Stránka 283 z 324

Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají

Napsal: 05.9.2006 12:08
od itelv
Anonymous píše:Které z těch úprav jsou pro pohodlí cestujících a které pro pohodlí DP? Cestující nezajímají nějaké tyristory a motory a sedačky chycené do bočnice a páka místo pedálu, cestující zajímá, že si nepřečte celou trasu linky, že svítíli sluníčko, rozpozná číslo linky až když si na tramvaj může sáhnout, že nepozná, není-li plyš mokrý a špinavý, že než vystoupí musí obsloužit tramvaj tlačítkem, že stále zůstaly 3 schody, že to nově protivně falešně píská (to zrychlovače ale dokonce ani výzbroj na vozech 80xx nedělaly), že když se chce na něco zeptat řidiče, tak musí řvát... V čem je prosím rekoT3 lepší?
He?
Co třeba v tom, že je stále čím v Praze jezdit. (pominu-li třeba teplo v zimě nebo informační systém)
Vůbec mi přijde, že Anonymous se snaží hlavně hledat rádoby chyby. Tlačítko dvěří mi nepřijde jako kontraproduktivní (v zimě do tram nefouká a je tam tak tepleji), sedačky do boku přijášejí i víc místa pod sedadly na nohy či na tašku. Čitelnost čísla linky určitě není horší než byla - přečíst číslo na T3 večer či za šera je velký oříšek (zvlašť z boku či zezadu). A i vyzbroj má své výhody: co třeba větší bezpečnost při brždění z kopce nebo ekonomické úspory z rekuperace?
Určitě není T3R ideální ve všech směrech, ale to není nikdy nic. Mě osobně nevadí. A to i přes to, že není nízkopodažní (to mi chybí - ale to není ani každý autobus nebo vlak). Ale jezdí, bezpečně a spolehlivě.

Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají

Napsal: 05.9.2006 11:55
od Návštěvník
demon píše:Uznávam že vůz T3 není zrovna model třetího tisíciletí, ale po prováděných úpravách svými technickými parametry hravě strčí do kapsy modely o desítky let mladší.
Které z těch úprav jsou pro pohodlí cestujících a které pro pohodlí DP? Cestující nezajímají nějaké tyristory a motory a sedačky chycené do bočnice a páka místo pedálu, cestující zajímá, že si nepřečte celou trasu linky, že svítíli sluníčko, rozpozná číslo linky až když si na tramvaj může sáhnout, že nepozná, není-li plyš mokrý a špinavý, že než vystoupí musí obsloužit tramvaj tlačítkem, že stále zůstaly 3 schody, že to nově protivně falešně píská (to zrychlovače ale dokonce ani výzbroj na vozech 80xx nedělaly), že když se chce na něco zeptat řidiče, tak musí řvát... V čem je prosím rekoT3 lepší?
He?

Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají

Napsal: 04.9.2006 21:00
od DavidD
demon píše:Tak zrovna RT6N1 a 2 bych neargumentoval, protože provozní je 0 a wana jakákoliv taky 0. Se zbytkem souhlasim, autobus rozhodně rychlejší není, třeba už jen proto, že úroveň preference je u něj daleko nižší. Kolo je sice rychlejší než tramvaj, osobně ho taky občas použiju, ovšem oblek na něj neni zrovna nejvhodnější úbor, navíc odpoledne na Vinohradský na kole je celkem o život... Z okolí Malešické pár lidí znam a NIKDO z nich tam proti tramvajím rozhodně není! Uznávam že vůz T3 není zrovna model třetího tisíciletí, ale po prováděných úpravách svými technickými parametry hravě strčí do kapsy modely o desítky let mladší.
Nezbývá nic jiného než souhlasit.

Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají

Napsal: 04.9.2006 20:43
od demon
Anonymous píše:...zapoměl si jěště ty 4 RT6N1 a ještě na wany...
Tak zrovna RT6N1 a 2 bych neargumentoval, protože provozní je 0 a wana jakákoliv taky 0. Se zbytkem souhlasim, autobus rozhodně rychlejší není, třeba už jen proto, že úroveň preference je u něj daleko nižší. Kolo je sice rychlejší než tramvaj, osobně ho taky občas použiju, ovšem oblek na něj neni zrovna nejvhodnější úbor, navíc odpoledne na Vinohradský na kole je celkem o život... Z okolí Malešické pár lidí znam a NIKDO z nich tam proti tramvajím rozhodně není! Uznávam že vůz T3 není zrovna model třetího tisíciletí, ale po prováděných úpravách svými technickými parametry hravě strčí do kapsy modely o desítky let mladší.

Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají

Napsal: 04.9.2006 20:33
od Quetzalcoatl
Anonymous píše:Nechci nic říkat ale těch tramvají z nízkou podlahou je tu trošku víc,zapoměl si jěště ty 4 RT6N1 co jsou na Pankráci a jěště na wany které možná přijdou do Prahy.Jenom můj názor ale autobusy co popisuješ jezdějí jenom na okraj centra.DPmPET 8-)
Jenže ty první nejezdí a ty druhé příjdou kdoví kdy. Takže až tak slavné to NP tramvajemi není. :(

Napsal: 04.9.2006 19:55
od Tonda Ježek
9001 píše:Ještě k těm opravám. Autobusy taky potřebují opravovat vozovku, takže vyluky jsou naprosto stejné jako u tramvají :wink:
Povím, Ti tajemství :wink: tramvaje nemohou jezdit v každé ulici, jelikož pro svou jízdu potřebují koleje a trolej. Autobus nic takového nepotřebuje, takže může rozkopaný úsek objet třeba ulicí vedle, proto je dopad pro cestujících při autobusových výlukách mnohem menší a nemusí se tolik měnit linkové vedení 8-)

"Názor k tramvajím" mě opravdu zaujal, s něčím souhlasím, s něčím ne.
Stav některých TT v Praze je opravdu strašný. Ale dokud se budou na "rekonstruované" tratě pořád cpát BKV a místo rekonstrukcí se bude jenom flikovat, tak to lepší nebude. Ale když tak koukám na hysterické reakce města, když vláda zatrhla peníze na metro, tak je celkem jasné jaké jsou priority Prahy. Zkrátka větší zakázka - větší provize do kapsy.
Srovnávat 91 s běžnou linkou mi přijde trochu nepřesné. Zvlášť když teď jsou na 91 vypravovány T2 a T3. :D Jízdní doba se nezkrátí změnou typu vozu ( i když nízkopodlažní vozy zkrátí částečně dobu stanicování), ale kvalitou tratě a hlavně preferencí, separací TT od automobilů a podobně. A právě ta preference v Praze stále chybí. Ale to už je otázka pražské dopravní koncepce, která je podle mě velice špatná. Dovolim si odkázat na články k této problematice zveřejněné na jiném DF - zde a zde.
Ke srovnání rychlosti busu a tramvají se již někdo vyjádřil dříve a s tím mi nezbývá nic jiného než souhlasit.

Napsal: 04.9.2006 19:19
od 9001
Ještě k těm opravám. Autobusy taky potřebují opravovat vozovku, takže vyluky jsou naprosto stejné jako u tramvají :wink:

Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají

Napsal: 04.9.2006 19:18
od Návštěvník
Názor k tramvajím píše:Dobrý den, jen bych se rád vyjádřil k tomu, co si myslím o pražských tramvajích. Spousta Pražanů už prostě staré T3 miluje a nedá bez nich ani "ránu", nicméně interiér z roku 1962 prostě cestujícího 21.století. Vůbec to, že se v Praze rozvinula tramvajová doprava namísto např. trolejbusové považuji za jednu z největších chyb. Nutnost neustálých výluk jen stále a stále mate cestující, řekněte mi den letos, kdy všechny tramvaje jely ve svých pravidelných trasách. Nepamatuji... Navíc jsou tramvaje v pražských ulicích pomalé a strašně drncají. Pokud srovnám Plzeň nebo Mnichov, je to úplně jinde, nicméně jízda po výhybkách vždy brzdí a tramvajová doprava je tak tou nejpomalejší a nejzastaralejší v Praze (i kolo je rychlejší). Srovnejte jízdní dobu historicjé linky 91 a dnešních TRAM, je to úplně stejné. Navíc je tu tendence stavět tratě nové, např. do Malešic. Zeptejte se tam někoho, nikdo je tam nechce ! Další ostudou je, že Praha jen několik jednotek nízkopodlažních tramvají (jeden Roomster a KT8N nebo jak se to přesně jmenuje). Jenom vyjadřuji svůj názor jako pravidelný pražský cestující. Mnohem raději jezdím autobusem, protože je rychlejší a pohodlnější (a je mnohem víc nízkopodlažních vozů), i když můžete namítnout, že je méně ekologický. To by však platilo, pokud by se žádná elektrická energie nevyráběla v tepelných elektrárnách, které pouštějí do vzduchu rovněž mnoho škodlivin.
Nechci nic říkat ale těch tramvají z nízkou podlahou je tu trošku víc,zapoměl si jěště ty 4 RT6N1 co jsou na Pankráci a jěště na wany které možná přijdou do Prahy.Jenom můj názor ale autobusy co popisuješ jezdějí jenom na okraj centra.DPmPET 8-)

