Stránka 293 z 324

Napsal: 18.5.2006 18:17
od DavidD
Mysli si že zrovna na tom čele moc nezáleží,myslim si že klasika se do Prahy hodí vic, spíš bych ocenil kdyby dostali ruční řadiče ,klimatizaci a panťák a lá T6.

Napsal: 18.5.2006 18:08
od izzy
Jenze to ze pro soutouse by vypadal pelikan+kardaus blbe neni vymluva...brnensky wany taky budou mit bulwi cela a mozna budou v soupravach s T3R.EV ktere maji kardause...ale spis se pocita solo nebo wana+vlek takze to spatne vypadat nebude nebot vlek ma taky bulwi cela...

Napsal: 18.5.2006 16:55
od 8729
Musim rict ze ostravsky wany sou asi nejhezci... ale do Prahy bych je asi nechtel, protoze sem si uvedomil, ze designove nejsou kompatibilni s normalnima R.P a to znamena, ze by ty dvojice wana(design ostrava-i kdyby to bylo v prazskym nateru)+R.P byly neskutecnej paskvil... Hlavne at maj rucni radic a klima pro ridice a zbytek uz je celkem fuk...

Napsal: 18.5.2006 15:49
od izzy
Myslim ze by stacilo nalepit ne celo dostatecne velkou samolepku se symbolem inv. voziku pac profil neni o tolik horsi nez u T3 je trosku vic vybocuji cela...jinak ve dvojici s .PV nevypada wana spatne...

Napsal: 18.5.2006 15:09
od 8681
Já bych taky nedával ten košákovej pantograf. Jednak kvůli tomu poškození výzbroje a jednak, aby byla pro případ zákazu podkávání na větší vzdálenost rozeznatelná od T3R.P/T3R.PV

Napsal: 18.5.2006 13:06
od Tom
izzy píše:Tak panove mam vysledek snad to takhle nedopadne pac me fakt mrazi v zadech...obrazek puvodne z imhd.sk dost upraven...
pro tyhle cest. to bude dobré:
http://www.eldar.cz/vm/photos/big/speci ... al-305.jpg
:lol:

ale jinak :cry:

Napsal: 18.5.2006 12:04
od demon
PvvS píše:Myslim ze o kosaku se da silne pochybovat . Ve slozenym stavu by zasahoval nad vyzbroj. Pri jeho destrukci by se nedalo zabranit ani poskozeni kontejneru
No uvidíme...

Napsal: 18.5.2006 11:04
od PvvS
Myslim ze o kosaku se da silne pochybovat . Ve slozenym stavu by zasahoval nad vyzbroj. Pri jeho destrukci by se nedalo zabranit ani poskozeni kontejneru

Napsal: 18.5.2006 10:40
od itelv
Myslím, že bude trochu kratší (hlavně ty okna v NP části budou užší) viz: /files/variolf.jpg
Při téhlé dýlce by se fakt asi skoro nikam do oblouků nevešla :)
Jinak hezkej obrázek. A design mě neuráží

Napsal: 18.5.2006 9:26
od Martins
izzy píše:Tak panove mam vysledek snad to takhle nedopadne pac me fakt mrazi v zadech...obrazek puvodne z imhd.sk dost upraven...
Fotka ve mě asociuje název "wana na provázku" :lol: Jinak mám z fotky stejné pocity jako ty, připomíná mi padesátiletou ženskou, která si nechá zpevnit ňadra a vyhladit vrásky a jde svádět dvacetileté chlapy. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam.

Napsal: 18.5.2006 6:24
od demon
Ostravák píše:No není to krása?
Tak to teda fakt není ! Zlatej Kotas !!! Velebím vedení a co se ostatních věcí týče, ruční řadič asi jo, dveře plastový skládací, panťák klasika, sedačky se řeší, ale město chce současný...

Napsal: 18.5.2006 1:08
od radek31
pokud se DPP opravdu obává o průjezdní profil, jak tu zaznělo, nepočítal bych s tím, že bude k nerozeznání od klasické T3R.P - imho bude mít minimálně jiný lak, když už ne celé provedení

Napsal: 18.5.2006 0:03
od izzy
Tak panove mam vysledek snad to takhle nedopadne pac me fakt mrazi v zadech...obrazek puvodne z imhd.sk dost upraven...

Napsal: 17.5.2006 23:54
od pawel
bohužel brno vždycky začíná plnou verzí a pak se to zhoršuje. viz K2R, T3R a KT8D5R. postupně konec novým dveřím, novým čelům, sedačkám, oknům atd. Jakkoli by se mi těch pár kotas-T3 nebo ostra-wan pro oživení v práglu líbilo, je to prostě nesystémový a ve výsledným efektu negativní...

Napsal: 17.5.2006 23:51
od PvvS
no jestli myslis tech 10+2 novostaveb a 1 reko, tak to ej u T3 zanedbatelny pocet . JInak mas pravdu