Stránka 292 z 324
Napsal: 22.5.2006 12:33
od 7Tr4
Kardaus+bulwa je hnus. Wana s čely "kardaus" mi nevadí, ale ty pražský budou jistě supersocky - červenokrémový nátěr, nožní řazení, žádná klimoška, původní pantograf.
Napsal: 20.5.2006 20:59
od Ostravák
Já jsem ale neříkla, že wana+vlek neumí. Samozřejmě, že umí, ale nejspíše nastávají stejné problémy jako v případě wana+wana, tedy problémy ohledně informačního systému pro cestující.
Napsal: 20.5.2006 20:57
od izzy
Osobne si myslim ze vzhledem k tomu ze v Ostrave je 1301 jako T3R.EV jedina sveho druhu a narozdil od wan nema NP cast tak vlek ji tento handicap vynahrazuje...jinak wana s vlekem umi tot dukaz:
Napsal: 20.5.2006 18:33
od Ostravák
Opravdu netuším proč se vlek 301 nezapřahuje za wany. Možná je to způsobeno tím, že je nějaká chyba v komunikaci mezi vozy (infopanely atd.) Proto taky dosud nejezdí soupravy wan, i když jak to tak vypadá už by snad neměl být problém s jejich nasazením. První plánované nasazení souprav wan se očekává 3.6.2006, kdy by se měly kvůli íkendu pro postižené děti nasadit na lince 5 do Zátiší. Je však možné, že kvůli problémům se spojováním dojde k nasazení KT8D5R.N1 a vozů TRIO.
Ještě k vlekům. Spíše se mi však zdá, že se opravdu čeká na dodávku 302, aby pak vznikla sladěná souprava. V Ostravě se opravdu dbá na to, aby vozy v soupravě hezky vypadaly. Nepočítám paskvily jako 789+745 a 782+742
Napsal: 20.5.2006 17:58
od Proxy
slimman píše:Myslím, že fakt nejde o to, že by měl vlek skla v gumě. "Pevná" asi jako že za žádnou jinou tram ho zatím nezapojili.
Prodávám jak jsem koupil, mi to také připadá jako dost divný argument, ale neslyšel jsem zatím jiný. Ale je také pravda, že v Ostravě neradi mění vozy v soupravách.
Napsal: 20.5.2006 14:33
od slimman
Proxy píše:Jak to myslíš: pevná souprava? Vždyt bulwa 1301 jezdí o víkendu i samostatně?
Podle mne je čekání na na vleky s lepenými skly zbytečné a vlek 301 by se měl spřáhnou s některou ze současných wan.
Myslím, že fakt nejde o to, že by měl vlek skla v gumě. "Pevná" asi jako že za žádnou jinou tram ho zatím nezapojili.
Napsal: 20.5.2006 14:17
od Proxy
izzy píše:Vlek jezdi v Ostrave predevsim s jedinou jejich klasickou Europulskou T3R.EV 1301...k wanam se vleky dovyrobi ale uz s lepenymi skly...ale neni argument ze vlek v Ostrave nejezdi s wanou kvuli sklum...1301+301 T3R.EV+VV60LF byla nakoupena jako pevna souprava a proto jezdi spolu...sprazeni s wanou neni problem a taky se uz zkouselo...
Jak to myslíš: pevná souprava? Vždyt bulwa 1301 jezdí o víkendu i samostatně?
Podle mne je čekání na na vleky s lepenými skly zbytečné a vlek 301 by se měl spřáhnou s některou ze současných wan.
Napsal: 19.5.2006 15:07
od izzy
Vlek jezdi v Ostrave predevsim s jedinou jejich klasickou Europulskou T3R.EV 1301...k wanam se vleky dovyrobi ale uz s lepenymi skly...ale neni argument ze vlek v Ostrave nejezdi s wanou kvuli sklum...1301+301 T3R.EV+VV60LF byla nakoupena jako pevna souprava a proto jezdi spolu...sprazeni s wanou neni problem a taky se uz zkouselo...
Napsal: 19.5.2006 15:02
od 89.102.143.229
Proxy píše:Ale třeba v Ostravě rozdílný design vadí.
Kvůli tomu se zatím nespřahují wany s vlekem, protože wany mají lepená skla, ale vlek má v gumě.
A to přesto, že Ova potřebuje spíš nízkopodlažní soupravy než sóla a soupravy wany se nevejdou do zastávky.
To myslíš vážně ?
Napsal: 19.5.2006 13:23
od Proxy
adam_r píše:Presne tak. Akorat to bude blbe vypadat na soto-fotkach
Technicky tam zadna prekazka neni. Je zajimave, ze treba ve Vidni (metro, Badenka) to nikomu nevadi.
Ale třeba v Ostravě rozdílný design vadí.
Kvůli tomu se zatím nespřahují wany s vlekem, protože wany mají lepená skla, ale vlek má v gumě.
A to přesto, že Ova potřebuje spíš nízkopodlažní soupravy než sóla a soupravy wany se nevejdou do zastávky.
Napsal: 18.5.2006 22:14
od slimman
izzy píše:Me to teda neprijde tak strasny...i kdyz zase bulwi cela, okna v gume...ale je to vcelku fajn...
Vcelku jo, ale.... mají pak bulwí čela smysl ? Ten nátěr taky dělá dost a když bude ještě vše při starém.
Mimochodem, třeba v Brně máte jaksi výhodu v tom, že klasiky T3 mají už většinou barevné schema ala T6, takže bulwí design by pak podle mě líp zapadl a vypadalo by to ok, navíc také možnost spojení s vlekem.
Napsal: 18.5.2006 21:51
od DavidD
izzy píše:Me to teda neprijde tak strasny...i kdyz zase bulwi cela, okna v gume...ale je to vcelku fajn...
No mě to přijde celkem dost hrozný,myslim si že právě todle je dost dobrej argument proč klasické čela!
Napsal: 18.5.2006 21:43
od izzy
Me to teda neprijde tak strasny...i kdyz zase bulwi cela, okna v gume...ale je to vcelku fajn...
Napsal: 18.5.2006 20:14
od pawel
8729, davidd: souhlas (když vycházím z daných podmínek)
kardaus+bulwa - fuj, takovej ekl doopravdy můžou vymyslet jen šílenci...ono už kardaus + bulwawlek je hnuß..
martins:
Jinak mám z fotky stejné pocity jako ty, připomíná mi padesátiletou ženskou, která si nechá zpevnit ňadra a vyhladit vrásky a jde svádět dvacetileté chlapy. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam.
jj, mám stejný pocity, ale co je pak ostrawana? vondráčková??
Napsal: 18.5.2006 19:47
od izzy
Maximalne by trosku byl problem se zasuvkama ale technicky to urcite resitelne je...bulwy a to jak vlek tak wana maji zasuvky u kuplu ne na skrini...v praxi to znamena ze brneske T3R.EV maji zasuvky dve a to jednu u kuplu pro vlek a jednu na skrini pro spojeni do dvojice...