T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Demon: Moclipak se toho dává v tramvaji pod sedačky? To není hochu vlak. Ty sis někdy spalil pozadí o sedadlo? Ale dost spálenejch o boční topnice už je. Viditelnost za DNE, kdy diody nesvítí ale světelkují jsi v potaz nevzal? POD - jak tu správně někdo napsal, mezi stropem a dveřma je díra, kterou táhne jak hrom - jakto že to mají až tyto vozy a ne T1,T2,T3? Cestujícícho zajímá čistá tramvaj, a ne jak toho DP dosáhne, proto boční ukotvení sedadel je výhoda po DP ale ne pro cestujího. Podobně rekuperace cestujícího nezajímá, jízdné se mu tím nesníží. Tišší? Nenech se vysmát. Pročpak asi s novými tramvajemi je najednou omezení v centru v noci na 40km/h? Teploměr informuje o 7 nejbližších zastávkách, i papírová tabulka informovala o podstatných stanicích na celé trase. Klidnější jízda? Tak to se asi řidiči neumějí rozjíždět - všimni si prudkého trhnutí při rozjezdu každé modernizované T3.
A mám rozebírat 14T, která mě sice zvenčí dostala v dobrém slova smyslu, ovšem když jsem zjistil, že kvůli omezení zatížení na neotočný podvozek je interiér řešen pomocí polodvojsedadel a tlustých parapetů pod okny, aby se snížil počet stojících cetujících, omývali mě. Neschopnost projektantů odskáčou cestující.
Jo a sorry, že jsem původní psaní odeslal bez podpisu, ale ono to poznat asi bylo, čí to je
A mám rozebírat 14T, která mě sice zvenčí dostala v dobrém slova smyslu, ovšem když jsem zjistil, že kvůli omezení zatížení na neotočný podvozek je interiér řešen pomocí polodvojsedadel a tlustých parapetů pod okny, aby se snížil počet stojících cetujících, omývali mě. Neschopnost projektantů odskáčou cestující.
Jo a sorry, že jsem původní psaní odeslal bez podpisu, ale ono to poznat asi bylo, čí to je
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
To v každém případě, navíc k tomu pomáhá i podlaha. V klasické gumě bordel zůstává. A nejvíc ho vždycky je kolem uchycení sedaček.demon píše:Navíc při ukotvení sedaček do boku se podlaha líp uklízí, takže mi R.P připadají i čistší...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
To je věc názoru, já bych tedy uvítal raději vytápění v zádových partiích, než v sedacích... Ale vzhledem k tomu, že bydlím v centru, tak většinou nastupuji už do narvané tramvaje a sedám si vyjímečně. Asi ještě vypadam zachovale...MOp píše:...ja tedy v zime naopak to rozpalene pozadi vyhledavam...
A s tím zvětšeným prostorem nesouhlasíš? Navíc při ukotvení sedaček do boku se podlaha líp uklízí, takže mi R.P připadají i čistší...
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
No myslím si, že si člověk nevybere, buď upálený zadek nebo nohaMOp píše:osobně souhlasím jen s poslední castí vety - vypadají kulturneji.. ja tedy v zime naopak to rozpalene pozadi vyhledavam, jelikoz alespon pro mne je to prijemnejsi, nez jedna noha spalena od topeni v bocnici a druha promrzla na kost, jelikoz proste to chybejici topeni ke stredu vozu mi zasadne chybi a nedela mi to dobre..
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
osobně souhlasím jen s poslední castí vety - vypadají kulturneji.. ja tedy v zime naopak to rozpalene pozadi vyhledavam, jelikoz alespon pro mne je to prijemnejsi, nez jedna noha spalena od topeni v bocnici a druha promrzla na kost, jelikoz proste to chybejici topeni ke stredu vozu mi zasadne chybi a nedela mi to dobre..demon píše:Rozhodně je pro cestující lepší, že:
- polstrované sedačky do boku přinášejí víc místa pod sedadly na nohy či tašku, jsou asi o 1000% pohodlnější, nespálí si o ně pozadí a vypadají podstatně kulturněji
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
A nezdá se ti to jako krok zpátky ?Karel píše:...slyšel jsem,že se měli dělat nějaká plastová také do 14T uvažovalo se někdy o tom nebo je to drb?
to všichni...Karel píše:Jééé,já píšu taky jinam!
Taky nechápu proč se tam nedaj aspoň nějaký "kartáče", ale pořád je přeci rozdíl proti otevřeným dveřim...9001 píše:...POD tě moc nevytrhne ,když jsou mezery způsobené malými dveřmi u Alstomů.
