Stránka 285 z 324

Napsal: 27.8.2006 9:20
od I.am.good
demon píše:Tohle má být ta studie co jsi viděl, nebo jen tvůj návrh? Já mám tech.výkres, kterej se podobá nejvíc tý první verzi Izzyho ze str.3.
Já mám též technický výkres :)) Je to varianta 12 a má to být finální verze .)

Napsal: 26.8.2006 22:49
od demon
I.am.good píše:Prý definitvní podoba laku T3RPLF.
Tohle má být ta studie co jsi viděl, nebo jen tvůj návrh? Já mám tech.výkres, kterej se podobá nejvíc tý první verzi Izzyho ze str.3.

Napsal: 26.8.2006 22:21
od demon
I.am.good píše:Doslechl jsem se jednu zásadní věc :

Víte, proč se nedává do generálek klima řidiče???
Řidiči sami si to nepřejí......chtěl bych vidět ty pražské řidiče, kteří to nechtějí a je jim lépe v kabině v 60ti °C.
No to já tedy taky, ale žádný z nich na to tady nereagoval, takže na tom možná něco bude... :wink:
No a 8502 je téměř připravena na zkušebky...

Napsal: 22.8.2006 3:09
od Neral
Jabberwocky píše:Chápu to u lokomotivy z 50. let (http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-140- ... -hl-n-1816)
Tak to je docela výstižná fotka... :?

Napsal: 21.8.2006 18:26
od dušan
Karel píše:Dnes večer jsem jel tramvají l.14 (8454 + 8455) a v zastávce Jindřišská se tramvaj jakoby "restartovala" (nevím, jak to popsat, ale všechno se vyplo kromě světel).
Tramvaj se znovu nahodila a potom se chtěl řidič rozjet a jeden z vozů byl částečně zabržděn. Chvíli s tím jel, ale když bylo cítit, že nějaký podvozek začíná smrdět, zastavil a proběhl "restart" číslo dvě. Poté se souprava odbrzdila a jela dál v pohodě. Copak se to s těmi R.P stalo ? To jsem zažil poprvé...
stejný postup bývá i při vypadnutí linkového stykače (dost často po použití tlačítka vyhybka 1 nebo 0, případně po jízdě přes sekci), to pak vůz nejede silově (přední je tlačen, zadní tažen), k čelisťové brzdě - prostě se neodlepila, pokud nepomáhá tlačítko čb, nutno zkusit restart

Napsal: 21.8.2006 16:13
od Návštěvník
demon píše: Původní plán na letošek byl sice 5 KT, ale upřesněnej z března byl už na 7 + 55 T3R.P.
Ano, vím o tom.. vice T3RP se může dělat vzhledem k úbytku T3RPV..

Napsal: 21.8.2006 15:27
od I.am.good
Doslechl jsem se jednu zásadní věc :

Víte, proč se nedává do generálek klima řidiče???

"Řidiči sami si to nepřejí. Po zkušenostech z Brna a Ostravy a s přihlédnutím k reakcím našich řidičů se rozhodlo, že klima do kabiny ne. Řidiči si stěžují, že jim fouká za krk, že jsou z toho nachlazeni.
Prý je to stejně zbytečné, když se jde na výhybku.

Toto je odpověď jistého člověka který do toho může mluvit. :wink:

Tak já nevím.... Chtěl bych vidět ty pražské řidiče, kteří to nechtějí a je jim lépe v kabině v 60ti °C.

Napsal: 20.8.2006 15:11
od Jabberwocky
Však tramvaj od šaliny rozezná každý, ne? ;-)

Napsal: 20.8.2006 14:59
od Proxy
Phabbey píše:S tímhle nemůžu souhlasit. Kromě Prahy mají teď všechny DP provozující tramvaje nějaký svůj jedinečný nátěr (i když v případě Brna by se o tom dalo spekulovat). A najednou tu budou 2 DP se stejným nátěrem.
Takže první variantou nebude lak jednoznačně určující příslušnost k dopravci, ale budeme se moci ptát: je tohle tramvaj DPhlmP nebo DPMB? 8-)
Promiň, ale diskutujeme každý trochu o něčem jiném. Já mám na mysli odlišení dopravců v rámci jednoho integrovaného dopravního systému nikoliv v rámci jednoho typu trakce.

