsaditelnosti vypořádat s přenosem sil mezi kolem a kolejnicí a to za všech adhezních podmínek plného i prázdného vozu. Koncepce pojezdu je dána 100% nízkopodlažností a zatim se nikomu nepodařilo schovat pod podlahu o výšce 350mm kola 700mm s pevnou nápravou. A to ještě na ta kola musejí být v interiéru schována pod "budníky". Kola zmenšovat taky nejde do nekonečna, kvůli průjezdu výhybkami a křížením. O ostatním z tvého příspěvku nehodlám polemizovat, je to vše subjektivní názor pozorovatele asi z řad cestujících. Ale stál jsem "za prknem", 7 let řídil tramvaje a řadu let je prodával, a tak mi nedalo zareagovat na tvé znehodnocení technické práce.
Napsal: 06.9.2006 12:25
od Demon3
Karotka píše:Vysoký zvuk bude vždy méně příjemný než hlasitější hluboký zvuk.
Tak jo, na tom by jsme se mohli shodnout, jenže ten zvuk se u R.P ozývá podstatně kratší dobu než hluk MG u vozů T3.
S dveřma nevim, já to vypozoroval tak jak jsem popsal, ale pokud si na vozovnách upilujou vačky víc než je zdrávo, pak se to určitě může stávat i u R.P.
Napsal: 06.9.2006 12:18
od Návštěvník
Radek píše:Jinak je docela fascinující rozdíl hlučnosti mezi různými T3SUCS - někde člověk opravdu neslyší vlastního slova, jinde si motorgenerátoru skoro nevšimne.
Divil by ses (no ty možná až tolik ne, ale ostatní asi jo
), jaký kravál dokáže dělat obyčejný kus igelitu, který motorgenerátor někde nasaje. Jinak samozřejmě hlučnost "erpéček" a "MG klasik" srovnat nejde, to opravdu nebe a dudy.
Napsal: 06.9.2006 12:17
od Karotka
Ad hluk - možná podle měření je T3R.P tišší (= menší únik akustické energie), ale lidský sluch není stroj. Vysoký zvuk bude vždy méně příjemný než hlasitější hluboký zvuk.
Ad dveře - rozevření/dovření se dost liší vůz od vozu, ale spíš se mi zdá, že se R.P otevírají méně.
Napsal: 06.9.2006 12:12
od Demon3
Anonymous píše:Ono by také bylo řešením uvádět místo 9 následujících zastávek hlavní body na trase linky, tedy to, co kdysi zobrazovaly papírové cedule...
Informace o zastávkách, ať už důležitých na trase nebo několika následujících je stejně převážně pro turisty nebo přespolní, takže to co navrhuješ by mohlo být, ale pouze jako doplňková informace k seznamu těch několika následujících zastávek, protože to až tolik lidí nezajímá. Většinu zajímá hlavně zastávka na které má vystupovat a tu vidí v dostatečném předstihu na "teploměru".
Napsal: 06.9.2006 12:04
od Demon3
radek31 píše:...všechno...
Už sem se chtěl rozepisovat, ale koukam že to mám bez práce... Díky
Jen bych ještě doplnil dveře. Neřekl bych, že ta fuka nad nimi je nějak výrazně větší než u T3, pravda je že by nemusela být vůbec. Na druhou stranu se zase dveře u R.P víc otevírají (je větší průchod) a těsněji zavírají (není mezi nimi mezera). Ale srovnávat otevřené dveře a dveře se škvírou, to je sakra rozdíl!
Napsal: 06.9.2006 11:53
od Návštěvník
Ono by také bylo řešením uvádět místo 9 následujících zastávek hlavní body na trase linky, tedy to, co kdysi zobrazovaly papírové cedule, z obou stran, než se z druhé začaly polepovat seznamem všech zastávek (pouze však v základním stavu), což se poprvé uskutečnilo na lince 1, kde byly dokonce barevně odlišené trasy linek metra, na něž se dalo přestupovat..
Napsal: 06.9.2006 11:44
od radek31
Moclipak se toho dává v tramvaji pod sedačky?
překvapivě hodně
Tišší? Nenech se vysmát. Pročpak asi s novými tramvajemi je najednou omezení v centru v noci na 40km/h?
blbost, hluk od výzbroje je naprosto nicotný
práskání LS ti nevadí?
v T3R.P se na rozdíl od zrychlovače/T3M dá i telefonovat, protože neřve MG
Teploměr informuje o 7 nejbližších zastávkách
sakra nezdá se ti trapné kritizovat, když neznáš fakta? je to 9 zastávek
navíc je v každé tramvaji přehledná mapka s celou Prahou a všema linkama (denní i noční)
nemluvě o tom, že při každé výluce, odklonu je to k nezaplacení
Klidnější jízda? Tak to se asi řidiči neumějí rozjíždět - všimni si prudkého trhnutí při rozjezdu každé modernizované T3.
nejen u T3R.P, ale i u nového KT - ano, je to POUZE!!!! tím, že se řidiči (někteří) neumí, nebo nechtějí umět rozjíždět
když se projedeš se slušným řidičem T3R.P a pak zrychlovačem, zjistíš, že to je o 100% lepší na T3R.P
Napsal: 06.9.2006 11:34
od K-M
Aby mi bylo rozuměno, nechť si blikající teploměr klidně je, ale místo na teploměr papírový by se taky mohlo najít - jako u T6.