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
Souhlasím se vším, až na tohle, ono by to bylo lepší a výhodnější, kdyby se to alespoň jednou za dva dny umylo. Jelikož tohle je ráj roztočí a jinejch breberek...demon píše:Rozhodně je pro cestující lepší, že:
- polstrované sedačky do boku přinášejí víc místa pod sedadly na nohy či tašku, jsou asi o 1000% pohodlnější, nespálí si o ně pozadí a vypadají podstatně kulturněji,
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
Teď koukam, že sem se rozohnil v nesprávnym tématu... Tak prosím přesunout, včetně příspěvku na který jsem reagoval.demon píše:Rozhodně je pro cestující lepší, že...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
Rozhodně je pro cestující lepší, že:Anonymous píše:Které z těch úprav jsou pro pohodlí cestujících a které pro pohodlí DP?
- polstrované sedačky do boku přinášejí víc místa pod sedadly na nohy či tašku, jsou asi o 1000% pohodlnější, nespálí si o ně pozadí a vypadají podstatně kulturněji,
- čitelnost čísla linky určitě není horší než byla, za šera a tmy je díky posvícení podstatně líp vidět (ověřeno u osob s různými vadami zraku) navíc buse na dálku informuje i o směru jízdy a díky buse vymizel i častý "žertík" s otočeným nebo zaměněným číslem linky,
- "teploměr" uvnitř vozu i další panel pod stropem informují o několika dalších zastávkách a o směru jízdy, tohle taky nikdy nebylo, tak prosím netvrď že jo,
- POD má jednoznačně velký vliv na tepelnou pohodu, do tramvaje tolik nefouká, neprší, nesněží a je tam tak tepleji,
- vozy jsou oproti T3 i T3M podstatně tišší (změřeno!), tyristory Progresu vydávají prostě vyšší tóny než ty u výzbroje TV, ale u těch se ještě přidal MG a nebylo slyšet slova,
- podlahová krytina Altro na rozdíl od dříve používané gumy tolik neklouže,
- vozy jsou méně poruchové, jízda je klidnější, tím i bezpečnější, takže se zlepšila přesnost dopravy,
- když se chce na něco zeptat řidiče, tak nemusí řvát, stačí zaklepat i když tohle bych ani jako zlepšení neviděl, tak nevím proč to zmiňuješ ty...
Záměrně jsem nezmínil ani jedinou přednost, která by se dotýkala pouze DPP, všechny jsou plusem pro cestující a to jsem určitě ještě na další zapoměl!
Ano, všiml jsi si správně, stále zůstaly 3 schody...
Naposledy upravil(a) demon dne 05.9.2006 19:04, celkem upraveno 2 x.
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
Co třeba v tom, že je stále čím v Praze jezdit. (pominu-li třeba teplo v zimě nebo informační systém)Anonymous píše:Které z těch úprav jsou pro pohodlí cestujících a které pro pohodlí DP? Cestující nezajímají nějaké tyristory a motory a sedačky chycené do bočnice a páka místo pedálu, cestující zajímá, že si nepřečte celou trasu linky, že svítíli sluníčko, rozpozná číslo linky až když si na tramvaj může sáhnout, že nepozná, není-li plyš mokrý a špinavý, že než vystoupí musí obsloužit tramvaj tlačítkem, že stále zůstaly 3 schody, že to nově protivně falešně píská (to zrychlovače ale dokonce ani výzbroj na vozech 80xx nedělaly), že když se chce na něco zeptat řidiče, tak musí řvát... V čem je prosím rekoT3 lepší?
He?
Vůbec mi přijde, že Anonymous se snaží hlavně hledat rádoby chyby. Tlačítko dvěří mi nepřijde jako kontraproduktivní (v zimě do tram nefouká a je tam tak tepleji), sedačky do boku přijášejí i víc místa pod sedadly na nohy či na tašku. Čitelnost čísla linky určitě není horší než byla - přečíst číslo na T3 večer či za šera je velký oříšek (zvlašť z boku či zezadu). A i vyzbroj má své výhody: co třeba větší bezpečnost při brždění z kopce nebo ekonomické úspory z rekuperace?
Určitě není T3R ideální ve všech směrech, ale to není nikdy nic. Mě osobně nevadí. A to i přes to, že není nízkopodažní (to mi chybí - ale to není ani každý autobus nebo vlak). Ale jezdí, bezpečně a spolehlivě.
Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají
Které z těch úprav jsou pro pohodlí cestujících a které pro pohodlí DP? Cestující nezajímají nějaké tyristory a motory a sedačky chycené do bočnice a páka místo pedálu, cestující zajímá, že si nepřečte celou trasu linky, že svítíli sluníčko, rozpozná číslo linky až když si na tramvaj může sáhnout, že nepozná, není-li plyš mokrý a špinavý, že než vystoupí musí obsloužit tramvaj tlačítkem, že stále zůstaly 3 schody, že to nově protivně falešně píská (to zrychlovače ale dokonce ani výzbroj na vozech 80xx nedělaly), že když se chce na něco zeptat řidiče, tak musí řvát... V čem je prosím rekoT3 lepší?demon píše:Uznávam že vůz T3 není zrovna model třetího tisíciletí, ale po prováděných úpravách svými technickými parametry hravě strčí do kapsy modely o desítky let mladší.
He?