Stránka 288 z 324

Napsal: 10.8.2006 19:02
od I.am.good
Velice se omlouvám autorovi tohoto obrázku, ale zapůjčil jsem si ho pouze pro demonstraci laku na T3RPLF. Ještě jednou má omluva.

Napsal: 10.8.2006 18:45
od I.am.good
Jedna z prvních jízd 8500 - zatím bez podvozků :D

Napsal: 10.8.2006 18:39
od I.am.good
Třeba se to tu už ví, ale pražské wany budou typy
T3RPLF

Napsal: 10.8.2006 12:20
od izzy
Vzdyt strecha ma nater ala Praha az po hranu druheho okna :lol:

Napsal: 10.8.2006 8:53
od MOp
izzy píše:Tot ma ctena malickost...prosim moderatory o upravu...
ještě změnit brněnský nátěr střechy za pražský a bude to..

Napsal: 10.8.2006 7:27
od izzy
No ve sve podobe sem skloubil lbc kastli a prvky na poslednich T3R.PV...

Re: Novinky

Napsal: 09.8.2006 20:36
od Proxy
MOp píše:to se ví dávno - jako socka jako Liberec. Skříně mají dorazit na začátku září.

To jsem taky slyšel, ale prý ty skříně mají být doplnění pomníku 8205 před dílnami Z:idea:

Napsal: 08.8.2006 15:25
od Isidor
Absolut píše:Jestli je tady činný nějaký paintbrushový mág, tak může začít s vizualizací, podoba Liberec, jen přední čelo s BUSE bude model Praha, nikoliv model Ostrava
polopantograf? klimatizace? (rozchod? :lol:)

Napsal: 08.8.2006 15:12
od Absolut
Jestli je tady činný nějaký paintbrushový mág, tak může začít s vizualizací, podoba Liberec, jen přední čelo s BUSE bude model Praha, nikoliv model Ostrava

Re: Novinky

Napsal: 08.8.2006 10:33
od MOp
Smurfx píše:Už se rozhodlo alespon o podobě Wan pro Prahu, případně dalších podrobnostech?
to se ví dávno - jako socka jako Liberec. Skříně mají dorazit na začátku září.

Napsal: 08.8.2006 7:45
od m@rtin
Skříně měly dorazit přeci o prázdninách. Jsou tu už vůbec?

Novinky

Napsal: 21.6.2006 22:56
od Smurfx
Už se rozhodlo alespon o podobě Wan pro Prahu, případně dalších podrobnostech?

Napsal: 21.6.2006 9:07
od demon
Mop + Beňour: Původní plán na letošek byl sice 5 KT, ale upřesněnej z března byl už na 7. Tak nevim jestli umíme tak dobře plánovat havárie...
Kromě toho by mělo být 55 T3R.P.

Napsal: 20.6.2006 22:04
od Proxy
tramvajak píše:A proč by to vůbec bylo kvůli zásviku, když řidič zná podvozek už z kurzu? Pochybuju, že by nepoznal, v kterém místě se na voze s plentami bez výřezů nacházejí podvozky... Himlhergot já si do těch Vokovic snad zavolám! :?
Vycházím trochu z myšlení nováčků. Platí to ve všech profesích, že i malá změna od normálu dokáže zaškolovaného člověka zmást. Proto si myslím, že někteří nováčci mají krnováky za něco co se odlišuje od běžné tramvaje (T3*). A vím, že takovéto kravinky (z pohledu profíka) můžou v zaškolování pomoci... :wink:

Jinak nejlepší nápad, asi skutečně bude zeptat se na pravý důvod někoho z Vokovických... :idea:

Napsal: 20.6.2006 21:19
od tramvajak
Proxy píše:Podle mne ta záhada má jednoduché řešení: Ve Vokovicích se jezdí také cvičné jízdy - tak si myslím, že tam ty malůvky někdo umístil kvůli řidičům v zácviku, aby si dokázali představit, kde na voze se zakrytými podvozky najdou např. brzdič apod.
:idea:
Opět budu odporovat - mají tam 123 tramvají s výřezy (T3, T3SUCS, T3M) a pouze 15 vozů bez nich, resp. pár vozů s malými výřezy a pár vozů úplně bez výřezů, a zrovna kvůli zácviku budou na jediný vůz lepit toto? Podvozek T3 navíc takhle vůbec nevypadá a má-li to být pro účely výuky, naco galusky?... A proč by to vůbec bylo kvůli zásviku, když řidič zná podvozek už z kurzu? Pochybuju, že by nepoznal, v kterém místě se na voze s plentami bez výřezů nacházejí podvozky... Himlhergot já si do těch Vokovic snad zavolám! :?