Re: Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají

Napsal: 04.9.2006 19:09
od DavidD
Názor k tramvajím píše:Dobrý den, jen bych se rád vyjádřil k tomu, co si myslím o pražských tramvajích. ..
Tak to si dovolím silně nesouhlasit, autobusy rychlejší než tramvaj? Ani náhodou, ten pocit člověk nabyde jen proto, že mají busy od sebe dále vzdálenější zastávky ale v centru by byli zaručeně pomalejší. A jak je to se stavbou nových tratí? Myslím si že ze začátku se toho každý v okolí stavby bojí ale pak až pozná kladné vlastnosti vůči busům tak na ten strach velice rád zapomene. Znám to z vlastní zkušenosti se stavbou Barrandova, když tam ještě jezdili busy tak nikdo tramvaje nechtěl. Argumentovali stejně jako vy, ale po té co se na Barrandov rozjela první tramvaj tak najednou zjistili že ten železniční přes Hlubočepy a následný kopec zdolávaný 20 Km rychlostí bylo něco nesnesitelného a že tramvaj jedoucí 50 km rychlostí po estakádě je mnohem lepší. A to nemluvím o tom že spoustu lidem to ušetřilo přestup na smíchovském nádraží.A ještě si dovolím podotknout že když se teď udělá výluka na Barrandov tak přesně ty samí co nadávali a tramvaj, teď nadávají na ty hrozný autobusy.

Doplnění

Napsal: 04.9.2006 18:53
od Názor k tramvajím
Omlouvám se, doplnění : ...cestujícího 21. století prostě nenaláká...

Konstruktivní kritika stavu pražských tramvají

Napsal: 04.9.2006 18:52
od Názor k tramvajím
Dobrý den, jen bych se rád vyjádřil k tomu, co si myslím o pražských tramvajích. Spousta Pražanů už prostě staré T3 miluje a nedá bez nich ani "ránu", nicméně interiér z roku 1962 prostě cestujícího 21.století. Vůbec to, že se v Praze rozvinula tramvajová doprava namísto např. trolejbusové považuji za jednu z největších chyb. Nutnost neustálých výluk jen stále a stále mate cestující, řekněte mi den letos, kdy všechny tramvaje jely ve svých pravidelných trasách. Nepamatuji... Navíc jsou tramvaje v pražských ulicích pomalé a strašně drncají. Pokud srovnám Plzeň nebo Mnichov, je to úplně jinde, nicméně jízda po výhybkách vždy brzdí a tramvajová doprava je tak tou nejpomalejší a nejzastaralejší v Praze (i kolo je rychlejší). Srovnejte jízdní dobu historicjé linky 91 a dnešních TRAM, je to úplně stejné. Navíc je tu tendence stavět tratě nové, např. do Malešic. Zeptejte se tam někoho, nikdo je tam nechce ! Další ostudou je, že Praha jen několik jednotek nízkopodlažních tramvají (jeden Roomster a KT8N nebo jak se to přesně jmenuje). Jenom vyjadřuji svůj názor jako pravidelný pražský cestující. Mnohem raději jezdím autobusem, protože je rychlejší a pohodlnější (a je mnohem víc nízkopodlažních vozů), i když můžete namítnout, že je méně ekologický. To by však platilo, pokud by se žádná elektrická energie nevyráběla v tepelných elektrárnách, které pouštějí do vzduchu rovněž mnoho škodlivin.

Napsal: 03.9.2006 17:45
od Isidor
Od 8475 (včetně) všechny

Napsal: 03.9.2006 17:44
od Fixi
KDyž jsem byl před pár dny v Praze, tak jsem potkal 8479,80,81,82,83 a všechny měly zakrytované podvozky! Které všechny vozy to mají?

Napsal: 29.8.2006 15:13
od Pepa
slimman píše:Možná tak akorát na diskuzích,ne ? :) Ale DP nevyzpytatelný je.
Kdepak i z jiných kruhů... 8-)

Napsal: 29.8.2006 14:19
od slimman
Pepa píše:Kdysi se snad o tom mluvilo, že by se ty KT3 měly dělat z T3SU(CS), ale nějak z toho sešlo a určitě to tu nebude...i když DPP je nevyzpytatelný :roll: :lol:
Možná tak akorát na diskuzích,ne ? :) Ale DP nevyzpytatelný je.