Stránka 287 z 324

Napsal: 12.8.2006 10:26
od DavidD
I.am.good píše:Proč s magnetama? CO s tím má APEX společného?? Signál od magnetů sice jde samozřejmě jde do černé skříňky, ale co by děla v OISu?? :D
No podle toho co se říkalo je to teda 2 roky stará info tak to chtěli aby bylo jak zkontrolovat magnety, protože dnes nemá řidič jak všech 8 magnetů na soupravě zkontrolovat, že skutečně fungují (pouze podle rány, když spadnou či poklesu palubního napětí, ale furt si nemůže být jistý že spadly všechny) a tak to měl kontrolovat apex. Ale je možný že to bylo jen zbožní přání papalášů či hudba budoucnosti.

Napsal: 12.8.2006 5:49
od I.am.good
DavidD píše:No a nemůže to konečně být to propojení Apexu s magnetama? Už asi před 2 lety se říkalo, že se na Apex propojí kontrola magnetu, ale furt se nic neděje, tak možná je to konečně ono :shock:
Proč s magnetama? CO s tím má APEX společného?? Signál od magnetů sice jde samozřejmě jde do černé skříňky, ale co by děla v OISu?? :D

Napsal: 11.8.2006 22:18
od DavidD
tramvajak píše:Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc. :smt102
No a nemůže to konečně být to propojení Apexu s magnetama? Už asi před 2 lety se říkalo, že se na Apex propojí kontrola magnetu, ale furt se nic neděje, tak možná je to konečně ono :shock:

Napsal: 11.8.2006 22:10
od tramvajak
9001 píše:6554?? Snad 8300.
Čekal jsem, kdo se ozve :-W

Napsal: 11.8.2006 22:02
od 9001
tramvajak píše:Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc. :smt102
6554?? Snad 8300.

Napsal: 11.8.2006 21:58
od tramvajak
Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc. :smt102

Napsal: 11.8.2006 10:02
od 6432
Tak to je zajímavé-8497 už jezdí a přitom ještě není v seznamu vozů Kobylis... :roll: :roll:

Napsal: 10.8.2006 23:13
od izzy
I.am.good píše:Třeba se to tu už ví, ale pražské wany budou typy
T3RPLF
No typove oznaceni je stejne tak trochu jedno...klasicke VarCB3 se oznacuji T3R.PV/T3R.EV podle vyzbroje Progress/Europulse a wany podle nasledujiciho schematu:
1) Bud je do standartniho oznaceni vlozeno pismeno "N" jako "nizkopodlazni" a vysledkem je T3RN.PV/T3RN.EV
2) Nebo je zameneno pismeno "V" oznacujici kastli VarCB3 za "LF" oznacujici kastli VarCB3LF a vyjde T3R.PLF/T3R.ELF...
V Liberci se rozhodli pro verzi 2, v Ostrave pro verzi 1 a v Brne pujde zrejme take o verzi 1...

Napsal: 10.8.2006 20:44
od jaluh
Na lince 12 spatřena dvojce T3R.P 8496+8497.

Napsal: 10.8.2006 20:00
od 9001
To je teda hodně nepovedené.
Kdyby to aspon vypadalo jako ,když se někdy v 70 letech pokoušeli o nový nátěr. Vlastně dnes k vidění na vyhlídkových a cvičných vozech

Napsal: 10.8.2006 19:25
od I.am.good
9001 píše:To je vtip nebo realita???
Takhle jsem to pochopil z popisu. Příští týden bych měl vidět studii, tak pak mohu upřesnit.

Napsal: 10.8.2006 19:23
od 9001
To je vtip nebo realita???

Napsal: 10.8.2006 19:02
od I.am.good
Velice se omlouvám autorovi tohoto obrázku, ale zapůjčil jsem si ho pouze pro demonstraci laku na T3RPLF. Ještě jednou má omluva.

Napsal: 10.8.2006 18:45
od I.am.good
Jedna z prvních jízd 8500 - zatím bez podvozků :D

Napsal: 10.8.2006 18:39
od I.am.good
Třeba se to tu už ví, ale pražské wany budou typy
T3RPLF