Stránka 286 z 288

OdeslatNapsal: 23.4.2005 11:25
od 9001
Tom napsal:
9001 napsal:Tome ted jsis naběhl. Vozy 87-71-71 mají taky jenom podelné sezení. Takže obdobně jako tramvaje :lol:


Ale to je už starý šrot... :lol: I když T3 a další všelijaké modifikace také... :?


Ale i nové série M1 popř. 87-71M mají téke ve střední části podélné sezení.

OdeslatNapsal: 23.4.2005 11:23
od Tom
9001 napsal:Tome ted jsis naběhl. Vozy 87-71-71 mají taky jenom podelné sezení. Takže obdobně jako tramvaje :lol:


Ale to je už starý šrot... :lol: I když T3 a další všelijaké modifikace také... :?

OdeslatNapsal: 23.4.2005 11:19
od 9001
Tome ted jsis naběhl. Vozy 87-71-71 mají taky jenom podelné sezení. Takže obdobně jako tramvaje :lol:

OdeslatNapsal: 23.4.2005 11:07
od Tom
fricoolinek2 napsal:
Tom napsal:
fricoolinek2 napsal:Myslíte si jestli by bylo lepší, kdyby T3 R.P měly 2+1 ???


Rozhodně jo... tohle mi přijde jako by tam něco chybělo... resp. jako kdyby podnik neměl na sedačky... :lol:


Samozřemně by byl tu zasejc problém s ranní špičkou, přece jenom se do 2+1 vejde o něco míň lidí :oops: :oops: :oops:

může to být jen od druhých dveří ke třetím...
Já si prostě stojím za tím že současné sezení stojí za staré bačkory a málo lidí si tam sedne... já bych si třeba ty sedačky takhle rozmístěné v autobuse nebo v metru nedovedl představit..., je to přinejmenším divné.

OdeslatNapsal: 23.4.2005 9:25
od 9001
2+1 vs.1+1 je nekonečná diskuze.

Jinak 1+1 je praktičtější levnější...

OdeslatNapsal: 22.4.2005 23:01
od fricoolinek2
Tom napsal:
fricoolinek2 napsal:Myslíte si jestli by bylo lepší, kdyby T3 R.P měly 2+1 ???


Rozhodně jo... tohle mi přijde jako by tam něco chybělo... resp. jako kdyby podnik neměl na sedačky... :lol:


Samozřemně by byl tu zasejc problém s ranní špičkou, přece jenom se do 2+1 vejde o něco míň lidí :oops: :oops: :oops:

OdeslatNapsal: 22.4.2005 22:49
od Tom
fricoolinek2 napsal:Myslíte si jestli by bylo lepší, kdyby T3 R.P měly 2+1 ???


Rozhodně jo... tohle mi přijde jako by tam něco chybělo... resp. jako kdyby podnik neměl na sedačky... :lol:

OdeslatNapsal: 22.4.2005 22:43
od fricoolinek2
Myslíte si jestli by bylo lepší, kdyby T3 R.P měly 2+1 ???

OdeslatNapsal: 15.4.2005 14:48
od Pepa

OdeslatNapsal: 15.4.2005 13:38
od fricoolinek2
MOp napsal:
fricoolinek2 napsal:Tahle fotka hovoří za vše :wink:
to je dnes? nebo ktery den?


Dnes kolem čtvrt na dvě, kde to snad řikat nemusim, první vůz byl pochopitelně 8444

OdeslatNapsal: 15.4.2005 13:34
od MOp
fricoolinek2 napsal:Tahle fotka hovoří za vše :wink:
to je dnes? nebo ktery den?

OdeslatNapsal: 15.4.2005 13:27
od fricoolinek2
Pepa napsal:
fricoolinek2 napsal:Nejnovější vůz s cestujícími je 8443 nebo už je něco novějšího ???
8444 by snad měl být už ve voz. Kobylisy, ale nevim jestli už jezdí.
Tahle fotka hovoří za vše :wink:

OdeslatNapsal: 15.4.2005 11:08
od MOp
Proxy napsal:Pokud se nemýlím, tak zastávka pro 2*T je normovaná na 33 metrů.

zastavka je normovana pro 2xT na 35m, pro dvojici 2xT 65m. nove 70m (barrandoff hill)

OdeslatNapsal: 15.4.2005 10:47
od Martin.KT8D5
Proxy napsal:Martine, meleš tady nesmysly :!:
Délka soupravy 2*T6 = 32,2 metru
Délka soupravy 2*T3LF = 31,8 metru
Délka KT8D5.RN2 = 31,24 metru

Tak, kde je problém :?:
A délka normální dvojice T3R.P??? vidim co je na Jiřáku tam dát do každýho vozu ještě okno tak se to tam nevejde... finíto.

OdeslatNapsal: 15.4.2005 10:44
od Proxy
Martine, meleš tady nesmysly :!:
Délka soupravy 2*T6 = 32,2 metru
Délka soupravy 2*T3LF = 31,8 metru
Délka KT8D5.RN2 = 31,24 metru

Tak, kde je problém :?: