Stránka 292 z 324

Napsal: 22.5.2006 12:33
od 7Tr4
Kardaus+bulwa je hnus. Wana s čely "kardaus" mi nevadí, ale ty pražský budou jistě supersocky - červenokrémový nátěr, nožní řazení, žádná klimoška, původní pantograf.

Napsal: 20.5.2006 20:59
od Ostravák
Já jsem ale neříkla, že wana+vlek neumí. Samozřejmě, že umí, ale nejspíše nastávají stejné problémy jako v případě wana+wana, tedy problémy ohledně informačního systému pro cestující.

Napsal: 20.5.2006 20:57
od izzy
Osobne si myslim ze vzhledem k tomu ze v Ostrave je 1301 jako T3R.EV jedina sveho druhu a narozdil od wan nema NP cast tak vlek ji tento handicap vynahrazuje...jinak wana s vlekem umi tot dukaz:

Napsal: 20.5.2006 18:33
od Ostravák
Opravdu netuším proč se vlek 301 nezapřahuje za wany. Možná je to způsobeno tím, že je nějaká chyba v komunikaci mezi vozy (infopanely atd.) Proto taky dosud nejezdí soupravy wan, i když jak to tak vypadá už by snad neměl být problém s jejich nasazením. První plánované nasazení souprav wan se očekává 3.6.2006, kdy by se měly kvůli íkendu pro postižené děti nasadit na lince 5 do Zátiší. Je však možné, že kvůli problémům se spojováním dojde k nasazení KT8D5R.N1 a vozů TRIO.
Ještě k vlekům. Spíše se mi však zdá, že se opravdu čeká na dodávku 302, aby pak vznikla sladěná souprava. V Ostravě se opravdu dbá na to, aby vozy v soupravě hezky vypadaly. Nepočítám paskvily jako 789+745 a 782+742

Napsal: 20.5.2006 17:58
od Proxy
slimman píše:Myslím, že fakt nejde o to, že by měl vlek skla v gumě. "Pevná" asi jako že za žádnou jinou tram ho zatím nezapojili. :wink:
Prodávám jak jsem koupil, mi to také připadá jako dost divný argument, ale neslyšel jsem zatím jiný. Ale je také pravda, že v Ostravě neradi mění vozy v soupravách.
:?

Napsal: 20.5.2006 14:33
od slimman
Proxy píše:Jak to myslíš: pevná souprava? Vždyt bulwa 1301 jezdí o víkendu i samostatně?
Podle mne je čekání na na vleky s lepenými skly zbytečné a vlek 301 by se měl spřáhnou s některou ze současných wan.
:idea:
Myslím, že fakt nejde o to, že by měl vlek skla v gumě. "Pevná" asi jako že za žádnou jinou tram ho zatím nezapojili. :wink:

Napsal: 20.5.2006 14:17
od Proxy
izzy píše:Vlek jezdi v Ostrave predevsim s jedinou jejich klasickou Europulskou T3R.EV 1301...k wanam se vleky dovyrobi ale uz s lepenymi skly...ale neni argument ze vlek v Ostrave nejezdi s wanou kvuli sklum...1301+301 T3R.EV+VV60LF byla nakoupena jako pevna souprava a proto jezdi spolu...sprazeni s wanou neni problem a taky se uz zkouselo...
Jak to myslíš: pevná souprava? Vždyt bulwa 1301 jezdí o víkendu i samostatně?
Podle mne je čekání na na vleky s lepenými skly zbytečné a vlek 301 by se měl spřáhnou s některou ze současných wan.
:idea:

Napsal: 19.5.2006 15:07
od izzy
Vlek jezdi v Ostrave predevsim s jedinou jejich klasickou Europulskou T3R.EV 1301...k wanam se vleky dovyrobi ale uz s lepenymi skly...ale neni argument ze vlek v Ostrave nejezdi s wanou kvuli sklum...1301+301 T3R.EV+VV60LF byla nakoupena jako pevna souprava a proto jezdi spolu...sprazeni s wanou neni problem a taky se uz zkouselo...

Napsal: 19.5.2006 15:02
od 89.102.143.229
Proxy píše:Ale třeba v Ostravě rozdílný design vadí.
Kvůli tomu se zatím nespřahují wany s vlekem, protože wany mají lepená skla, ale vlek má v gumě.
A to přesto, že Ova potřebuje spíš nízkopodlažní soupravy než sóla a soupravy wany se nevejdou do zastávky.
:shock:
To myslíš vážně ? :) :shock:

Napsal: 19.5.2006 13:23
od Proxy
adam_r píše:Presne tak. Akorat to bude blbe vypadat na soto-fotkach :? Technicky tam zadna prekazka neni. Je zajimave, ze treba ve Vidni (metro, Badenka) to nikomu nevadi.
Ale třeba v Ostravě rozdílný design vadí.
Kvůli tomu se zatím nespřahují wany s vlekem, protože wany mají lepená skla, ale vlek má v gumě.
A to přesto, že Ova potřebuje spíš nízkopodlažní soupravy než sóla a soupravy wany se nevejdou do zastávky.
:shock:

Napsal: 18.5.2006 22:14
od slimman
izzy píše:Me to teda neprijde tak strasny...i kdyz zase bulwi cela, okna v gume...ale je to vcelku fajn...
Vcelku jo, ale.... mají pak bulwí čela smysl ? Ten nátěr taky dělá dost a když bude ještě vše při starém. :roll:
Mimochodem, třeba v Brně máte jaksi výhodu v tom, že klasiky T3 mají už většinou barevné schema ala T6, takže bulwí design by pak podle mě líp zapadl a vypadalo by to ok, navíc také možnost spojení s vlekem.

Napsal: 18.5.2006 21:51
od DavidD
izzy píše:Me to teda neprijde tak strasny...i kdyz zase bulwi cela, okna v gume...ale je to vcelku fajn...
No mě to přijde celkem dost hrozný,myslim si že právě todle je dost dobrej argument proč klasické čela!

Napsal: 18.5.2006 21:43
od izzy
Me to teda neprijde tak strasny...i kdyz zase bulwi cela, okna v gume...ale je to vcelku fajn...

Napsal: 18.5.2006 20:14
od pawel
8729, davidd: souhlas (když vycházím z daných podmínek)

kardaus+bulwa - fuj, takovej ekl doopravdy můžou vymyslet jen šílenci...ono už kardaus + bulwawlek je hnuß..

martins: Jinak mám z fotky stejné pocity jako ty, připomíná mi padesátiletou ženskou, která si nechá zpevnit ňadra a vyhladit vrásky a jde svádět dvacetileté chlapy. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam.

jj, mám stejný pocity, ale co je pak ostrawana? vondráčková?? :smt003

Napsal: 18.5.2006 19:47
od izzy
Maximalne by trosku byl problem se zasuvkama ale technicky to urcite resitelne je...bulwy a to jak vlek tak wana maji zasuvky u kuplu ne na skrini...v praxi to znamena ze brneske T3R.EV maji zasuvky dve a to jednu u kuplu pro vlek a jednu na skrini pro spojeni do dvojice...