Stránka 293 z 324

Napsal: 18.5.2006 19:21
od slimman
adam_r píše:Presne tak. Akorat to bude blbe vypadat na soto-fotkach :?
Já bych taky radši "bulwu", ale ta estetika v případě spřahování s T3R.PV není jen výmysl šotoušů. Například v případě Liberce je to i jeden (jasně ne ten hlavní :wink: ) z oficiálních důvodů DP, proč se pořizovala klasická čela.

Napsal: 18.5.2006 19:07
od adam_r
izzy píše:Jenze to ze pro soutouse by vypadal pelikan+kardaus blbe neni vymluva...brnensky wany taky budou mit bulwi cela a mozna budou v soupravach s T3R.EV ktere maji kardause...ale spis se pocita solo nebo wana+vlek takze to spatne vypadat nebude nebot vlek ma taky bulwi cela...
Presne tak. Akorat to bude blbe vypadat na soto-fotkach :? Technicky tam zadna prekazka neni. Je zajimave, ze treba ve Vidni (metro, Badenka) to nikomu nevadi.

Navic si cetujici vsimnou, ze jede neco "noveho", nez jen reinkarnace toho, cim uz jezdi 40 let. A cestujici uplne tupi nejsou. To jsem videl na reakcich na citelisy (je to vlastne uplne ten samy citybus, ale s jinymi cely). Lide si vsimli, ze prijel "novy" autobus = z pohledu cestujiciho intovace v MHD.

Jinak rucni radic smysl ma, stejne tak klimatizace kabiny ridice. Naopak polopantografu si vsimne jen sotous. Ridici i cestujicimu je to uplne jedno.

Napsal: 18.5.2006 18:56
od I.am.good
Co se týče rozlišení oproti klasice prostřednictvím jiného laku - o tom pochybuji, že by to dělali, vemte třeba T6 a KT8 v nové verzi laku někdy od roku 2002 - na první pohled stejné :) A průjezdní profil těchto dvou vozů se dramaticky liší :))
Jinak co se týče bulw, tak mě osobně se to vůbec nelíbí, je to úplně odpudivé - minimálně na fotkách, neviděl jsem v reálu .)
Hlasuji pro provedení ála 8205 .) Ale na 95% si myslím, že to stejně bude normální lak T3 .)
Jo a taky se mi nelíbí název "socka", ono za současné finanční situace DP je to asi to nejlepší, jak to udělat - prostě výzbroj apod, na vzhledu v tomto pohledu nezáleží... Berte to tak, že všude mají zrekonstruovaných pár vozů a celkově jich mají méně, jak Praha, takže tu dát na reko jednou tolik peněz, to je šílený - navíc, stále je dočasné řešení, než se během pár (desítek :D ) let dopracujeme ke kompletně nízkopodlažním tramvajím.
Čest tramvaji T3 tak, jak vypadá a je, 40let vzorné služby je jí dobrou vizitkou....

Napsal: 18.5.2006 18:17
od DavidD
Mysli si že zrovna na tom čele moc nezáleží,myslim si že klasika se do Prahy hodí vic, spíš bych ocenil kdyby dostali ruční řadiče ,klimatizaci a panťák a lá T6.

Napsal: 18.5.2006 18:08
od izzy
Jenze to ze pro soutouse by vypadal pelikan+kardaus blbe neni vymluva...brnensky wany taky budou mit bulwi cela a mozna budou v soupravach s T3R.EV ktere maji kardause...ale spis se pocita solo nebo wana+vlek takze to spatne vypadat nebude nebot vlek ma taky bulwi cela...

Napsal: 18.5.2006 16:55
od 8729
Musim rict ze ostravsky wany sou asi nejhezci... ale do Prahy bych je asi nechtel, protoze sem si uvedomil, ze designove nejsou kompatibilni s normalnima R.P a to znamena, ze by ty dvojice wana(design ostrava-i kdyby to bylo v prazskym nateru)+R.P byly neskutecnej paskvil... Hlavne at maj rucni radic a klima pro ridice a zbytek uz je celkem fuk...

Napsal: 18.5.2006 15:49
od izzy
Myslim ze by stacilo nalepit ne celo dostatecne velkou samolepku se symbolem inv. voziku pac profil neni o tolik horsi nez u T3 je trosku vic vybocuji cela...jinak ve dvojici s .PV nevypada wana spatne...

Napsal: 18.5.2006 15:09
od 8681
Já bych taky nedával ten košákovej pantograf. Jednak kvůli tomu poškození výzbroje a jednak, aby byla pro případ zákazu podkávání na větší vzdálenost rozeznatelná od T3R.P/T3R.PV

Napsal: 18.5.2006 13:06
od Tom
izzy píše:Tak panove mam vysledek snad to takhle nedopadne pac me fakt mrazi v zadech...obrazek puvodne z imhd.sk dost upraven...
pro tyhle cest. to bude dobré:
http://www.eldar.cz/vm/photos/big/speci ... al-305.jpg
:lol:

ale jinak :cry:

Napsal: 18.5.2006 12:04
od demon
PvvS píše:Myslim ze o kosaku se da silne pochybovat . Ve slozenym stavu by zasahoval nad vyzbroj. Pri jeho destrukci by se nedalo zabranit ani poskozeni kontejneru
No uvidíme...

Napsal: 18.5.2006 11:04
od PvvS
Myslim ze o kosaku se da silne pochybovat . Ve slozenym stavu by zasahoval nad vyzbroj. Pri jeho destrukci by se nedalo zabranit ani poskozeni kontejneru

Napsal: 18.5.2006 10:40
od itelv
Myslím, že bude trochu kratší (hlavně ty okna v NP části budou užší) viz: /files/variolf.jpg
Při téhlé dýlce by se fakt asi skoro nikam do oblouků nevešla :)
Jinak hezkej obrázek. A design mě neuráží

Napsal: 18.5.2006 9:26
od Martins
izzy píše:Tak panove mam vysledek snad to takhle nedopadne pac me fakt mrazi v zadech...obrazek puvodne z imhd.sk dost upraven...
Fotka ve mě asociuje název "wana na provázku" :lol: Jinak mám z fotky stejné pocity jako ty, připomíná mi padesátiletou ženskou, která si nechá zpevnit ňadra a vyhladit vrásky a jde svádět dvacetileté chlapy. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam.

Napsal: 18.5.2006 6:24
od demon
Ostravák píše:No není to krása?
Tak to teda fakt není ! Zlatej Kotas !!! Velebím vedení a co se ostatních věcí týče, ruční řadič asi jo, dveře plastový skládací, panťák klasika, sedačky se řeší, ale město chce současný...

Napsal: 18.5.2006 1:08
od radek31
pokud se DPP opravdu obává o průjezdní profil, jak tu zaznělo, nepočítal bych s tím, že bude k nerozeznání od klasické T3R.P - imho bude mít minimálně jiný lak, když už ne celé provedení