Mmch, vzhledem k plánu rozvoje pražské tramvajové sítě si myslím, že si na dobu, kdy se budou vedle sebe potkávat dopravní prostředky DPP a DPMB, ještě notnou dávku času počkáme :wink:
Jinak souhlasím s Petrem.

Napsal: 20.8.2006 13:50
od Petr
Phabbey píše:S tímhle nemůžu souhlasit. Kromě Prahy mají teď všechny DP provozující tramvaje nějaký svůj jedinečný nátěr (i když v případě Brna by se o tom dalo spekulovat). A najednou tu budou 2 DP se stejným nátěrem.(...)
Jenže problém je v tom, že to co nyní používá DP Brno jako svůj nátěr je nátěr vymyšlený pro pražské vozy T6A5. Tudíž je to pražská varianta laku a využívá ji jiný DP...

Napsal: 20.8.2006 12:52
od Tom
Jabberwocky píše:Už rozumím, proč wany "nemají opustit Prahu 6" - já bych je takhle vyštafírované nenechal opustit ani vozovnu.
a ještě by mohly být trvale ve Vozovně Střešovice... když bude zrovna nějaká na záloze, tak pak skvěle dokáže rozšířit depozitář 60. let :lol:

Napsal: 19.8.2006 21:29
od Jabberwocky
Jenže, abychom se vrátili k tématu wan, toto není dobrý nátěr. Tedy alespoň podle mne. Vždyť to bude strašit politické vězně, že Kléma obživl a jede tramvají na Hrad!
Ne, teď vážně - tento typ designu je spjatý s určitou dobou a rozhodně není nadčasový jako např. zákony modernistické architektury, podle kterých se dá plus mínus stavět pořád. Proč by měla modernisovaná T3 připomínat poválečný tatraplán? Chápu to u lokomotivy z 50. let (http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-140- ... -hl-n-1816), ale u modernisované tramvaje mi smysl uniká... Už rozumím, proč wany "nemají opustit Prahu 6" - já bych je takhle vyštafírované nenechal opustit ani vozovnu.

Napsal: 19.8.2006 19:08
od Phabbey
Proxy píše:Já jsem spíš pro první variantu, protože si myslím, že T6.lak by měly mít všechny pražské tramvaje jako jednoznačnou příslušnost k dopravci.
S tímhle nemůžu souhlasit. Kromě Prahy mají teď všechny DP provozující tramvaje nějaký svůj jedinečný nátěr (i když v případě Brna by se o tom dalo spekulovat). A najednou tu budou 2 DP se stejným nátěrem.
Takže první variantou nebude lak jednoznačně určující příslušnost k dopravci, ale budeme se moci ptát: je tohle tramvaj DPhlmP nebo DPMB? 8-) :D

- chápu, že je to trochu přitažené za vlasy, ale v podstatě to myslím vážně. Proč by každý DP nemohl mít něco vlastního, když se dá vymyslet bezpočet dobrých nátěrů?

Napsal: 19.8.2006 15:40
od Proxy
Jabberwocky píše:Hm, tak z toho, co jsem tu viděl, je ta zamýšlená varianta jednoznačně nejhorší. Gratuluji DP.
A mi se ten retro-styl zase docela líbí :) Jen bych měl jednu výhradu: Nedávno byl v DP-kontaktu článek o tom, jak je důležitá unifikovanost nátěrů pro identifikaci zákazníků s firmou. Proto se domnívám, že by se mělo vycházet z toho, co už tady máme, což podle mne znamená:
1/ na np-T3 použít schéma z T6
nebo
2/ použít retro-schéma "alá T2", však červená a stříbrná barva by měla mít stejný odstín jako na poršetře.

Já jsem spíš pro první variantu, protože si myslím, že T6.lak by měly mít všechny pražské tramvaje jako jednoznačnou příslušnost k dopravci.

Napsal: 19.8.2006 11:09
od manil
Izzy: "brněnský" unifik má i jedna ze dvou KT3 v Kievu.
http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/D ... 3RN-KR.jpg