Stránka 286 z 324

Napsal: 19.8.2006 10:45
od PvvS
izzy píše:PvvS: Davno vymysleno: :lol: A to ve verzi T7B5N vychazejici z KT8D5N a klasicka T6A5N...
Az na to ze z T6 to jen tak neudelas. Schody a NP cast by zasahovala do podvozku. Proto i ta ma fotomontaz je prodlozena.

Napsal: 18.8.2006 23:28
od XSC
izzy píše:PvvS: Davno vymysleno: :lol: A to ve verzi T7B5N vychazejici z KT8D5N a klasicka T6A5N...
Jo, pěkné. Pořád si myslím, že NP T6 by vypadala líp než NP T3.

Napsal: 18.8.2006 23:16
od Jabberwocky
Hm, tak z toho, co jsem tu viděl, je ta zamýšlená varianta jednoznačně nejhorší. Gratuluji DP.

Napsal: 18.8.2006 22:35
od izzy
PvvS: Davno vymysleno: :lol: A to ve verzi T7B5N vychazejici z KT8D5N a klasicka T6A5N...

Napsal: 18.8.2006 22:32
od izzy
No zaprve Brnaci zadnej nater neukradli...tento nater byl venovan do vinku vozum T6 jako nahrada klasickeho mestskeho nateru a ten pouziva jen Brno a Praha..zatimco Brno se nateru chytlo v Praze se pouziva jen na hranate obludy T6/KT8...jinak mam tady pravdepodobnou podobu wany plus navrh mestskeho nateru ted uz ala Brno...

Napsal: 18.8.2006 21:14
od PvvS
Mno a co by ste rekli na neco takovyhohle ?

Napsal: 18.8.2006 21:00
od 9001
Já se uklidnuji tím ,že ty kastle se stále odkládají, tak snad do té doby se změní i návrhy nátěru.

Napsal: 18.8.2006 20:46
od Jabberwocky
Tedy, tohle je ale fakt design z 50. let se vším všudy. Jen ta hvězda na přídi schází. Kdo tohle schválil? Má takové retro nějaký smysl? Chápu, že chtějí upozornit na np prostřední dveře, ale takhle???

Napsal: 18.8.2006 19:29
od kresta
Navrhuji (doufám, že si to tu někdo ze zainteresovaných všimne, aby ty naše wany nevypadaly jak cirkus), aby se dal tramvajím T3PLF (či chcete T3RN.PV) nátěr ala KOTAS. Vím, že to je teď brněnský nátěr, ale za 1) si myslím, že ho tak trochu ukradli (nic osobního proti brňákům) a za 2) se tímto nátěrem stejně honosí naše T6-ky a pár kačen (do budoucna všechny). Takhle bude nejlépe rozeznatelná od klasických i reko T3 a krnováků a aspoň se lépe zaslepí ta spára mezi skříní a čelem - i když jsem si na ni už zvykl

Napsal: 18.8.2006 18:33
od Tom
Hrůza co víc k tomu říci...

Napsal: 18.8.2006 18:24
od Martins
I.am.good píše:Prý definitvní podoba laku T3RPLF. Mám i jiný návrh, ten je opravdu hezký. Ale tohle..... Mno, koukněte se sami. jen upozorňuji, že ta krémová by měla být nahrazena stříbrnou metalízou a červeň bude rubínová.

Jinak je tu další termín dodávky první kastle - nejdříve v říjnu......... :roll:
Ježkovi zraky. To si DPP chce místo nákupu nové tramvaje rozšířít stávající flotilu historických vozů ? Jestli se chce opravdu vydat touto cestou, doporučoval bych nahradit BUSE panely (které působí přiliš moderně) klasickými cedulemi :smt100 .

Napsal: 18.8.2006 17:51
od XSC
I.am.good píše:Prý definitvní podoba laku T3RPLF. :roll:
Tohle se tím provedením vrací snad do 50. let. Klasická T3 vypadá modernější než o 40 let mladší reko :roll:

Napsal: 18.8.2006 17:49
od Ostravák
Aneb. Jak může někdo z poměrně hezké tramvaje udělat hrůzu. Tady chce fakt někdo donutit DPP, aby už další "socky" nekupoval.

Napsal: 18.8.2006 16:19
od I.am.good
Prý definitvní podoba laku T3RPLF. Mám i jiný návrh, ten je opravdu hezký. Ale tohle..... Mno, koukněte se sami. jen upozorňuji, že ta krémová by měla být nahrazena stříbrnou metalízou a červeň bude rubínová.

Jinak je tu další termín dodávky první kastle - nejdříve v říjnu......... :roll:

Napsal: 12.8.2006 23:54
od 9001
Karel píše:Dnes večer jsem jel tramvají l.14 (8454 + 8455) a v zastávce Jindřišská se tramvaj jakoby "restartovala" (nevím, jak to popsat, ale všechno se vyplo kromě světel).
Tramvaj se znovu nahodila a potom se chtěl řidič rozjet a jeden z vozů byl částečně zabržděn. Chvíli s tím jel, ale když bylo cítit, že nějaký podvozek začíná smrdět, zastavil a proběhl "restart" číslo dvě. Poté se souprava odbrzdila a jela dál v pohodě. Copak se to s těmi R.P stalo ? To jsem zažil poprvé...

Jednou jsem taky viděl, že tramvaj zastavila na zastávce Vltavská (zc) na Bubenském nábř. mezi výhybkou a kontaktem a z ničeho nic úplně zhasla tramvaj i návěstidlo výhybky. Po cca minutě se rozsvítilo návěstidlo a tramvaj se taky rozběhla...
Možná zaseknutá čelistová brzda a restart byl asi vypnutí a zapnutí vozů pomocí spínače v kabině řidiče.

K té Vltavské. Normální výpadek proudu, protože zhasly i vyhybky.